Amerikaanse woenstijnbuizerd

Hij zat nog maar net op een lantaarnpaal...

...toen de meeuwen, gevolgd door duiven en kraai(achtig)en de indringer probeerden te verjagen... Hij vloog nog naar een vlaggenmast, maar wilde niet terugkomen naar de handschoen. Voelde zich te bedreigd door al die vogels. Hij is gelukkig na afloop van de show wel teruggekomen

Zolang je maar eten voor z'n neus houdt, volgt deze gier je als een hondje

Helaas staat er een en ander in de weg...

Wel een mooie kopfoto kunnen maken nog

De noordelijke hoornraaf laat zien hoe je met slangen om moet gaan

Sagervalk

Hem werd een loer gedraaid (letterlijk

Na een paar keer op de loer duiken, mocht hij z'n 'prooi' opeten

Daarna terug op de handschoen, waar hij nog een hapje eten kreeg

En als laatste kwam de Amerikaanse zee-arend

Even speciaal voor de foto...

En daarna maakte ik ruimte voor andere mensen die graag foto's wilden kunnen maken

Ik liep richting waar de oehoe zat en zag dat de buizerd toen net teruggebracht werd naar de auto. Die was dus weer veilig. De oehoe zat op het dak van een huis. Geheel gewenst was hij er niet

KOM VAN MIJN DAK AF!

En zelfs dit maakte weinig indruk op de oehoe

Eindelijk werd het dichterbij de oehoe wat rustiger qua aantal mensen (ik bleef uiteraard flink op afstand met m'n goeie telelens) en durfde hij het dak te verlaten. Even het hoekje om, zo op de dakrail van een auto die daar stond. Daar kon een van de trainers hem goed op de handschoen krijgen

Eind goed, al goed. Een van de agenten die flink meegeholpen had, mocht de oehoe ook nog even op de handschoen houden

Met de oehoe veilig bij z'n trainers, mochten we ook nog wat foto's maken. Heb ik uiteraard dankbaar gebruik van gemaakt