Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Draminsky - Dog Ovulation Detector

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Hansel
Actief
Contacteer:

Draminsky - Dog Ovulation Detector

Ongelezen bericht door Hansel »

Ik vroeg me af of er "fokkers" zijn welke dit soort Ovulatie apparaten gebruiken en wat hun ervaringen hier mee zijn.

Ik kreeg van de week een mailtje, http://www.draminski.com , en aangezien ze nogal prijzig zijn ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere.

:p: :p: 8) :p: :p:

gr,
Hans
www.newsensation.tk
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Heb hier onlangs ook een topic over geopend, volgens mij is er niemand die hem gebruikt van de fokkers op dit forum, ik kreeg van iemand (weet zo gauw niet meer van wie) ook een stukje van het I'net over deze test waaruit bleek dat de test niet echt betrouwbaar is.
Misschien kun je de reacties op mijn topic via de zoekfunctie vinden.
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

Suzanne de Lange schreef:Heb hier onlangs ook een topic over geopend, volgens mij is er niemand die hem gebruikt van de fokkers op dit forum, ik kreeg van iemand (weet zo gauw niet meer van wie) ook een stukje van het I'net over deze test waaruit bleek dat de test niet echt betrouwbaar is.
nou dat is dan onzin want dat ding is ontworpen orspronkelijk voor vee teeld en het bedrijf van dat ding geeft zelfs geslachts vezekerring, het bedrijf heeft ook een slagings pesentage van 95 %
ze zeggen dat ze na hand van die meter ze koeien of stieren kunnen verwekken.
moet je toch wel er overtuigt zijn dat dat stukje apratuur je daar bij kan helpen
wel onder een andere verkoopnaam
in de US word hij al langer gebruikt.

mol 8)
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

v.d Lupinehof schreef:
Suzanne de Lange schreef:Heb hier onlangs ook een topic over geopend, volgens mij is er niemand die hem gebruikt van de fokkers op dit forum, ik kreeg van iemand (weet zo gauw niet meer van wie) ook een stukje van het I'net over deze test waaruit bleek dat de test niet echt betrouwbaar is.
nou dat is dan onzin want dat ding is ontworpen orspronkelijk voor vee teeld en het bedrijf van dat ding geeft zelfs geslachts vezekerring, het bedrijf heeft ook een slagings pesentage van 95 %
moet je toch wel er overtuigt zijn dat dat stukje apratuur je daar bij kan helpen

mol 8)
Dat wist ik niet Mol, ik ging alleen af op de info die ik gekregen heb.
Wel apart dat zo'n apparaatje kan "zien" of er een koe of stier geboren zal gaan worden... Nog even en ze gaan zo'n ding ook bij mensen gebruiken, weet je van tevoren precies welke kleur kleertjes je moet kopen... ;)
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

Suzanne de Lange schreef:
v.d Lupinehof schreef:

mol 8)
Dat wist ik niet Mol, ik ging alleen af op de info die ik gekregen heb.
Wel apart dat zo'n apparaatje kan "zien" of er een koe of stier geboren zal gaan worden... Nog even en ze gaan zo'n ding ook bij mensen gebruiken, weet je van tevoren precies welke kleur kleertjes je moet kopen... ;)
ja hoe ze het doen is mijn ook nog er vaag hoor, ze hebben het over de tusse piriode van de ovulatie en de tijd dat het zaad word ingebracht
ik weet het niet precies.
maar als je dan een slagings percentage heb van 95% vind ik er hog.

mol 8)
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”