Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het gaat niet goed met Yvar (Udate)
Moderator: moderatorteam
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
- *tweety*
- Zeer actief
Re: Het gaat niet goed met Yvar (Udate)
Donderdag bij de dierenarts reageerde hij niet op pijnprikkels.
Net kneep ik even heel hard in zijn poot en hij trok zijn poot terug, dus hij voelt weer pijn denk ik, want anders zou hij zijn poot niet terug trekken neem ik aan.
Mijn vader vind het heel erg triest en vind het moeilijk om aan te zien en denkt dat we hem het beste kunnen laten gaan.
Ikzelf heb altijd gezegd ik wil mijn hond niet laten lijden, maar als er toch een kans bestaat dat hij hier goed uitkomt wil ik hem een kans geven.
Normaal eet hij s´morgens KVV en dat wilde hij niet en ook geen brokken.
Gisteren zette ik brokken neer voor Amber en Yvar wilde ze opeten, ik gelijk voor hem wat brokken gepakt en wat geweekt in water en hij heeft ze smakelijk opgegeten.
Dat zijn toch hele kleine dingetjes die positief klinken.
Morgen moet ik weer bellen met de DA en dan bespreken we weer hoe nu verder.
Ook geef ik heb nu vit B12 tabletten 1 x per dag op advies van iemand hier op het forum, wie weet biedt dit wel ondersteuning aan de kleine stapjes die nu verbeteren.
En mensen bedankt voor het meeleven, ik houd jullie op de hoogte!
Net kneep ik even heel hard in zijn poot en hij trok zijn poot terug, dus hij voelt weer pijn denk ik, want anders zou hij zijn poot niet terug trekken neem ik aan.
Mijn vader vind het heel erg triest en vind het moeilijk om aan te zien en denkt dat we hem het beste kunnen laten gaan.
Ikzelf heb altijd gezegd ik wil mijn hond niet laten lijden, maar als er toch een kans bestaat dat hij hier goed uitkomt wil ik hem een kans geven.
Normaal eet hij s´morgens KVV en dat wilde hij niet en ook geen brokken.
Gisteren zette ik brokken neer voor Amber en Yvar wilde ze opeten, ik gelijk voor hem wat brokken gepakt en wat geweekt in water en hij heeft ze smakelijk opgegeten.
Dat zijn toch hele kleine dingetjes die positief klinken.
Morgen moet ik weer bellen met de DA en dan bespreken we weer hoe nu verder.
Ook geef ik heb nu vit B12 tabletten 1 x per dag op advies van iemand hier op het forum, wie weet biedt dit wel ondersteuning aan de kleine stapjes die nu verbeteren.
En mensen bedankt voor het meeleven, ik houd jullie op de hoogte!
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Omega 3 (vis)olie heeft Sarah veel goed gedaan.
Ik koop capsules bij de action en die knip ik open en doe dat over haar brokjes.
Toen Sarah voor de tweede keer verlamd raakte hadden wij ons voorgenomen haar te laten gaan.
We zijn op een maandagavond van Leeuwarden naar Ouderkerk a/d Amstel gereden naar haar orthomanueel dierenarts.
Die zag de levenskracht in onze kleine oude bes en vond het voor inslapen veel te vroeg.
Man Peter en ik hebben het zo af en toe wel eens over wat te doen als het weer gebeurd.
We zijn het met elkaar eens dat we die bijna 14 jarig hondje dit niet nog eens door willen laten maken maar
ergens denk ik als we weer voor die keuze staan haar toch weer in de benen proberen te krijgen.
Ik hoop voor jou dat Yvar dit gaat overwinnen.
Ik koop capsules bij de action en die knip ik open en doe dat over haar brokjes.
Toen Sarah voor de tweede keer verlamd raakte hadden wij ons voorgenomen haar te laten gaan.
We zijn op een maandagavond van Leeuwarden naar Ouderkerk a/d Amstel gereden naar haar orthomanueel dierenarts.
Die zag de levenskracht in onze kleine oude bes en vond het voor inslapen veel te vroeg.
Man Peter en ik hebben het zo af en toe wel eens over wat te doen als het weer gebeurd.
We zijn het met elkaar eens dat we die bijna 14 jarig hondje dit niet nog eens door willen laten maken maar
ergens denk ik als we weer voor die keuze staan haar toch weer in de benen proberen te krijgen.
Ik hoop voor jou dat Yvar dit gaat overwinnen.
- *tweety*
- Zeer actief
Het gaat in kleine stapjes steeds een beetje beter. Woensdagavond ben ik weer bij de DA geweest en hij zag zeker vooruitgang. Hij valt nu nog een enkele keer om maar dat wordt steeds minder. Hij is dan te enthousiast en verliest zijn evenwicht en dan valt hij om. Maar Het gaat steeds beter.
Donderdag plaste hij weer met zijn pootje omhoog en dat betekend wel dat zijn evenwicht weer terug komt. Zijn koppie staat nog scheef maar de kans bestaat dat dit nog een tijdje kan duren of het blijft zo.
Hij eet en drinkt weer goed en hij blaft zelfs weer als je zn riem pakt en kwispelt er weer vrolijk op los.
Ik ben zo blij met deze kleine stapjes.
Yvar krijgt elke avond over zijn eten zalmolie ik neem aan dat dit zo´n beetje dezelfde werking heeft als visoliecapsules?
Da adviseerde ook om door te gaan met de vitamine B12 tabletten.
En iedereen heel erg bedankt voor het meeleven en het duimen voor de oude man.!
Donderdag plaste hij weer met zijn pootje omhoog en dat betekend wel dat zijn evenwicht weer terug komt. Zijn koppie staat nog scheef maar de kans bestaat dat dit nog een tijdje kan duren of het blijft zo.
Hij eet en drinkt weer goed en hij blaft zelfs weer als je zn riem pakt en kwispelt er weer vrolijk op los.
Ik ben zo blij met deze kleine stapjes.
Yvar krijgt elke avond over zijn eten zalmolie ik neem aan dat dit zo´n beetje dezelfde werking heeft als visoliecapsules?
Da adviseerde ook om door te gaan met de vitamine B12 tabletten.
En iedereen heel erg bedankt voor het meeleven en het duimen voor de oude man.!
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra