Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dat was dus geen leuk spelletje.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

heimwee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Aantal honden: 1

Re: Dat was dus geen leuk spelletje.

Ongelezen bericht door heimwee »

Kalev vindt het een fantastisch spelletje. Soms neemt hij me iets te veel ruimte en om zijn aandacht dan weer te krijgen verstop ik me achter een boom/stapel takken/net wat we tegen komen.
Binnen no time is hij dan opzoek en staat hij met een blije kop naast me, duurt ook eigenlijk nooit langer dan 30sec tussen het verstoppen en gevonden worden.
Maar hij houdt me daarna wel goed in de gaten en heeft er lol mee, probeert me dan ook te betrappen wanneer ik het weer wil proberen en staat dan al blij naast me te springen zo van, ik zag het wel!
Afbeelding
Ri@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.

Ongelezen bericht door Ri@nne »

Iris123 schreef:Timon gaat zitten en wacht totdat ik tevoorschijn kom :(: :LOL:
*zucht* baasje moet weet spelen.
DebbieZ schreef:Ik krijg er dobermannen van. Als de galgo's me te ver vooruit rennen, schiet ik snel achter een boom. Als ze dan merken dat ze me kwijt zijn, komen ze met rechtopstaande oren terug rennen. Maar te zien aan de kop die ze trekken als ik lachend achter de boom vandaan stap, hebben ze niet hetzelfde gevoel voor humor. Ze vinden het een rotstreek.
Hahahah, hoor ze onderling mopperen. "gvd... we moeten dat mens echt een keer opvoeden. Misschien een keer verstoppen als ze weer zo uithuizig is."
Lemuria schreef:Dat heb ik eens met puppy-Izzy gedaan, ik had haar net een week of 3 ofzo. Het resulteerde in een pup die in blinde paniek de andere kant op vloog waar we vandaan kwamen en m'n stem niet meer hoorde. Daar gaat je pup, zo hard als d'r dikke pootjes d'r konden dragen het bos in. Na een paar minuten vloog ze in dezelfde paniek weer de goede kant op, zag me gehurkt zitten en sprong op schoot, al panisch kusjes geven om d'r eigen paniek onder controle te krijgen. Suffice it to say dat ze me écht verdomd goed in de gaten houdt op wandelingen sinds die dag :engel:

Ik kon mezelf toen wel voor de kop slaan dat ik dat had gedaan, maar het heeft al zeker 2 jaar echt een nuttig effect gegeven :mrgreen:
Ik was net blij dat hij een beetje vrijer werd.... :roll:
Manuma schreef:Haha! Uma raakt ook direct in paniek en die gaat rennen. Hard. En dan is ze ineens 100 meter verder. Als ik roep reageert ze ook niet direct omdat ze op slot geschoten is.
Dus dat doen we ook maar niet meer :mrgreen:
Het vrouwtje van Pixie zei ook dat het echt niet langer had moeten duren, dan was hij gaan krijsen en weggevlogen.. :S: stomme ik.
Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Miranda schreef:
ranetje schreef:Mijn laatste teckel vond het een geweldig spelletje.
Hij draaide het al heel snel om.............
Als ik even weg keek ging hij achter een boom zitten :mrgreen:
Dat vond Skadi ook geweldig leuk.
Helemaal als ik er dan een heel drama van maakte "waar is Skadi nou????".
En als ik haar dan had 'gevonden' helemaal door het dolle heen om me heen springen met een blije bek :mrgreen:
Gregor was te ongeduldig.
Die zat dan "stiekem" om de boom heen te kijken of ik al aan het zoeken was :lol1:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”