Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Doorgefokt op steeds lichter blond denk ik. Net als bij Goldens.
Wel een mooi pigmentje, trouwens.
Eens.Tara schreef:Ik vind het echt afschuwelijk. Dit heeft niks meer te maken met hoe de teckel ooit bedoeld was.
Ik zag alleen het plaatje van deze witte Teckel voorbij komen en heb niets nagezocht verder. Ken die hele fokker (gelukkig, zo te lezen) ook helemaal niet.Nanna schreef:Ja, en die is ook zo lekker betrouwbaarLongFields schreef:
Het schijnt een solid white te zijn, volgens de eigenaar.KLIK
Gewoon een ordinaire broodfokker die je alles aansmeert wat je wilt horen
Dan krijg je een beetje dit idee:Wolfsblut schreef:Nooit gezien. Leuk voor de liefhebber. Zelf zou ik er nooit geen aanschaffen uit praktische overwegingen. Bij nat weer is je teckel gelijk vies tot aan zijn middel kun je na elke ronde je hond wassen.
Die ken ik (gelukkig, geloof ik) niet, maar als een hond solid wit zou zijn, extreem bont dus, dan is de neus niet zo netjes afgebakend en de rest van het pigment ook niet.LongFields schreef:Het schijnt een solid white te zijn, volgens de eigenaar.Nanna schreef:Doorgefokt op steeds lichter blond denk ik. Net als bij Goldens.
Wel een mooi pigmentje, trouwens.
Is er kans op doofheid bij jouw hond?fenneke schreef:Dat bontje![]()
Maar die witte vind ik niet mooi.
Is er kans op doofheid bij dit soort witte honden?
Dat zal het zijn, je bent het niet gewend. Ik betrap me zelf erop dat nadat ik de foto's vaker bekeek ik ze steeds mooier begin te vinden.bouvierpoedel schreef:Kan het niet mooi vinden zo'n witte . Is ook een beetje wat je gewend bent , zouden ze wit zijn geweest en er lopen in ene black&tan of wildkleur rond dan is het ook schrikken en jakkie .
Marjoleine schreef:Is er kans op doofheid bij jouw hond?fenneke schreef:Dat bontje![]()
Maar die witte vind ik niet mooi.
Is er kans op doofheid bij dit soort witte honden?
Ga je schamenfenneke schreef:Maar ik zal ongetwijfeld iets verkeerd hebben met klok en klepel![]()
Jij bent de expert in kleuren vandaar mijn vraag
Haha inderdaad. Ik ben blij dat je alle modder en andere zooi duidelijk ziet zitten op mijn honden, ik ken mensen met een hond met een donkere vacht die gezellig op de bank gingen kroelen en toen pas merkten dat er door de stront was gerold.Kruimel53 schreef:![]()
![]()
![]()
Een bruine teckel wordt net zo smerig als een witte, je ziet het alleen pas aan de zut die z/hij in je huis achterlaat.
Nanna schreef:Of dezeApple schreef: Doe mij deze dan maar in de categorie speciale kleurtjes
Nee, het hoort niet. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen het enig vinden hoor.