mirriejj schreef: Kijk![]()
![]()

Moderator: moderatorteam
mirriejj schreef: Kijk![]()
![]()
mirriejj schreef:Tot wanneer is het slim om het flesje te blijven geven? Ze eet nu al best veel vlees vind ikMaar ze lurkt ook nog graag aan een flesje.
Nee ze is suikertantegonnie schreef:Wordt Veertje haar nieuwe baas?
Ze was helemaal gesloopt van je bezoekveertje schreef:Ze is zo leuk! Pittige tante wordt het![]()
Ohwwww ik denk dat ik haar ontvoer die dagmirriejj schreef:Zo vandaag de afspraak gemaakt bij de dierenarts. Mag ze vrijdag haar prikjes gaan halenIk ben benieuwd wat de dierenarts van haar vind.
Over 2 weken mag ze mee op wedstrijd, samen met mama en grote zus Juna. We hebben ons ook alvast aangemeld voor de puppycursus, zolang ze nog geen eigen personeel heeft, mag ze lekker naar school
Machie schreef:Ohwwww ik denk dat ik haar ontvoer die dagmirriejj schreef:Zo vandaag de afspraak gemaakt bij de dierenarts. Mag ze vrijdag haar prikjes gaan halenIk ben benieuwd wat de dierenarts van haar vind.
Over 2 weken mag ze mee op wedstrijd, samen met mama en grote zus Juna. We hebben ons ook alvast aangemeld voor de puppycursus, zolang ze nog geen eigen personeel heeft, mag ze lekker naar school
dagmar88 schreef:![]()
Ik had echt serieus geen flauw benul dat keesjes zo leuk zijn!
Ze vind biggetje heel leukveertje schreef:Ahhh met big
mirriejj schreef:En nog een heerlijk filmpje!
Ahh wat is ze leuk, en ook lekker bijdehand zo te zien.mirriejj schreef:En nog een heerlijk filmpje!