onze vriezer is pas de deur uitgegaan dus we hebben alleen nog maar een vriesvak

Moderator: moderatorteam
300 kg 8Oqyan schreef:wij houden idd een gedeelte van de vriezer apart.
maar we hopen binnen kort ene vriezer van 300 liter te hebben waar tussen de 100 en 120 kilo vlees in kan![]()
nu kan ik maar 28 kilo kwijt
nee, 300 literfelicia schreef:300 kg 8Oqyan schreef:wij houden idd een gedeelte van de vriezer apart.
maar we hopen binnen kort ene vriezer van 300 liter te hebben waar tussen de 100 en 120 kilo vlees in kan![]()
wij hadden eerst ook een hele grote vriezer, maar we gebruikten m bijna nooit dus vonden we het zonde van het energiegebruik.. daarom hebben we m weggedaan nu hebben we zo'n klein vriesvakje..
ohhh ik keek even scheel geloof ikqyan schreef:nee, 300 literfelicia schreef:300 kg 8Oqyan schreef:wij houden idd een gedeelte van de vriezer apart.
wij hadden eerst ook een hele grote vriezer, maar we gebruikten m bijna nooit dus vonden we het zonde van het energiegebruik.. daarom hebben we m weggedaan nu hebben we zo'n klein vriesvakje..![]()
en dat scheelt echt hoor.
nu betaal ik voor carnibest 2,95 per kilo.
en straks nog maar 2,30 per kilo.
verder kan ik dan ook een keer hele lappen pens en verse botten kwijt.
is nu toch maar behelpen.