Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wachten....
Moderator: moderatorteam
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Wachten....
Al anderhalf jaar is Gentle niet meer loops geweest.
We zaten erop te wachten omdat we haar graag wilden laten castreren. En dat het beste na een loopsheid kon.
Nu hebben we dus voor het eerst sinds anderhalf jaar weer een reu in huis voor langere tijd en wie wordt er precies weer loops.
Juist Gentle....
Ongelofelijk.
Meer van die eigenwijze teefjes die echt wachten met hun loopsheid?
We zaten erop te wachten omdat we haar graag wilden laten castreren. En dat het beste na een loopsheid kon.
Nu hebben we dus voor het eerst sinds anderhalf jaar weer een reu in huis voor langere tijd en wie wordt er precies weer loops.
Juist Gentle....
Ongelofelijk.
Meer van die eigenwijze teefjes die echt wachten met hun loopsheid?
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: Wachten....
Ze heeft het bewaard voor Mr. Right 
- Gimmick
- Zeer actief
mosquito1980 schreef:Ze heeft het bewaard voor Mr. Right
Nou blijkbaar...
Nu is ze wel tot over haar oren verliefd op m. Maar aangezien het haar neefje is... Nee bedankt...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Mila is ook zo, ze dóet het er echt om!
De eerste keer dat ze loops werd, was ik op vakantie en logeerde ze bij een intacte reu (gelukkig had ik backup geregeld). Daarna werd ze bijna twee jaar lang niet loops, tot ik een per ongeluk niet-gecastreerde reu in de opvang had.
Vervolgens werd ze loops in Spanje terwijl ik op het terrein woonde met o.a. twee reuen terwijl ze toen nog láng niet loops had moeten worden. En onlangs weer toen Yogui hier logeerde en ik dus twee (weliswaar gecastreerde) reuen in huis had.
Dat is dus zéker geen toeval
De eerste keer dat ze loops werd, was ik op vakantie en logeerde ze bij een intacte reu (gelukkig had ik backup geregeld). Daarna werd ze bijna twee jaar lang niet loops, tot ik een per ongeluk niet-gecastreerde reu in de opvang had.
Dat is dus zéker geen toeval
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
ik zit ook te wachten tot een teef loops wordt. zij ging altijd met haar moeder mee. zodra moeders loops werd, werd zij een week later loops en nu... niet
ellen
ellen
- Gimmick
- Zeer actief
Het wordt wel feest...
Vanmiddag komt mijn eigen reu ook weer een weekend logeren. Dus dan heb ik 2 hitsige reuen...
Vanmiddag komt mijn eigen reu ook weer een weekend logeren. Dus dan heb ik 2 hitsige reuen...
- Maandoodle
- Actief
- Aantal honden: 1
Kun je misschien ergens een reu voor een paar dagen 'lenen'? Zo te lezen triggerd dat de boel.ellen en de birmanen schreef:ik zit ook te wachten tot een teef loops wordt. zij ging altijd met haar moeder mee. zodra moeders loops werd, werd zij een week later loops en nu... niet![]()
ellen
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
ik heb een reu in huis dus dat gaat hem ook niet worden. ze doet het gewoon om mij te pestenMaandoodle schreef:Kun je misschien ergens een reu voor een paar dagen 'lenen'? Zo te lezen triggerd dat de boel.ellen en de birmanen schreef:ik zit ook te wachten tot een teef loops wordt. zij ging altijd met haar moeder mee. zodra moeders loops werd, werd zij een week later loops en nu... niet![]()
ellen
ellen