v.d Lupinehof schreef:Hugo schreef:Angel-eyes schreef:Voor zover ik weet zijn ze echt verboden,ook eentje uit het buitenland!Een staf zonder stamboom wordt dacht ik,al opgepakt wegens Pitbull-criminaliteit en zonder pardon afgemaakt(volgens de wet zou dat gebeuren).
Inderdaad de Pitbull is verboden in Nederland, kom ik er eentje tegen, die voldoet aan de gegevens van een Pitbull, dan gaat hij mee en wordt hij inbeslaggenomen. Ik ben dus niet degene die moet aantonen wat voor een hond het is, dat moet de eigenaar doen, bijv. middels paspoort. Dus omgekeerde bewijslast.

als ik jou tegen zou kome heb je een buda rondje op je voorhoofd
judas die je er bent.
dacht altijd dat je onschuldig was tot tegendeel bewezen was ,maa vandaag de dag ben je al krimineel als je nog niks gedaan hebt.
mol

Dacht dat ik onschuldig was??? Kennen we elkaar dan, na 38 postings??
Maar het tegendeel is waar, ik vind de pitbulls een geweldig ras, een geweldige uitstraling.
Helaas zijn ze doorgefokt voor het geen waarvoor ze toendertijd zijn gefokt, vermaak en plezier tijdens gevechten. En daar ben ik het persoonlijk niet mee eens.
En inderdaad, onlangs nog een pitbull nog inbeslaggenomen omdat de eigenaar het nodig vond om deze hond tegen mij, en mijn collega's, op te hitsen. Ook al was het een vuilnisbakkie geweest, ook dan had ik de hond nog inbeslaggenomen (toevallig was dit echter een pitbull). En iemand die een hond tegen mij ophitst, inderdaad dan doe ik mijn werk met plezier en neem dan de hond inbeslag.