Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Cody is geadopteerd!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Re: Cody: mr dream dog nog steeds in de opvang

Ongelezen bericht door DeDiana »

Mooi om te zien en om te lezen! :D
Het lijkt me ook moeilijk om na zo'n lange tijd en zo'n intensieve periode hem uiteindelijk aan iemand anders mee te geven en ik snap ook helemaal je gevoel daarbij - dat heb ik bij sommige opvangers al gehad na een paar weken, laat staan hoe dat voor jou na 5 maanden is met een hond die zo'n band met je durft aan te gaan. :J:
Maar vergeet niet dat hij bij en van jou ondertussen zo veel heeft geleerd, al zo veel sterker in zijn schoenen staat, heeft ontdekt dat het leuk is om die band met mensen aan te gaan en dat hij op mensen kan vertrouwen. Dat geeft hem voor de toekomst denk ik echt wel een enorm goede basis.
sanne86
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 kruisingen
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door sanne86 »

Geweldig om te lezen hoe goed het gaat! En wat bijzonder (mooi) dat hij jou zo vertrouwt, jullie hebben echt een klik samen :love:
Ik kan mij je gevoelens van verraad wel voorstellen, al is daar absoluut geen sprake van..... jij geeft hem een kans! Een prachtkans, en ja misschien is dat tijdelijk en neemt iemand anders die taak straks over, maar wie weet waar hij zonder jou terecht was gekomen?
Ik hoop echt dat je vooral volop kunt genieten van hem ... het is niet zomaar dat hij zo open is bij jou, dat komt door wat jij (hem) geeft.

en pff wat lijkt het mij moeilijk als er straks wel iemand voor hem komt.....hij past zo goed bij jou en Manu en Uma :love:

Je bent echt een topper! :flower: Ik ken je helemaal niet maar wilde je dat toch even laten weten :mann:
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Super Nikki, het is jammer dat het bij jullie geen permanente oplossing vindt, maar ik weet zeker dat Cody het prima naar z'n zin gaat krijgen bij een ander baasje. Het zal inderdaad alleen wat tijd kosten.
lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door lucie »

ik heb ook eens zo'n opvanger gehad, een xmechelmeisje. dit hondje moet een vreselijk leven hebben gehad want was in beslag genomen terwijl ze aan de ketting lag bij een gek (die is afgevoerd) en een knie die het niet meer goed deed vanwege een slecht geheelde botbreuk. Maar vanaf het eerste moment legde ze haar hele ziel en zaligheid bij mij neer. Werkelijk de hele dag keek ze me aan met een blik van: zeg het en ik doe het, alles is goed als ik maar bij jou ben.
Zelf was ik ook ontzettende dol op haar :love:

Toch kon ze absoluut niet blijven want ze was erg hondagressief (klapte meteen op mijn eigen stel zodra ze hier arriveerde :schrik: ). Vooral mijn alpha teef kon ze totaal niet accepteren, want die vond, terecht, dat zij op de eerste plek kwam. De opvanger zette het op een knokken zodra ze de kans kreeg en twee op leven en dood vechtende herder teven uit elkaar halen en houden was echt geen optie op termijn. Dus moest ze weg :cry:
Tranen met tuiten, kan ik je wel vertellen, en ook schuldgevoel omdat dit meisje zo ontzettend op mij gericht was. Wonder boven wonder lukte het een huisje voor haar te vinden (9 jaar oud, slechte knie, tumor en hondagressief....). Ik hield contact en pas een jaar later durfde ik het emotioneel aan om haar eens op te zoeken.
Wèg was de adoratie, ze was nu thuis op haar nieuwe adres :mrgreen:

Kortom, ik denk dat je naar hem toe echt geen schuldgevoelens hoeft te hebben. Waarschijnlijk zul je hem meer missen dan hij jou (en gelukkig maar dat honden zo flexibel zijn)...
Afbeelding
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

DeDiana schreef:Mooi om te zien en om te lezen! :D
Het lijkt me ook moeilijk om na zo'n lange tijd en zo'n intensieve periode hem uiteindelijk aan iemand anders mee te geven en ik snap ook helemaal je gevoel daarbij - dat heb ik bij sommige opvangers al gehad na een paar weken, laat staan hoe dat voor jou na 5 maanden is met een hond die zo'n band met je durft aan te gaan. :J:
Maar vergeet niet dat hij bij en van jou ondertussen zo veel heeft geleerd, al zo veel sterker in zijn schoenen staat, heeft ontdekt dat het leuk is om die band met mensen aan te gaan en dat hij op mensen kan vertrouwen. Dat geeft hem voor de toekomst denk ik echt wel een enorm goede basis.
Dat denk ik inderdaad ook, alles zal vanaf nu toch wel een stukje gemakkelijker gaan voor Cody.
sanne86 schreef:Geweldig om te lezen hoe goed het gaat! En wat bijzonder (mooi) dat hij jou zo vertrouwt, jullie hebben echt een klik samen :love:
Ik kan mij je gevoelens van verraad wel voorstellen, al is daar absoluut geen sprake van..... jij geeft hem een kans! Een prachtkans, en ja misschien is dat tijdelijk en neemt iemand anders die taak straks over, maar wie weet waar hij zonder jou terecht was gekomen?
Ik hoop echt dat je vooral volop kunt genieten van hem ... het is niet zomaar dat hij zo open is bij jou, dat komt door wat jij (hem) geeft.

en pff wat lijkt het mij moeilijk als er straks wel iemand voor hem komt.....hij past zo goed bij jou en Manu en Uma :love:

Je bent echt een topper! :flower: Ik ken je helemaal niet maar wilde je dat toch even laten weten :mann:
Jeetje, ik ben er stil van. Wat lief van je.
Al moet niemand mij teveel credits geven hoor, Cody wordt niet alleen door mij bijgestaan maar ook door mijn vriend, Uma en laten we vooral Manu niet vergeten die Cody in zijn eerste weken zo enorm goed heeft begeleid met alle rust. Hij kan nog steeds Cody zijn kop even in zijn bek doen als hij zich weer op loopt te naaien. Al is dat nog maar zelden. Ik heb echt geweldige honden :I: Ik ben heel erg gek op Cody en dat lijkt de langpoot te begrijpen. Ik ben trots op elke pas die hij zet en dat maakt hem zo blij, het is zo leuk.
Ik weet niet of ik hierna weer snel op zou vangen want dit kan ik niet nog een keer, zo'n fijne hond laten gaan. En ik kan nu al janken bij de gedachte dat hij weer weg moet. Als ik alleen had gewoond was hij gebleven.
Lemuria schreef:Super Nikki, het is jammer dat het bij jullie geen permanente oplossing vindt, maar ik weet zeker dat Cody het prima naar z'n zin gaat krijgen bij een ander baasje. Het zal inderdaad alleen wat tijd kosten.
Dat denk ik ook. Hij is echt gegroeid en ook met onzekere of zelfs angstige honden kan hij nu zo goed. Hij is zo speels en nieuwsgierig, gericht op voer en op zijn mens dat ik geloof dat het een wereldhond kan worden.
lucie schreef:ik heb ook eens zo'n opvanger gehad, een xmechelmeisje. dit hondje moet een vreselijk leven hebben gehad want was in beslag genomen terwijl ze aan de ketting lag bij een gek (die is afgevoerd) en een knie die het niet meer goed deed vanwege een slecht geheelde botbreuk. Maar vanaf het eerste moment legde ze haar hele ziel en zaligheid bij mij neer. Werkelijk de hele dag keek ze me aan met een blik van: zeg het en ik doe het, alles is goed als ik maar bij jou ben.
Zelf was ik ook ontzettende dol op haar :love:

Toch kon ze absoluut niet blijven want ze was erg hondagressief (klapte meteen op mijn eigen stel zodra ze hier arriveerde :schrik: ). Vooral mijn alpha teef kon ze totaal niet accepteren, want die vond, terecht, dat zij op de eerste plek kwam. De opvanger zette het op een knokken zodra ze de kans kreeg en twee op leven en dood vechtende herder teven uit elkaar halen en houden was echt geen optie op termijn. Dus moest ze weg :cry:
Tranen met tuiten, kan ik je wel vertellen, en ook schuldgevoel omdat dit meisje zo ontzettend op mij gericht was. Wonder boven wonder lukte het een huisje voor haar te vinden (9 jaar oud, slechte knie, tumor en hondagressief....). Ik hield contact en pas een jaar later durfde ik het emotioneel aan om haar eens op te zoeken.
Wèg was de adoratie, ze was nu thuis op haar nieuwe adres :mrgreen:

