Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waar laat je je hond loslopen?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

welshwitch
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Jack Hussell
Aantal honden: 2

Re: Waar laat je je hond loslopen?

Ongelezen bericht door welshwitch »

Tommy loopt los waar het kan, dus ook op plaatsen waar het officieel niet mag.
Tot nu toe nooit problemen mee gehad.
Afbeelding
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Ik woon in honden paradijs, overal los, een riviertje dat door "onze" grond loopt, een Eucalyptus bos van 5-6 Ha. :cheer:
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Ja ze mogen in opsterland buiten de bebouwde kom wel los, maar de meeste mooie paden staan toch echt wel bordjes dat het niet mag en tja langs de weg loslopen zie ik nou weer niet zitten met de racers van mij.

In Beetsterzwaag zit wel een gedoog gebied, maar pas op, soms zijn er ineens een hele rits bekeuringen, zeker in dit seizoen. Maar de afgelopen 10 jaar dat ik hier meerdere kereb per dag loop, is het mij gelukkig nog niet overkomen. Ik lijn overigens bijna altijd aan als ik iemand zie aankomen, soms laat ik ze liggen aan de kant van een pad, hangt een beetje van de situatie af. Eigenlijk nooit problemen gehad.

Schapendijkje bij de trisken is ook gedeeltelijk losloopgebied geworden toch?

En ja Bakkeveen. Door de weeks best leuk te doen, maar niet in het weekend. Dan is het er echt smoordruk. Er zijn in Bakkeveen nog meer losloopgebieden, idd bij de slotplaats. Die heb ik ook pas recentelijk ontdekt.

En dan Oranjewoud. Ook niet heel groot, maar wel een leuk stukje. Overigens kom ik ook daar alleen maar door de weeks. Met Norah vermijd ik alle losloopgebieden. Zij lopen altijd los (niet in de wijk, maar dat hoef ik dus ook niet omdat ik zo dichtbij het bos woon.)
Afbeelding
Tenmashi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tenmashi »

Bumper69 schreef:En iemand nog een leuke tip om in het Noorden ook naar een strand te gaan? Of mag dat ook niet?
Inmiddels ben ik er wel achter dat hij water erg leuk vind :engel: :engel:
Eindje rijden, maar aan 't Lauwersmeer is er een hondenstrand. :) Heb alleen geen idee waar precies, kom niet uit de regio en ging mee met vrienden. :tongue:

En om de topicvraag te beantwoorden: in de tuin. :lol1: Mitzi valt uit naar andere honden dus ze mag lekker aan de flex snuffelen. Hoop wel een keer een mooi omheind stuk in de buurt te ontdekken waar ze los kan.
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Ik laat ze overal loslopen, meestal heb ik nieteens riemen mee.
Mijn honden negeren andere mensen en honden dus niemand heeft last van ze.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Izzie loopt alleen los waar het mag. Nu ben ik in Arnhem ontzettend verwend vind ik, op loopafstand zijn er losloopgebieden genoeg waar ik een fikse wandeling met haar kan maken dus dan is het gemakkelijk om braaf te zijn. Met de auto zijn er binnen een kwartier nog veel meer paradijzen te vinden.

Maar ik doe het ook omdat mijn vorige hond een takketeef kon zijn. Met haar liep ik op rare tijden zodat ze los kon of aan een lange lijn als dat een keer niet lukte. Ik vond het dan altijd vervelend als er toch een loslopende hond kwam buurten in een aanlijngebied, dat gaf bijna altijd gedoe. Dus zit Izzie aan de riem waar dat moet.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Izzie_Anneke schreef:Izzie loopt alleen los waar het mag. Nu ben ik in Arnhem ontzettend verwend vind ik, op loopafstand zijn er losloopgebieden genoeg waar ik een fikse wandeling met haar kan maken dus dan is het gemakkelijk om braaf te zijn. Met de auto zijn er binnen een kwartier nog veel meer paradijzen te vinden.

