@Shibby, Truus had ook zo'n enorme hangbuik van de tig nesten die ze heeft gehad. Dat ziet nu niemand meer.
Wij moeten nog 12 nachtjes slapen
Moderator: moderatorteam
Dankjewel, vind haar zelf ook prachtig! Nu nog maar 8 nachtjes, verschrikkelijk die laatste dagen he. Vanaf 10 dagen had ik een count down app op mijn telefoon gezetLeonie. schreef:
En wat is Nova mooi...
Ik moet zelf nog 9 nachtjes slapen...
Dankjewel! Hoe lang moet je nog aftellen en wat voor hond komt er?Fudge2016 schreef:Wat is nova een droppie.
Spannend Leonie.
Ik ben ook aan het aftellen.
Dankjewel! Zoeter kan bijna niet tochDeDiana schreef:Ooo, Nova
Gefeliciteerd met jullie mooie meisje!
Dankjewel!JBK schreef:Iedereen van harte met de nieuwe aanwinsten.
@Shibby, Truus had ook zo'n enorme hangbuik van de tig nesten die ze heeft gehad. Dat ziet nu niemand meer.
Wat een scheetjes! Voor je het weet heb je ze thuis.Tamara1985 schreef: een van deze 2 teefjes wordt het![]()
Ik ga er even vanuit dat je hier Nova bedoeldtycha schreef:Gefeliciteerd met Noa![]()
Die van mij wordt pas geboren over 8 nachtjes. Of tenminste, dan weet ik dus pas of er wel eentje voor mij bij zit.*Skye* schreef: Nu nog maar 8 nachtjes, verschrikkelijk die laatste dagen he. Vanaf 10 dagen had ik een count down app op mijn telefoon gezet![]()
Leuk hoor! Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Haha, je hebt nooit genoeg spullenxSuzannex schreef:Ook hier is het aftellen
over 3.5 week komt er hier een dochter van fien wonen. Zo ontzettend spannend. Ik ben al aardig compleet geloof ik met de puppy uitzet. Vandaag gaan we nog even naar Ranzijn waar ik vast nog meer dingen zie die ineens heel hard nodig zijn
Spannend dan en dan heb je inderdaad het grootste deel van het wachten er al op zitten wanneer je zeker weet dat er voor jou 1 bij zit.Leonie. schreef:Die van mij wordt pas geboren over 8 nachtjes. Of tenminste, dan weet ik dus pas of er wel eentje voor mij bij zit.*Skye* schreef: Nu nog maar 8 nachtjes, verschrikkelijk die laatste dagen he. Vanaf 10 dagen had ik een count down app op mijn telefoon gezet![]()
Het is al het vierde nestje waarvoor ik op de wachtlijst sta, dus als het nu eindelijk lukt vind ik het wachten na de geboorte totaal geen probleem meer!
Nou! In m'n armen gaat niet lukken hoor! Hij is 62 cm hoog*Skye* schreef:
Dankjewel!JBK schreef:Iedereen van harte met de nieuwe aanwinsten.
Oehh... 12 nachtjes is wel heel veel. Maar voor je het weet heb je je schatje in je armen.
We staan op de wachtlijst voor een toller.*Skye* schreef:Dankjewel! Hoe lang moet je nog aftellen en wat voor hond komt er?Fudge2016 schreef:Wat is nova een droppie.
Spannend Leonie.
Het komt nu echt dicht bij heFudge2016 schreef: We staan op de wachtlijst voor een toller.
Leonie en ik kwamen er hier achter dat we allebij bij dezelfde fokker op de wachtlijst staan.
Dus we tellen samen af.

Yesss. We kunnen er wel vanuit gaan dat je foto's maakt hesjm schreef:Wij gaan 29 mei kijken!![]()
![]()
Dank je! Dat vinden wij nu ookHilde schreef:Oh, de korthaar collie van de vorige pagina! Wat een aantrekkelijk hondje

Fudge2016 schreef:We staan op de wachtlijst voor een toller.*Skye* schreef:Dankjewel! Hoe lang moet je nog aftellen en wat voor hond komt er?Fudge2016 schreef:Wat is nova een droppie.
Spannend Leonie.
Leonie en ik kwamen er hier achter dat we allebij bij dezelfde fokker op de wachtlijst staan.
Dus we tellen samen af.
Natuurlijk!Leonie. schreef:Yesss. We kunnen er wel vanuit gaan dat je foto's maakt hesjm schreef:Wij gaan 29 mei kijken!![]()
![]()
Ik tel trouwens verkeerd, het is nog maar 7 nachtjes hier
Dan ga je er wel vanuit dat ze zich houdt aan de uitgerekende datum, misschien heeft ze wel haast of neemt juist lekker de tijdLeonie. schreef:Yesss. We kunnen er wel vanuit gaan dat je foto's maakt hesjm schreef:Wij gaan 29 mei kijken!![]()
![]()
Ik tel trouwens verkeerd, het is nog maar 7 nachtjes hier
Voor mijn part plakt ze er een week aan vast, zo lang er maar een paar teefjes bij zittenMaeve schreef: Dan ga je er wel vanuit dat ze zich houdt aan de uitgerekende datum, misschien heeft ze wel haast of neemt juist lekker de tijd
Leuk!Odi schreef:Wij willen er graag een border collie pup bij hebben.
Jace is al dik 11 jaar en de 2 teefjes worden eind dit jaar al 9.
Dus volop aan het zoeken naar fokkers die werklijn fokken. Ik heb inmiddels al een hele lijst.
We hebben geen haast, lukt het dit jaar niet, dan volgend jaar.
Maar het begint wel weer te kriebelen om een pup in huis te hebben, het is al zo lang geleden.
Haha, snap ik! Ik ga voor je duimen!Leonie. schreef:Voor mijn part plakt ze er een week aan vast, zo lang er maar een paar teefjes bij zittenMaeve schreef: Dan ga je er wel vanuit dat ze zich houdt aan de uitgerekende datum, misschien heeft ze wel haast of neemt juist lekker de tijd
We kregen vandaag mail van de fokker met alvast het thema voor de namen, dus het gaat al meer leven.
Ik wil heel graag een pup in huis zolang Jace nog goed kan.Leonie. schreef:Leuk!Odi schreef:Wij willen er graag een border collie pup bij hebben.
Jace is al dik 11 jaar en de 2 teefjes worden eind dit jaar al 9.
Dus volop aan het zoeken naar fokkers die werklijn fokken. Ik heb inmiddels al een hele lijst.
We hebben geen haast, lukt het dit jaar niet, dan volgend jaar.
Maar het begint wel weer te kriebelen om een pup in huis te hebben, het is al zo lang geleden.
De pup heeft zo wel erg veel goede voorbeelden om te volgen
Ik heb er een aantal waar ik zo langzamerhand eens ga informeren.Eilfy schreef:Ik ben heel benieuwd bij welke fokker je uitkomt Odi!

kayleigh* schreef:Hier ook mijn dame maar eens voorstellen.
Minou, morgen 3 maanden oud.