Kortom, ik denk dat je naar hem toe echt geen schuldgevoelens hoeft te hebben. Waarschijnlijk zul je hem meer missen dan hij jou (en gelukkig maar dat honden zo flexibel zijn)...
Aan de ene kant heel fijn om te lezen en aan de andere kant helemaal niet :hmmm: :engel:
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Dat is ook mijn ervaring lucie! Vanwege een klein probleempje ben ik een paar weken geleden, na overleg met de stichting, bij Goofy langs gegaan. Hij was toen een maand in het nieuwe gezin. Goofy was blij me te zien, maar ik was echt niet meer speciaal voor hem. Hij liep ook niet achter me aan toen ik weg ging. En dat terwijl hij in de twee maanden die hij bij ons was opgevangen, echt wel heel erg gek op mij was (en ik ook op hem, de kanjer)!
Ik was er blij om dat het zo ging, anders was ik met een rotgevoel weg gegaan.
Manuma
Zeer actief

:jank:
Ik had een heel verhaal geschreven en dat is nu verdwenen. Meh.

Cody is naar cursus geweest.
Afgelopen maandag gingen we voor het eerst. Ik had verwacht dat hij het eng zou vinden maar nee hoor. Cody was heel vrolijk en danste om me heen. Hij had wel wat stress, te zien aan zijn gehuppel en de open bek maar hij bleef zich tot mij richten en snoep aannemen. Het enige dat hij kan is dan ook kijken op commando :tongue: Meer kan hij niet. Zitten is moeilijk, dat doet hij gewoon niet. Hij vindt het eng: "wat wil ze wat wil ze wat wil ze" en als ik dan doorzet vlucht hij. Dus ik vraag het heel kort: snoepje van neus naar oren, hij zakt iets door zn rug of achterpoten en ik klik: koekje erin. Dit moet ik uitbouwen maar dat is niet in een week gedaan. Het is namelijk erg lastig thuis te oefenen. Zodra ik hem uit zijn mand haal bevriest hij, neemt geen snoep meer aan en een klik is een eng geluid. Ik moet het dus echt buiten doen, daar heb ik toch even tijd voor nodig en die tijd heb ik helaas niet zoveel gehad.
We doen het rustig aan en hij vindt het in elk geval leuk :ok:

En Cody wordt ondeugend!
Hij heeft het nu helemaal door als de wandeling stopt. Zodra ik me omdraai en de honden roep komt Cody aangehuppeld, ik steek m'n hand uit met iets lekkers en wil met de andere hand de band pakken en FOETS weg is hij :LOL: Met een blije, ondeugende bek blijft hij om me heen springen en zodra ik zijn kant op kom gaan die lange poten alle kanten op en begint hij me uit te dagen met heel veel kwispels en gehuppel. We gaan echt niet naar huis :pffff: Kom mama, ben nog lang niet moe na anderhalf uur rennen :cheer:
Geweldig toch? Cody is stout :LOL:
Nu roep ik hem dus af en toe bij me, geef hem snoep, lijn hem aan, kriebel en we lopen een paar meter waarna hij weer los mag.

Gisteravond hebben we nog eens 8 km gewandeld over het strand en duin.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Samen spelen vindt hij nog het leukste
Afbeelding

Afbeelding
:Q:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle honden houden van mij :pffff:
Afbeelding

En overdag mocht hij mee naar kantoor. Een ideale kantoorhond :D
Afbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Wat is hij toch leuk! :I: Hopelijk zit/komt zijn toekomstige baasje hier ook, zodat we nog heel lang Cody updates kunnen zien :D
Brigitte
Zeer actief

Re: Cody gaat naar school (+ nieuwe fotospam!)

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik vind het ook echt een onwijs leuke hond, waar doe je cursus met hem? Ik hoop snel ook eens mee te kunnen naar het strand met Kat met jullie die is nog niet op het strand geweest..
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Prachtige foto's!

