Hij loopt ook wel weer naar binnen om me blijmoedig een steen of iets dergelijks te brengen.
Rasta gaat niet vrijwillig door de keuken dus ook niet naar buiten, die blijft aan mama's rokken hangen.
Moderator: moderatorteam
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteHier precies zo, ben ik binnen ligt alles binnen ben ik achter op de plaats bezig ligt alles in de zonAngelique. schreef:Hier staat de deur open, ze kunnen gaan en staan waar ze willen maar eigenlijk zijn ze vooral waar ik ben.

Hier het zelfde, alleen zet Mitzi het op een gillen als zij buiten is en ik binnen en de deur is dicht.Kayltje schreef:Precies dit.Miranda schreef:Skadi zou best een buitenhond willen zijn, maar ze kan het niet. Dan krijgt ze herderkortsluiting. Die gaat waar ik ga.
Helaas voor Fitz en Flow zit de voordeur weleens dicht. Met het tweetal aan de buitenkant en ik aan de binnenkant. Dat resulteert in door het raam naar binnen kijkende, heel zielige herdertjes.
Sam is sowieso het liefst buiten, Egan gebruikt het kattenluik naar eigen inzicht. Maddie gaat alleen onder begeleiding naar buiten, want die moet aan de lijn.
.