Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Pas geleden heeft mijn bijrijdster met mijn paard Romanov voor het eerst een springwedstrijd gehad op vreemd terrein, en daar zijn een paar foto's van gemaakt.
Ze hebben het heel goed gedaan zo voor de eerste keer en ik ben natuurlijk heel erg trots op hen allebei.
Laatst gewijzigd door LongFields op 18 mei 2016 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Doordat het in diversen staat vermoedde ik dat het een topic van Romanov was. Jeetje wat is hij wit geworden!
Niet minder knap om te zien en duidelijk multigetalenteerd! Mooie actiefoto's!
Branka schreef:Doordat het in diversen staat vermoedde ik dat het een topic van Romanov was. Jeetje wat is hij wit geworden!
Niet minder knap om te zien en duidelijk multigetalenteerd! Mooie actiefoto's!
Hij lijkt hier witter dan hij is, het is een onvervalste vliegenschimmel namelijk met ieder jaar meer stipjes.
Hij is inderdaad erg veelzijdig, kan zowel prima dressuren als ook lekker springen. Zijn hart ligt echter bij het laatste, dus naast mijn bijrijdster die wekelijks met hem springt ben ik zelf ook weer begonnen met springen, rijdt wekelijks privéles bij onze springinstructeur.
Leuk om weer eens foto's van Rom te zien, hij vindt springen wel leuk zeker? hij heeft meer talent dan die van mij haha
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...