Maar ik doe het ook omdat mijn vorige hond een takketeef kon zijn. Met haar liep ik op rare tijden zodat ze los kon of aan een lange lijn als dat een keer niet lukte. Ik vond het dan altijd vervelend als er toch een loslopende hond kwam buurten in een aanlijngebied, dat gaf bijna altijd gedoe. Dus zit Izzie aan de riem waar dat moet.
Vooral Arnhem noord is zeer rijkelijk bedeeld, dat is inderdaad een grote luxe.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Izzie_Anneke schreef:Izzie loopt alleen los waar het mag.
Zeg, waar we laatst liepen was toch echt geen officieel losloopgebied hoor :mann:

Ik kom met Shib eigenlijk nooit in losloopgebieden, want daar kom ik (onopgevoede) honden tegen en dat is precies wat ik niet wil. ;)
Wil dus zeggen dat we dagelijks in niet-losloopgebieden lopen waar Shib gewoon los loopt. Wil dus wel zeggen dat Shib bij mij in de buurt blijft en verrekte goed onder appèl staat. ;)
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Shibby schreef:
Izzie_Anneke schreef:Izzie loopt alleen los waar het mag.
Zeg, waar we laatst liepen was toch echt geen officieel losloopgebied hoor :mann:

Ik kom met Shib eigenlijk nooit in losloopgebieden, want daar kom ik (onopgevoede) honden tegen en dat is precies wat ik niet wil. ;)
Wil dus zeggen dat we dagelijks in niet-losloopgebieden lopen waar Shib gewoon los loopt. Wil dus wel zeggen dat Shib bij mij in de buurt blijft en verrekte goed onder appèl staat. ;)

:LOL: :LOL: :LOL:
Tot zo ver mijn geloofwaardigheid :LOL:
Gimmick
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gimmick »

niet....

of tenminste Gimmick niet.

Gentle loopt alleen los op plekken waar het niet mag. Namelijk in de bebouwde kom op een voetbal veldje.
In het bos vertrouw ik haar nog niet los ivm jachtinstinct en dat is toch wel het grootste gedeelte van de losloopplekken.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Marloes*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Marloes* »

Bo loopt eigenlijk altijd en overal los, of dat nu bij m'n ouders in Rijswijk is, op de hockeyclub, bij mij in het centrum van Amsterdam of bij m'n opa en oma in het buitengebied.
Ze loopt altijd netjes op de stoep, stopt voor het oversteken, zoekt andere honden en mensen zonder uitnodiging nooit op. Enige waarvoor ik af en toe een riem bij me heb is als ik weet dat ik een echt drukke weg met snelrijdende auto's moet passeren. Is overigens meer voor mijn eigen gemoedsrust dan dat het echt nodig is.
Ze loopt trouwens wel overal 'anders' los: in woonwijken etc. hooguit een metertje of tien bij me vandaan, in het bos/parkjes/duinen neemt ze meer ruimte. Wel houdt ze me constant in de gaten en luistert ze zo goed als altijd direct als ik haar roep.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Los waar het veilig is en geen andere wandelaars zijn, vast als ik het ook maar even niet vertrouw.
Ik mijd losloopgebieden.
Sinds kort hebben we een eigen bos(je) en dat is een ongekende weelde voor de honden. Het is geweldig om ze urenlang te zien genieten zonder dat ik me steeds zorgen moet maken. Ze voelen dat ook denk ik, zijn meer op hun gemak en 's avonds echt doodmoe.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Lemuria schreef:
blondie schreef: Er is een paar keer gegroet en gezucht ook bij mijn partner. Helaas ik trof vandaag een die op zijn strepen stond. Officieel genoteerd nu. De volgende keer dat ik scheef ga heb ik er een aan mijn broek ..
De boete is €90,- als ik me niet vergis. Als je dat 1x per jaar zou hebben, zou het dus €7,50 per maand kosten om je hond te laten loslopen. Koópje, al zeg ik het zelf :lol1:
Ik kwam net uit een losloopstukje. Normaal lopen ze aan de flex, maar ik ging ook langs de markt dus had ik de kortere lijnen mee en daarom had ik Jol eigenlijk nog niet aan de lijn gedaan. Ze loopt op dat stuk altijd wat te struinen bij de bosjes en heeft echt een rot hekel aan aangelijnde wandelingen. Waar we vroeger woonden, ook waar zij is opgegroeid liep je zo het losloop park in Jol liep dus eigenlijk nooit aan de lijn en dat is hier anders.
Maar ik neem maar even geen risico, dit mannetje was niet heel erg aardig, kreeg ook een beetje het idee dat hij een hekel had aan honden ook.
En ik gok zo maar dat hij erop gaat "rijden" om je nog eens te pakken, ze zaten in de auto.
Hij was overigens verbaasd dat toen hij de stoep opstapte dat Jol aan de lijn zat. :80:
Maar ach, ik had kunnen gaan liegen natuurlijk dat ze het verkeerd hadden gezien en dat ze de hele tijd aan de lijn liep. Het was helaas geen flex :engel:
Maar we mogen niet klagen. Er is een groot park waar officieel de honden ook niet los mogen, maar waar menigeen de honden wel los laat. En mijn vriend werd laatst door de politie opgewacht aan het eind. Ze hadden gezien dat hij aan het begin de poep had opgeruimd. Begonnen met een compliment over de draak, of hij dan ook luisterde. En gut, hij had een goede dag onze draak :mrgreen:, ging keurig aan de voet.
De agenten verbaliseerden niet en maakten ook geen notitie. Vrees dat als ik de boa's van gisteren daar tegenkom dat ik wel een boete heb. Maar daar in tegen wat je zegt, wat is dan 7,50 euro per maand als ze verder geen overlast veroorzaken, de poep netjes wordt opgeruimd en ze heerlijk lekker hebben kunnen rennen :wink:
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Lemuria schreef:
blondie schreef: Er is een paar keer gegroet en gezucht ook bij mijn partner. Helaas ik trof vandaag een die op zijn strepen stond. Officieel genoteerd nu. De volgende keer dat ik scheef ga heb ik er een aan mijn broek ..
De boete is €90,- als ik me niet vergis. Als je dat 1x per jaar zou hebben, zou het dus €7,50 per maand kosten om je hond te laten loslopen. Koópje, al zeg ik het zelf :lol1:
Mijn score is 90 euro over een jaar of 6 hondenbezit. :ok:
En toen vroeg ik er ook een beetje om. Op een warme zomeravond je hond laten los lopen in een stadsparkje, vlak naast het centrum, waar veel gesurveilleerd wordt vanwege hangjongeren en drugsgebruik en waar ook nog eens een politiebureau/standswachters-hol tegenaan ligt... Ik had beter moeten weten.
Afbeelding
Jackira
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jackira »

