Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dogsurvival 9 juli 2016
Moderator: moderatorteam
- jvoost
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): onherleidbaar
- Aantal honden: 1
Dogsurvival 9 juli 2016
Beste hondenliefhebbers,
Hierbij wil ik jullie laten weten dat de inschrijving open is voor de dogsurvival in Zeewolde op 9 juli 2016.
Kijk snel op www.dogsurvivalzeewolde.nl
Tot dan!
Hierbij wil ik jullie laten weten dat de inschrijving open is voor de dogsurvival in Zeewolde op 9 juli 2016.
Kijk snel op www.dogsurvivalzeewolde.nl
Tot dan!
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Re: Dogsurvival 9 juli 2016
Leuk zeg, van deze had ik nog niet gehoord. Vorig jaar wel in Lier, Barendrecht en Delft meegedaan.
Helaas dit jaar geen hondensurvivals. Oscar is waarschijnlijk de eerste week van juni al verkocht en Dico is dan nog te jong om mee te doen
Helaas dit jaar geen hondensurvivals. Oscar is waarschijnlijk de eerste week van juni al verkocht en Dico is dan nog te jong om mee te doen

- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ik weet me alleen niet zo goed in welke klasse ik me wil inschrijven. Een klasse met de naam 'atleten' voel ik me niet perse geroepen, maar als ik daarmee voorkom dat ik me tussen een horde sjokkende huisvrouwen die kwebbelend het parcours over gaan hoef te worstelen, dan ben ik graag de 'atleet' met de langste tijd 

- Nikkielvis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podego van 2 jaar uit portugal
Mix van 6 maanden uit roemenie - Aantal honden: 2
Ik heb me voor een dogsurvival ingeschreven bij de recreaten dat is niet omdat ik perse wil sjokken en babbelen maar wil wel de tijd nemen om een hindernis rustig te doen. Als ik bij de atleten zou gaan dan sta ik hun in de weg 

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is een beetje een laat antwoord maar als jij gewoon fit bent en niet van plan bent het parcours wandelend af te leggen aan één stuk door kun je best bij de atleten starten.Paisley schreef:Ik weet me alleen niet zo goed in welke klasse ik me wil inschrijven. Een klasse met de naam 'atleten' voel ik me niet perse geroepen, maar als ik daarmee voorkom dat ik me tussen een horde sjokkende huisvrouwen die kwebbelend het parcours over gaan hoef te worstelen, dan ben ik graag de 'atleet' met de langste tijd
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Precies en mocht er een overijverige speedy conzales aankomen die persé een podiumplek wil behalen, dan kan je altijd nog kiezen om die voor te laten als je bijna tegelijk bij een hindernis aan komtsirene schreef:Het is een beetje een laat antwoord maar als jij gewoon fit bent en niet van plan bent het parcours wandelend af te leggen aan één stuk door kun je best bij de atleten starten.Paisley schreef:Ik weet me alleen niet zo goed in welke klasse ik me wil inschrijven. Een klasse met de naam 'atleten' voel ik me niet perse geroepen, maar als ik daarmee voorkom dat ik me tussen een horde sjokkende huisvrouwen die kwebbelend het parcours over gaan hoef te worstelen, dan ben ik graag de 'atleet' met de langste tijd

Ik heb bij meerdere hondensurvivals al mensen gezien, oh oh, die vergeten volgens mij de funfactor van het geheel. De hond wordt toegebruld dat hij moet DOORLOPEN

-
- Zeer actief
Ik ga meedoen met Rowan. Heb mij in de atleten klasse ingeschreven. Als er echte fanatieke mensen eerst willen, ga je gang maar. Moet wel leuk blijven voor hond en baas. Maar babbelende meidengroepjes had ik ook niet zo'n trek in, dus vandaar maar de atleten klasse.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Bishy
- Zeer actief
Oh deze is ook leuk maar ik zit dan op een festival.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Nog niet gereageerd op dit topic, maar Murdock & ik doen ook mee met een heel stel collega's.
Recreanten klasse
Recreanten klasse