Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Die kat is gestoord! Ik zweer jou!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Die kat is gestoord! Ik zweer jou!

Ongelezen bericht door Shibby »

Dat die kat gestoord is, ja dat wist ik toch eigenlijk al wel. Maar de afgelopen dagen hebben we de overtreffende trap van gestoord bereikt.

Afbeelding

Hier valt het nog enigszins mee, beetje rare oren maar vooruit.

Afbeelding

Lief he? Totdat je kijkt naar het opgezwollen voorpootje. Gestoken door een wesp en niet dat hij er iets van leert, want 2 uur later probeerde hij ze alweer uit de lucht te vissen.

En we gaan verder...
Vrijdag heb ik voor Shibby zijn roze schelp gevuld met water zodat hij lekker kon waterklieren. Shibby na een tijdje naar binnen gestuurd om zijn rust te pakken en ik even naar buiten lopen om te kijken wat meneer Terrorist aan het doen is.
Helaas geen foto van, maar hij stond daar toch echt heerlijk met allevier de pootjes in de roze schelp met water rond te wandelen. Toen hij zag dat ik keek, sprong hij er snel uit en ging vanaf een afstandje arrogant naar me kijken. :hmmm:

Vanmorgen zat ik heerlijk op de bank te genieten van mijn ontbijtje en begint meneer ineens de tafel op te eten :80:
Uiteraard ook weer met zo'n smoelwerk van 'wat nou?! Had je wah?!'
Afbeelding

Ik heb er over na zitten denken om hem weg te doen, zoveel gestoordheid kan niet goed zijn. Maar toen hij vanmiddag weer vol overgave, zónder iets om te gooien in huis, een dikke, vette vlieg wist te vangen en op heeft gegeten, heb ik toch maar besloten dat hij mag blijven :I:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Re: Die kat is gestoord! Ik zweer jou!

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Aaah, leuk poeze beest. :J:
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Yara »

Wow een kat die tafels eet :80: Zie je ook niet dagelijks. Maar super dat hij de vliegen vangt. Ik zou hem ook houden :D
Afbeelding
Shibby
Zeer actief

Yara schreef:Wow een kat die tafels eet :80: Zie je ook niet dagelijks. Maar super dat hij de vliegen vangt. Ik zou hem ook houden :D
Ik wist ook niet wat ik zag vanmorgen :80:
Heb je een hond die niks sloopt, doet je kat het wel :roll:
Het scheelt dat alles hier in huis een bij elkaar geraapt (enigszins passend) zooitje van Marktplaats is. :engel:

Oh, en muggen vangt hij ook, dat is helemaal fijn :cheer: :cheer:

Spinnen vindt hij niet lekker ben ik vandaag achter gekomen. Hij sloopt ze wel, maar eet ze niet op getuige de 2 spinnenlijken die ik zojuist in de woonkamer heb gevonden :hmmm:
Afbeelding
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Dat meubels op eten is normaal hoor. Doet de zwerver hier ook. En alles stelen, het liefst schone ondergoed uit je lades halen. Ik heb er maar een kinderslot op gedaan maar helaas kan hij door het kiertje nog steeds van alles pakken, om het vervolgens steeds op een andere plek te verstoppen.

En hij is ook gek op water, douchen en in bad gaat niet zonder hem erbij, er zelf onderstaan doet hij nog net niet maar als hij nat wordt maar het niks uit want hij wordt toch wel afgedroogd.

Als kitten 2 jaar terug, toen ze nog naar buiten mochten had hij hartje zomer tijdens een enorme regenbui bedacht dat steeds van buiten naar binnen rennen erg leuk was. Want dan glij je zo mooi en hard over het laminaat en een botsing neem je dan maar voor lief.

Echt, ik snap niet wat ik met katten moet. :oeps: Honden snap ik meer van.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Shibby
Zeer actief

Dees en Maylo schreef:Dat meubels op eten is normaal hoor. Doet de zwerver hier ook. En alles stelen, het liefst schone ondergoed uit je lades halen. Ik heb er maar een kinderslot op gedaan maar helaas kan hij door het kiertje nog steeds van alles pakken, om het vervolgens steeds op een andere plek te verstoppen.

En hij is ook gek op water, douchen en in bad gaat niet zonder hem erbij, er zelf onderstaan doet hij nog net niet maar als hij nat wordt maar het niks uit want hij wordt toch wel afgedroogd.

Als kitten 2 jaar terug, toen ze nog naar buiten mochten had hij hartje zomer tijdens een enorme regenbui bedacht dat steeds van buiten naar binnen rennen erg leuk was. Want dan glij je zo mooi en hard over het laminaat en een botsing neem je dan maar voor lief.

Echt, ik snap niet wat ik met katten moet. :oeps: Honden snap ik meer van.
Stelen doet die etterbak van mij dan weer niet, maar er inderdaad rustig bij komen zitten als je aan het douchen bent wel. :LOL:
En sprintjes trekken is ook een favoriet van hem. Het is helemaal leuk om op grote broer Shibby af te rennen en dan 3 cm voor zijn kop weer weg te rennen. Shib reageert er niet eens meer op :LOL:

En wat je met katten moet?
Ik vraag het me af en toe ook af; en dan ineens komt er weer zo'n schattig propje al spinnend bovenop je liggen als je net op wil staan en dan kan ik zo genieten van dat geluid en tevreden kopje :I:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Shibby schreef:Helaas geen foto van, maar hij stond daar toch echt heerlijk met allevier de pootjes in de roze schelp met water rond te wandelen. Toen hij zag dat ik keek, sprong hij er snel uit en ging vanaf een afstandje arrogant naar me kijken. :hmmm:
Whahahaha :LOL: . Wat een lekker beest! Die foto met de tafel in zijn waffel is ook prachtig. Geef dat beest dan ook gewoon te eten joh :hmmm: .
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Koos is tof :pffff: :mrgreen:

Ik heb, bij gebrek aan kattenkennis, mijn katten altijd als honden opgevoed. Je hebt te komen als ik het zeg, je hebt te zitten voor je voer krijgt en nee, nagels in m'n knie worden niet getolereerd - dat doen brave hondjes niet. Voor de rest zijn ze aardig des kats :P
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”