Als je de foto waar Cody tegen je aan staat, uitvergroot boven de bank hangt, zal je vriend dan niet van gedachten veranderen??
Lynnepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Lynnepien »

Kijk dan toch, hij adoreert je :I:
Afbeelding
Manuma
Zeer actief

Brigitte schreef:Ik vind het ook echt een onwijs leuke hond, waar doe je cursus met hem? Ik hoop snel ook eens mee te kunnen naar het strand met Kat met jullie die is nog niet op het strand geweest..
Ik doe cursus bij Op Stap in Sassenheim. Het is een stukje rijden maar het zit vlakbij mijn werk en ouders dus zo combineer ik het. Ik doe er ook gehoorzaamheid met Manu.
En ja, ga gewoon mee! Het is een heel fijne groep.
Johnny Jones schreef:Prachtige foto's!

Als je de foto waar Cody tegen je aan staat, uitvergroot boven de bank hangt, zal je vriend dan niet van gedachten veranderen??
:engel:
Hij weet hoe gek ik ben van hem maar ik wil het hem ook niet opdringen. Ik zal er vrede mee moeten sluiten.
Lynnepien schreef:Kijk dan toch, hij adoreert je :I:
Ja hij vindt mij echt heel erg geweldig, die hond beschikt over heel wat mensenkennis :mann: :engel:
Laatst gewijzigd door Manuma op 31 mei 2016 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Manuma
Zeer actief

Gisteravond hadden we les twee in de koude zeedamp en de harde wind. De instructrices hadden beide heel fijn een microfoon om zodat je ze ondanks de wind nog kon horen :Q: Cody vond ze ineens doodeng. Neeeeee mamá!

Ik heb besloten het heel simpel te houden voor Cody. Het leren zitten is voor ons nog helemaal niet relevant en gaan we ook gewoon lekker niet oefenen. Er stonden twee paaltjes en we moesten de hond onze hand laten volgen. Volgt de hond, doe je een stukje worst in die hand en mag hij het uit die hand pakken. Je had dus in de hand die de hond volgt geen beloning, dat voeg je pas later toe. Bij Cody heb ik eerst alleen de intentie al beloond, toen een teen en daarna volgde hij al braaf mijn hand de paaltjes door. Het leuke is dat als het kwartje valt hij ontzettend enthousiast wordt. Hij ging op rap tempo de paaltjes door want dat betekent stukjes worst :cheer:

We gingen ook een stukje spelen. Ik plaste zo ongeveer in mijn broek van het lachen :LOL:
Ik kreeg een fleecetouw in mijn handen gedrukt en moest het van hem af bewegen. Cody liet al zijn spanning gaan en sprong met alle poten tegelijk in de lucht, en nog een keer en nog een keer. Op een gegeven moment viel hij om en rolde door het gras waarna hij weer met uitgestoken voorpoten op me af kwam rennen en heel wild begon te springen :LOL: Het touw vastpakken snapte hij totaal niet en het enige dat hij wilde was samen met mij stoeien. Ik moest zo hard lachen dat ik iedereen afleidde dus ben ik maar gestopt met de oefening en zijn we samen weer even aan de kant gaan zitten :mann:

Door de storm waren de honden best druk maar Cody bleef heel goed op mij letten. Totdat we volgen begonnen te beoefenen.
De instructrice pakte een van de pups over en demonstreerde wat je het beste kunt doen als je hond in de riem hangt, tegen je op springt en begint te bijten en piepen. Ze liep dichter langs Cody omdat het lieve ei toch alleen maar aandacht heeft voor mij en prompt begon Cody zijn gat in de lucht te steken en puppyblafjes te maken naar het hondje. Het was geen gehoor :tongue:

Toen we eenmaal gingen volgen schoot Cody alle kanten op. Ik laat de riem vrij lang zodat hij zelf moet gaan kiezen voor het volgen. In het begin was hij onstuimig maar al gauw had hij door dat als hij naar mij kijkt of naast mijn knie loopt hij een stukje worst krijgt. Dus wat doet Cody? Voor mijn voeten lopen en springen HEUY HEUY HEUY :cheer: Geef me worst, kijk! Ik kijk! Hij had er in elk geval lol in en ik kan mijn lach dan ook niet bedwingen.

