Ik ookHilde schreef:Die terrier/catahoula heb ik ook gezien, die twee. Zo gaaf!!

Moderator: moderatorteam
Ik ookHilde schreef:Die terrier/catahoula heb ik ook gezien, die twee. Zo gaaf!!
Ja die twee heb ik ook nog gezienHilde schreef:Die terrier/catahoula heb ik ook gezien, die twee. Zo gaaf!!
Ze vertelde dat ze bewust de kruising maakte en dus fokte. Even google leverde dit op. Volgens mij staan ze hier ook bij (of ze lijken er sprekend op)wolvster schreef:En niemand heeft foto's gemaakt?nu ben ik nieuwsgierig naar die honden!
Als zij het inderdaad is, heb ik haar een jaar of 2 geleden ook met haar honden gezien op de Erkemeder Hondendag.hakunamatata schreef:Ze vertelde dat ze bewust de kruising maakte en dus fokte. Even google leverde dit op. Volgens mij staan ze hier ook bij (of ze lijken er sprekend op)wolvster schreef:En niemand heeft foto's gemaakt?nu ben ik nieuwsgierig naar die honden!
http://saskiaoud.com/index.php/mijn-honden
Daar twijfelde ik gisteren al aan toen ik met haar stond te praten.sirene schreef:Dat is toch terrierjunk (volgens mij was dat haar forumnaam) die hier lange tijd zat?
Bedankt voor de link!hakunamatata schreef:Ze vertelde dat ze bewust de kruising maakte en dus fokte. Even google leverde dit op. Volgens mij staan ze hier ook bij (of ze lijken er sprekend op)wolvster schreef:En niemand heeft foto's gemaakt?nu ben ik nieuwsgierig naar die honden!
http://saskiaoud.com/index.php/mijn-honden
Ja Tommy en Finn hadden elkaar weer helemaal gevonden en nu was het 2 JR's in één keer. Heb Finn niet horen klagenwelshwitch schreef:Wij hebben het ook erg naar ons zin gehad zondag.
Tommy en Finn hebben even bij kunnen kletsen, Bikkel (de russell van mijn nicht) vond Finn ook wel leuk en moest zich even met het gesprek bemoeien
De workshop stormbaan was ook erg leuk (heb niet eens gezien dat je ook meedeed kloesje)
Het zwemstrand was favoriet, lekker spelen en plonzen.
Verder nog wat forumleden gezien, teveel geld uitgegeven en met een tas vol proefzakjes voor kat en hond weer naar huis.
Ik vond het ook heel leuk om jou ontmoet te hebben, nogmaals bedankt voor je supporteren en het oppassen op mijn rugzak!Sanne!! schreef:
Was leuk om zaterdag wat forummers te zien en te spreken.
Niks te danken! Heel graag gedaanLongFields schreef:Ik vond het ook heel leuk om jou ontmoet te hebben, nogmaals bedankt voor je supporteren en het oppassen op mijn rugzak!Sanne!! schreef:
Oh dat heb ik gemist dan. Het stukje bij de kano's was wel handig, maar ook alleen wanneer ze op het water waren, anders stond iedereen alleen maar in de weg (in de weg voor de kano's bedoel ik hèSanne!! schreef:Er was wel een stukje waar ze aan de lijn het water in konden hoor
Het is een broertje van de hond van iemand die ik ken, zij noemt het toch echt een silken windsprite hahahakloesje schreef:Deze staat ook op de foto:Bishy schreef:Ik heb gisteren genoten en mijn ogen uitgekeken.![]()
Bijzondere honden gezien, zoals twee catahoula/terrier kruisingen en een langharige whippet.
Ze was gelijktijdig aan het suppen met mij en Timber staat bij mijn vriend op het bordveertje schreef:
@Kloesje: Ik zag jullie nog voorbij peddelen![]()
Is overigens een langharige whippet, zo noemde haar baasje de hond zelf, heeft geen silken windsprite genoemd overigens (wellicht is dat hezelfde?)
Na een klein beetje speurwerk, ben ik er achter gekomen dat het hetzelfde isjanine lola en dips schreef:Het is een broertje van de hond van iemand die ik ken, zij noemt het toch echt een silken windsprite hahahakloesje schreef:
Ze was gelijktijdig aan het suppen met mij en Timber staat bij mijn vriend op het bord
Is overigens een langharige whippet, zo noemde haar baasje de hond zelf, heeft geen silken windsprite genoemd overigens (wellicht is dat hezelfde?)