Uitslag histo9pathologisach onderzoek: beeld van plaveiselcelcarcinoom.
Bij ontbreken faciliteiten van bestraling en dergelijke, is toediening metacam (meloxicam) serieus te overwegen.
Mijn Alexie, 11 jaar oud. Ik ga met een triest hart weer terug.
Moderator: moderatorteam

Interessant, zulke operaties kan bij ons niet.dagmar88 schreef:Geen idee of er überhaupt een mogelijkheid is hoor, maar wilde het je toch even laten zien:
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... =185446&p=
mosquito1980 schreef: Wat de dokter bij de Wagenrenk adviseerde was om de hele neus weg te halen.... ik ga daar niet eens over denken

De hele neus dus, niet alleen het zwarte "knopje", 3 cm voor de ogen ALLES weg. Dwz je kijkt tegen een hond aan met een half gezicht, tong ligt altijd bloot, hij kan dus niet fatsoenlijk eten, geen snacks kauwen enz enz.dagmar88 schreef:mosquito1980 schreef: Wat de dokter bij de Wagenrenk adviseerde was om de hele neus weg te halen.... ik ga daar niet eens over denken
Kan het me goed voorstellen en zonder het verhaal van Luc had ik precies zo gedacht.
mosquito1980 schreef: De hele neus dus, niet alleen het zwarte "knopje", 3 cm voor de ogen ALLES weg. Dwz je kijkt tegen een hond aan met een half gezicht, tong ligt altijd bloot, hij kan dus niet fatsoenlijk eten, geen snacks kauwen enz enz.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite