Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Karnemelk en bieslook met of zonder brood

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Jamn
Vaste gebruiker

Karnemelk en bieslook met of zonder brood

Ongelezen bericht door Jamn »

Karnemelk en bieslook met of zonder brood hiervan krijgt een hond een gladde zachte vacht van.
Ik dacht eerst tuurlijk maar mijn nieuwschierigheid was weer groter dan mijn verstandelijk vermogen, Maar na een 14 dagen is er een enorme verandering. Echt een super zachte vacht.

Ben vreselijk benieuwd waarom dit is vandaar deze topic, en uiteraard misschien een idee voor anderen.

Blijf het raar vinden namelijk
Peet2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Peet2 »

Karnemelk is enorm bloedzuiverend, is dus prima voor je hond. Net als yoghurt trouwens. Aangezien het het hele systeem zuivert en de darmflora verbeterd, kan je een algehele verbetering in de conditie van je hond zien (dus ook de vacht).
Bieslook, net als alle allium-achtigen niet te vaak geven, kan diarre veroorzaken. Brood heeft je hond niks aan, ze vinden het misschien lekker, maar ze kunnen de granen niet verteren. Vaak zijn granen een oorzaak van vachtproblemen, allergien en darmproblemen.....
Peet
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »

Karnemelk gaat er hier ook met plezier in :mrgreen: en geeft inderdaad een mooie vacht :ok:
AfbeeldingAfbeelding
Who finds a faithful friend, finds a treasure.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”