Het resultaat :

Super blij mee.

Moderator: moderatorteam

Geen idee of hij verschillende prijzen hanteert voor de verschillende merken auto's maar ik heb 300 betaald.Kruimel53 schreef:Mooi! En handig idd. Kost zoiets nou? Kan ik op de site niet gewaar worden.
Heb ik ook tussen getwijfeld hoor maar Door de rubber bak die we er in hebben valt het schoonmaken reuze meeHippo schreef:Mooi ding zeg![]()
Ik heb toen ook nog getwijfeld tussen een rek met tussenschot of een hok. Omdat een hok veel beter schoon te maken is, heb ik dat toen gekozen, maar dit ziet er wel mooier uit.
Omdat pompidou reuze irritant is tijdens het rijden en de neiging heeft om tegen de deur aan te krabben. Vooral als ze denkt dat ze er bijna is (het bos). Gezien de auto 2 weken oud (nieuw gekocht) is wilde ik m nog even sparen qua schade van een irritante bgvZamunda schreef:Mooi ding, maar toch nog wel een flinke investering (vind ik dan). Mag ik vragen waarom je ze eerst in de bench had en niet gewoon los? Aangezien je wel al een scheiding had in de auto, alleen geen extra afsluiting bij de klep.
Oh, wat een stuk ongeduldSuuz! schreef:Omdat pompidou reuze irritant is tijdens het rijden en de neiging heeft om tegen de deur aan te krabben. Vooral als ze denkt dat ze er bijna is (het bos). Gezien de auto 2 weken oud (nieuw gekocht) is wilde ik m nog even sparen qua schade van een irritante bgvZamunda schreef:Mooi ding, maar toch nog wel een flinke investering (vind ik dan). Mag ik vragen waarom je ze eerst in de bench had en niet gewoon los? Aangezien je wel al een scheiding had in de auto, alleen geen extra afsluiting bij de klep.![]()
Nope...En zie aanvulling hierbovenZamunda schreef:Oh, wat een stuk ongeduldSuuz! schreef:Omdat pompidou reuze irritant is tijdens het rijden en de neiging heeft om tegen de deur aan te krabben. Vooral als ze denkt dat ze er bijna is (het bos). Gezien de auto 2 weken oud (nieuw gekocht) is wilde ik m nog even sparen qua schade van een irritante bgvZamunda schreef:Mooi ding, maar toch nog wel een flinke investering (vind ik dan). Mag ik vragen waarom je ze eerst in de bench had en niet gewoon los? Aangezien je wel al een scheiding had in de auto, alleen geen extra afsluiting bij de klep.![]()
![]()
! Met de horizontale spijlen ertussen krabt het nu niet zo lekker meer zeker
.
WhutSuuz! schreef:Omdat pompidou reuze irritant is tijdens het rijden en de neiging heeft om tegen de deur aan te krabben. Vooral als ze denkt dat ze er bijna is (het bos). Gezien de auto 2 weken oud (nieuw gekocht) is wilde ik m nog even sparen qua schade van een irritante bgvZamunda schreef:Mooi ding, maar toch nog wel een flinke investering (vind ik dan). Mag ik vragen waarom je ze eerst in de bench had en niet gewoon los? Aangezien je wel al een scheiding had in de auto, alleen geen extra afsluiting bij de klep.![]()
Oh ja en mevrouw heeft ook nog wel eens wortels in de oren als ze los in de achterbak zit qua "blijven wachten" als ik de klep open. En daar ben ik niet van gediend. Het is wat dit soort zaken betreft echt een draak. De andere 2 luisteren wel keurig.
In mijn oude auto heeft ze het overigens gepresteerd om de achterdeur open te maken terwijl ik met 120 op de snelweg reedGod zij dank goed afgelopen maar sindsdien heeft ze weinig privileges in de auto.
Gewoon zelfde type auto kopen Haha verhuis je m mee.Kimmie schreef:ow wat mooi zeg dat wil ik nou ook wel,alleen wisselen wij eigenlijk teveel van auto ( kopen vaak goedkope auto's rijden die op en kopen dan weer een ander) om zo'n rek te laten maken,maar dit lijkt me nou echt ideaal!!
haha detail @ precies zelfde type.Kimmie schreef:haha ja dan moet er op dat moment nét zo'n zelfde type te koop staan,nu moet ik zeggen dat we al een poosje met 1 auto doen,maar die moet ernstig gerepareerd worden voor de TUV ,maar als dat lukt dan zou dit wel een hele mooie oplossing zijn.
ik ga hem onthouden in ieder geval
Net echt?Cleva schreef:Keurig zeg. Net echt!
Hahahaha dat kwam hier duidelijk niet over zonder intonatieCleva schreef:Suuz! schreef:Net echt?Cleva schreef:Keurig zeg. Net echt!![]()
Ja want ik heb de foto's van internet afgetrokken en tis helemaal niet mijn auto...
![]()
![]()
"Net echt" is hier te huize synoniem voor "goed geregeld."

Groot gelijk dan en vaak kan je dan nog wel iets regelen qua prijs. Ik vind dat zo'n rek gewoon een standaard optie moet zijnSuuz! schreef:Klopt Sita @ rubber matten. Maar ja als je dan toch een nieuwe auto aan het bestellen bent dan is het ook leuk om gelijk maar alles te laten leveren in 1 geheel. Alleen dat rek zoals nu ingebouwd konden ze niet leveren. Flauw haha

Ik heb die van ons hier besteld: http://www.automatten.nl/kofferbakmatten/gyanty schreef:Ja zo'n rek is echt fijn. Hier ook een onruststoker achterin, waardoor er wat extra maatregelen nodig waren. Ik heb er ook nog een tussenschot is.
Maar zo'n rubbermat moet ik ook maar! Waar online te bestellen?