Ik weet ondertussen ook een boel meer en toch weer niks
De dierenarts heeft gisteren op eigen kosten nog een rontgenfoto gemaakt om te controleren of er geen uitzaaiingen zijn. Natuurlijk is niet alles zichtbaar maar vaak geeft het wel een beeld. Ze vonden zo niks wat wees op kanker. Maar ze vonden we vocht achter de longen. Met het vocht in zn buikholte toch reden tot zorgen.
Jingo wordt dus vrij snel benauwd vanwege het vocht. Verder blijkt tot nu toe uit de uitslagen dat er geen kankercellen zijn gevonden. Dat is fijn! Maar wel dat er heel veel ontstekingscellen zijn. Een heftige ontsteking dus. Waarschijnlijk wel buikvliesontsteking maar helemaal zeker is dat (nog) niet. Wel zijn de rode bloedcellen al wat gestegen tov 2 weken geleden.
Er staat nog het een en ander op de kweek om te kijken welke bacterie deze ellende veroorzaakt en of hij dan andere antibiotica nodig heeft.
Thuis gaat het nu ok. Ik heb alweer foto's gekregen waarbij hij alweer met zn speeltje ligt te slapen.
Hij moet vooral rustig aan doen en aankomen. Hij is vrij mager geworden. Mag momenteel onbeperkt eten zo ongeveer want hij heeft echt een boel nodig om weer op krachten te komen. Het is nog steeds spannend maar ik heb wel goede hoop dat hij het toch gaat redden!