(zeker als het om de dieren gaat)
Moderator: moderatorteam
Ik heb overal drinkbakken en tonnen gezien en je kon je honden zo laten zwemmen langs het strand.bellabeest schreef:vandaag super genoten, weinig gezien want deed mee met de flyballwedstrijd.
was wel erg warm. en vond het dit jaar erg tegen vallen met de hoeveelheid drinkmogelijkheden voor de honden
Ja, de Beezties stand had ze.*Skye* schreef:Wij zijn ook geweest vandaag. Geen file en geen rij om naar binnen te gaan. Wel heel warm. Zelf dus lekker koel gekleed en veel gesmeerd
Waren die waterspeeltjes die oranje dingen? Die hadden ze te koop bij het kraampje tussen de Workshop pistes, naast de wc's zegmaar.
ik heb ze ook overal zien staan hoor, het enige minpuntje vond ik dat er overal hekwerken stonden zodat er maar een klein strandje tot beschikking was. Andere jaren had je meerde plekken om te zwemmen en stonden weinig hekken.sirene schreef:Ik heb overal drinkbakken en tonnen gezien en je kon je honden zo laten zwemmen langs het strand.bellabeest schreef:vandaag super genoten, weinig gezien want deed mee met de flyballwedstrijd.
was wel erg warm. en vond het dit jaar erg tegen vallen met de hoeveelheid drinkmogelijkheden voor de honden
Ik dacht al dat ik Murdock herkende van foto's! Dat waren wij dus inderdaad, bedankt voor het compliment.wolvster schreef:Zit nu op de terugweg in de auto. Het was gezellig! Murdock vond het losloop gebied helemaal te gek! Heerlijk gespeeld met die oranje waterspeeltjes.
Hey Caat volgens mij heb ik jullie gezien bij de Farmfood ballenbak. Jullie waren voor een RR en daarna waren Murdock en ik. Mooie hond heb je!
Ook nog even naar Susanne en Mojo gekeken. Al met al een geslaagde dag!
Haha! Murdock pakte het voorwerp onmiddellijk, maar bracht het niet naar mij. Hij liet het vallen en kwam met een ballenbakbal aanzettenCaat* schreef:Ik dacht al dat ik Murdock herkende van foto's! Dat waren wij dus inderdaad, bedankt voor het compliment.wolvster schreef:Zit nu op de terugweg in de auto. Het was gezellig! Murdock vond het losloop gebied helemaal te gek! Heerlijk gespeeld met die oranje waterspeeltjes.
Hey Caat volgens mij heb ik jullie gezien bij de Farmfood ballenbak. Jullie waren voor een RR en daarna waren Murdock en ik. Mooie hond heb je!
Ook nog even naar Susanne en Mojo gekeken. Al met al een geslaagde dag!
Ze vond de ballenbak wel interessant maar het voorwerp pakken.........
Dat viel best mee moet ik zeggen, ik stond daar direct naast en toen de presentatrice van HondenTV naar hen toe liep stond hij gelijk weer. Ze hebben hem van de Farm Food medewerkers ook even wat water gebracht, waar Mojo ook dankbaar wat van gedronken heeft.wolvster schreef: Dat Franse Bulletje zou het bijna begeven in de ring, die ging er op een gegeven moment maar bij liggen...
Oh gelukkig viel het mee, vanaf de tribune zag het er wat sneu uit.LongFields schreef:Dat viel best mee moet ik zeggen, ik stond daar direct naast en toen de presentatrice van HondenTV naar hen toe liep stond hij gelijk weer. Ze hebben hem van de Farm Food medewerkers ook even wat water gebracht, waar Mojo ook dankbaar wat van gedronken heeft.wolvster schreef: Dat Franse Bulletje zou het bijna begeven in de ring, die ging er op een gegeven moment maar bij liggen...
Jammer dat ik je niet gesproken heb!
Daarom gaat vriendlief mee, die zet me wel weer met 2 voeten op de grond als ik kwijlend langs de stands loopHilde schreef:Ik ben benieuwd morgenVooral of ik me in kan houden met leuke spullen kopen
Het is mij vandaag gelukt om helemaal niets te kopen, ben benieuwd of dat morgen ook het geval zal zijn.Hilde schreef:Ik ben benieuwd morgenVooral of ik me in kan houden met leuke spullen kopen