Hij was al een jaar aan het tobben met zijn hart, en stond op verschillende medicijnen. Gelukkig leek het toch een tijd goed te gaan en op een wat lager tempo deed hij alles nog mee....
Tot 2 weken terug waarin hij heel slecht ging eten, plas en ontlasting soms niet meer op kon houden, en laatste week alleen maar braken , niet eten, suf en gewoon zielig....
Hij was gewoon op....zowel lichamelijk als geestelijk wilde hij niet meer.

Ruud met heel veel verdriet kijken we terug op 14 heerlijk jaren!!
Je was me er een hoor, alles en iedereen om je vinger winden met je charme, een echt knuffel kont, maar als het op honden aankwam was je alles en iedereen de BAAS, iedere hond groot of klein had respect voor je, ook al ging het wel eens mis, maar dan kon je het met je snelheid meestal wel uit de weg.
Heerlijk vond je het als de kinderen je poppekleertje aandeden, en je rond reden in de poppenwagen......een klein hondje met een groot hart , dat was je!!!
Ook kon je genieten van alle wandelingen die we maakten, vroeger was ik je nog wel eens even kwijt, maar de laatste jaren kon je altijd los zonder ver weg te gaan.
Ik kan nog wel uren doorgaan.......wat hebben we een mooie heerlijke tijd gehad, maar ik moest je laten gaan, zo energiek en altijd gezond, zo slecht en op was je lijfje nu....
Met alle liefde uit ons hart hebben we je welverdiende rust gegeven, Ruudje m'n tuudje , voor altijd in ons hart!!