Tot slot deden we de kijk-oefening. Ik vraag zijn aandacht met het woordje "kijk" en wijs naar mijn ogen. Manu kan dit al 25 seconden op het veld volhouden en Cody inmiddels al 3! Met storm en overal wilde pups :cheer: Superbraaf! Hij deed het echt heel goed en hij verbaast me ook zo dat hij, ondanks weinig oefening, alle oefeningen toch probeert en eigenlijk ook vaak slaagt.

We hebben in elk geval erg veel lol :D
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Wat is het toch een leuk vosje :I:
DeDiana
Zeer actief

Wat goed zeg, zo te lezen heeft hij er echt lol in!
Amoz kon ook pas bij les 8 van de 10 zitten tijdens zijn eerste gehoorzaamheidscursus :mrgreen: Maar de lol die hij had in het trainen vond ik ook veel belangrijker dan iets proberen aan te leren/af te dwingen wat voor hem op de één of andere manier heel moeilijk was.
Manuma
Zeer actief

Hoi Cody, wil je graag naar school?
Afbeelding

Zullen we beginnen?
Afbeelding

De juf is nog wat eng, dan moet je maar even achter vrouwtje gaan staan.
Afbeelding

Denk je dat we dat al kunnen, vriendje?
Afbeelding

Hand volgen (zonder worst, zodra hij gevolgd heeft leg ik een stukje worst in die hand en mag hij het hebben)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het volgen is ook leuk :cheer:
Afbeelding

"Kijk eens" deed hij ook goed (Luna kwam ook kijken :hmmm: :LOL: )
Afbeelding

Alles wat een eng geluid maakt is ineens omringd door stukjes worst :cheer:
Afbeelding

Leuk hè :lief:
Afbeelding

Altijd te paaien :D
Afbeelding

En daarna tijdens een leuke boswandeling vol enthousiasme de sloot in springen omdat je dacht dat het kroos gras was :cheer:
Afbeelding

Afbeelding

Hij deed het supergoed :cheer:
Ik gebruik de touch vrij veel bij Manu maar ook bij Cody en Uma zonder commando, puur omdat ik ze graag dichtbij wil hebben in sommige situaties en een vocaal commando nog wat veel voor hen is in sommige situaties. Mijn hand durven ze vrijwel altijd even aan te raken, ook als ze de omgeving spannend vinden. Cody deed nu ook de touch echt geweldig goed!
En de HIER zit er ook al heel goed in. Ook hierbij gebruik ik eigenlijk altijd mijn hand, die zet ik voor mijn knieën en dat is ook waar ik ze naar toe wil hebben. Altijd even aanraken en dan kan ik ze of aaien, of een snoepje geven maar ook pakken mocht dat nodig zijn. Dat was eigenlijk nog een stap te ver in onze cursus maar hij doet het dus wel haha. Zo braaf :I:
DeDiana
Zeer actief

Wat een heerlijk dier is het toch! :I:
Manuma
Zeer actief

DeDiana schreef:Wat een heerlijk dier is het toch! :I:
Veel te heerlijk! :cry:

Ik houd jou en Amoz in gedachten :D Het zitten gaat nog steeds niet maar ik heb dat wat los gelaten. Af en toe probeer ik het en click ik voor een klein beetje door de poten zakken. Hij doet de basiscommando's echt heel goed. Hij gaat niet zitten of liggen maar zolang hij komt als ik roep en wacht als ik dat zeg doet hij eigenlijk al genoeg.

Wat ook leuk was om te zien is dat gisteravond heel duidelijk naar voren kwam dat hij sporten echt heel leuk gaat vinden. Het volgen van mijn hand in snelle cirkels om de pion vond hij ontzettend leuk. Manu dpet het goed op cursus maar zo enthousiast als Cody is zal ik bij Manu nooit voor elkaar krijgen :LOL:
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Re: Cody op school - foto's p12!

Ongelezen bericht door Sas »

lief pret hoofd
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief

Manuma schreef:
DeDiana schreef:Wat een heerlijk dier is het toch! :I:
Veel te heerlijk! :cry:

Ik houd jou en Amoz in gedachten :D Het zitten gaat nog steeds niet maar ik heb dat wat los gelaten. Af en toe probeer ik het en click ik voor een klein beetje door de poten zakken. Hij doet de basiscommando's echt heel goed. Hij gaat niet zitten of liggen maar zolang hij komt als ik roep en wacht als ik dat zeg doet hij eigenlijk al genoeg.

