Ik moet nog even kijken hoe ik het vorm wil geven, ik denk een kort wandelingetje (verwacht geen lange wandeling, zal veel stoppen en poseren zijn) met ongeveer 5 honden.
Je kunt je opgeven met een foto van je hond, mocht je interesse hebben.

Moderator: moderatorteam
Ah jammer, waarom mag Heavy niet? Had juist meer interesse in een herder.Heavy schreef:Wanneer wil je dat gaan doen trouwens want Jip is volgende week vrijdag weer lelijk![]()
En Heavy mag niet mee .
Nee hoor, de mailtjes gaan vandaag de deur uit.LongFields schreef:Als je nog niets gehoord hebt over je vorige verzoek tot modellen zat je er niet bij denk ik?
Wil je deze buitenshoot doordeweeks doen, of in het weekend? Daar is het van afhankelijk of ik eventueel zou kunnen meedoen (mocht je Mojo als model willen).
sjm schreef:Nee hoor, de mailtjes gaan vandaag de deur uit.LongFields schreef:Als je nog niets gehoord hebt over je vorige verzoek tot modellen zat je er niet bij denk ik?
Wil je deze buitenshoot doordeweeks doen, of in het weekend? Daar is het van afhankelijk of ik eventueel zou kunnen meedoen (mocht je Mojo als model willen).![]()
Dan kunnen we zo samen komenvosse schreef:Mijn honden (inclusief herder) zijn ook beschikbaar.
Foto's in je mail
Dat is helemaal goed!Heavy schreef:Ik spreek nog wel een keer prive met je af want als er reuen bij zijn kan Jip toch niet normaal doen
Nee, ik organiseer nu gewoon weer een zaterdag met shoots. Dus dan wissel je elkaar af.Heavy schreef:Oh ik had begrepen dat het een wandeling was met een stuk of 5 honden.sjm schreef:Dat is helemaal goed!Heavy schreef:Ik spreek nog wel een keer prive met je af want als er reuen bij zijn kan Jip toch niet normaal doen
Ik spreek trouwens sowieso nooit met meerdere honden tegelijk af. Dan krijg je een tijdstip waarop je met je hond mag komen.