Ingeschreven in de recreanten klasse omdat ik gewoon lekker rustig de tijd wil nemen als Jantje twijfelt over een hindernis. En we doen mee om leuk samen iets te ondernemen.
http://dogsurvival.eu/
Moderator: moderatorteam
Vorig jaar was het in België ook prachtig weer(nu ook volgens de voorspellingen), er was daar 1x overzwemmen, dat was idd frissssssjes maar de 2 slootjes vielen reuze mee. Ik heb jou volgens mij ook gezien in Delft of Barendrecht vorig jaar?sirene schreef:Ja! Spring en ik doen hopelijk mee.
Vorig jaar de dogsurvivals ontdekt en Spring en ik worden er helemaal blij van![]()
As zondag is de eerste in België. Brrrrr, het water zal wel koud zijn.
Ik zou zeggen kijk even op hun website en facebook, daar staan allerlei foto's en filmpjesShiloh86 schreef:Oh dit klinkt leuk! Eens in de agenda kijken of ik kan. Wordt ook voor mij de recreanten klasse als ik mee doe. Ik ben niet zo mega fit. Haha.
Zijn die hindernissen erg pittig? Weet niet zo goed wat ik me er bij voor moet stellen? Duke is dan pas bijna 1,5.
Kan iemand die al vaker meegedaan heeft zo eens wat voorbeelden geven van wat je zoal moet doen?
Hippo schreef:Vorig jaar was het in België ook prachtig weer(nu ook volgens de voorspellingen), er was daar 1x overzwemmen, dat was idd frissssssjes maar de 2 slootjes vielen reuze mee. Ik heb jou volgens mij ook gezien in Delft of Barendrecht vorig jaar?sirene schreef:Ja! Spring en ik doen hopelijk mee.
Vorig jaar de dogsurvivals ontdekt en Spring en ik worden er helemaal blij van![]()
Misschien kan je aangeven of je als laatste ( of juiste eerste) mag starten? Zeker als laatste, lijkt het mij dat het rustiger is in het parcours?Fotogravinnetje schreef:Ik zou ook voor de lol meedoen. Maar als het te druk is, haalt dat voor mij te veel van het plezier eraf, doordat ik dan overprikkeld raak
Dan heb ik waarschijnlijk bij allebei geziensirene schreef:Hippo schreef:Vorig jaar was het in België ook prachtig weer(nu ook volgens de voorspellingen), er was daar 1x overzwemmen, dat was idd frissssssjes maar de 2 slootjes vielen reuze mee. Ik heb jou volgens mij ook gezien in Delft of Barendrecht vorig jaar?sirene schreef:Ja! Spring en ik doen hopelijk mee.
Ja klopt. Sinds vorig jaar hebben we het helemaal te pakken. In Delft èn Barendrecht zijn we geweest.
Laura84 schreef:Samen met forumlid Bishy ingeschreven, Dexter en Laicka samen met Bishy en ik komen uit voor team Brindle
Lieke87 schreef:Hoe dicht komen de honden bij elkaar op zn evenement? Het lijkt me super leuk alleen duldt indy heen andere honden om haar heen als ze aan het werk is.
Ik denk dat dat wel voldoende is. Ze negeert andere honden verder. Mevrouw wens alleen niet gestoord te worden met honds geneuzel als ze met het de baas bezig is. Dat resulteert in een snauw. Na het werk heeft ze wel tijd voor andere honden .Habibi schreef: Ik heb net de website bekeken.
Misschien vind ik recreantenklasse wel leuk.
Ik kwam ook info tegen die interessant is voor jouw vraag, die staat onder het kopje "gele hond"
Er wordt op de website specifiek verzocht om honden met een geel lintje ruimte te geven.
Geen idee of dat voor jouw hond voldoende is?