Wat ook leuk was om te zien is dat gisteravond heel duidelijk naar voren kwam dat hij sporten echt heel leuk gaat vinden. Het volgen van mijn hand in snelle cirkels om de pion vond hij ontzettend leuk. Manu dpet het goed op cursus maar zo enthousiast als Cody is zal ik bij Manu nooit voor elkaar krijgen :LOL:
Wat grappig om te lezen. ;-) De minste druk leggen of blijven proberen als hij het gewoon niet snapte, werkte bij Amoz ook totaal niet, dan blokkeerde hij volledig. Maar simpele dingen oefenen die hij wél meteen snapte en leuk vond (handtouch, volgen, ergens op gaan staan) waren een ingang om hem te 'leren leren' en zo kwamen de voor hem moeilijkere commando's zoals zitten vanzelf ook, toen hij wat vrijer werd en zelf ook dingen durfde uit te proberen.
Net als Cody is Amoz ook heel enthousiast tijdens het trainen, dat helpt wel enorm! Gewoon lekker veel dingen blijven doen die hem makkelijk afgaan, dan komt de rest vanzelf.
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sulluna »

Jullie deden het weer geweldig,top team :I:
*Skye*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door *Skye* »

Wat mooi om te zien zo samen. Blij ei!
sanne86
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 kruisingen

Ongelezen bericht door sanne86 »

Knappe Cody :cheer:
Leuk om de foto's van de les te zien, hij heeft het naar zijn zin daar met jou :mann: :ok:

Haha en lekker in de sloot na afloop....Haico had dat de 1e keer ook niet door...plons :eek: en vervolgens stoïcijns door zwemmen alsof ie dat ook wilde doen (was tot dat moment bang voor water :mrgreen: )
Afbeelding
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

wat een mooie foto's!! Ik heb er een paar gepikt voor op de website :wink:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Manuma
Zeer actief

Re: Cody is een echte man geworden! *filmpje

Ik heb gisteravond een deel van onze wandeling gefilmd. Weer praat ik erdoorheen :engel:

Maar Cody plast met zijn poot omhoog :cheer: Wat een man hè :I: Hij markeert ook de laatste dagen. Heeft dat nog betekenis?
Hierbij het filmpje (6:23min) :
Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua

Ongelezen bericht door Anja »

Wat een heerlijk filmpje om naar te kijken. Je hebt een heel leuk roedeltje zo :ok:
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
Feather__
Zeer actief

Ongelezen bericht door Feather__ »

Dat betekent dat je hond nu een vervelia is :lol1:
Snoopy kan om de 5 meter gaan piesen en dat is erg vervelend :engel:
Afbeelding
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

wat een leuke speelfilm :wink: Echt leuk om met je mee te wandelen al is het dan vanachter de computer. Ze zijn alle 3 erg lief en lopen gezellig met je mee, mooi om te zien :ok:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
*Skye*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door *Skye* »

Wat een heerlijk relaxte wandeling zo en wat zijn je honden braaf! Alle drie. Toen jij bij de bunker even streng Manu hier riep kwam Skye ook meteen. Skye vindt jouw stem leuk.

Ik heb het al eerder gezegd, je moet echt gaan vloggen. Je praat ook als een echte vlogger als je vraagt wat wij er van denken. ;)

Om mijn eigen angsten te overwinnen zou ik gewoon eens met jou mee moeten lopen zonder honden. Ooit liep ik ook zo relaxed...

Super mooi om te zien. Van mij mag je vaker filmen!
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ik hoor het al, wij hebben een héél verschillend idee over wat 'erg' is :LOL: :LOL: :LOL: Ik tel m'n zegeningen als alleen de onderkanten van de pootjes vies zijn :mrgreen: Als ik de bal per ongeluk in een modderpoel gooit, spreidt Izzy zowat d'r hele lijf om maar zoveel mogelijk contact te maken met de modder :Q:

Verder eens met Skye. Izzy reageerde ook toen je streng deed :lol1:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”