wat een sukkel ben ik toch dat ik me toch weer laat verleiden tot een discussie, leer ik het dan nooit???
Vanmorgen met de hondjes (Silky in haar karretje) naar het bos gelopen en daar mocht Silky rondlopen. Helaas staken er net een paar reeën voorbij, dus hup Silky er vandoor. Nu gaat ze meestal niet echt ver, dus ik al roepend achter haar aan.
Kom ik een vrouw tegen met een losse Labrador, dus ik haar gewaarschuwd dat er reeën lopen en dat die rothond van mij erachter aan is. Haar reactie was meteen dat dit aan de baas ligt

Huh, dus ik nog even vragen wat ze bedoelt...tja, je hond luistert niet dus dat ligt aan de baas en als jij je hond een rothond noemt dan heb ik medelijden met de hond dat zij zo'n baas heeft...oef, ik heb maar niet al teveel gezegd, maar wel dat ook het karakter en jachtinstinct mee kunnen spelen, maar daar had ze geen boodschap aan. Ik ben maar verder gelopen, maar maakt me nog flink kwaad

Zo'n eigengereide eo-familiedagtrut die wel even meteen kan vertellen wat ik allemaal fout doe en een slechte baas ben
Achteraf...tja achteraf had ik gewoon haar gelijk moeten geven en door moeten lopen