Shira loopt overal los mee, ook hier in de omgeving van m'n huis (in Den Haag). Alleen als ze echt even moet plassen omdat ik weg moet gaat ze aan de lijn, omdat ze anders te veel afgeleid is, en ik dan een half uur zou lopen voordat ze eindelijk plast. Dus ze loopt zowel in losloopgebieden los maar ook daarbuiten.

Buck loopt in losloopgebieden los, bij huis aan de riem omdat hij daar veel feller op andere honden is.

Dino en Balou kunnen ook overal los mee, alleen is Balou nu doof en Dino ziet weinig meer, dus in de buurt van verkeer gaan ze nu aan de lijn. En 's avonds in het donker ook, omdat ik merk dat ze dan angstig zijn als ze los lopen.

Laila loopt ook in losloopgebieden aan de lijn, zij kan niet zoveel los. Alleen als ik zeker weet dat ze niet weg loopt. En dat is alleen als ik niet in de buurt van sloten loop. En je wilt niet weten hoeveel sloten er eigenlijk zijn, dat is me nooit eerder zo opgevallen. Het is wel de bedoeling dat ze los kan, dus ben wel aan het trainen en dat gaat ook lukken.

Nola (hond van zoon die vaak bij ons is) is momenteel een ongeleid projectiel :mrgreen: Ze heeft een beetje een baas uitproberen leeftijd, en daar regelmatig succes mee, en dat is te merken. Als Nola en Shira samen mee gaan gaat Shira ook niet los mee, want zo braaf als ze alleen is,samen met zus Nola heeft ze ook ineens watten in haar oren. En ik wil haar niet op ideeen brengen. Ze lopen wel samen in het losloopgebied los, omdat ik ze daar niet zo vaak hoef te roepen.
Tenmashi
Zeer actief

Tenmashi schreef:En om de topicvraag te beantwoorden: in de tuin. :lol1: Mitzi valt uit naar andere honden dus ze mag lekker aan de flex snuffelen. Hoop wel een keer een mooi omheind stuk in de buurt te ontdekken waar ze los kan.
Vanmiddag gaan we naar een omheind hondenspeelveld en hebben we die een uur voor Mitzi alleen. :cheer: Kost wel een tientje maar voor af en toe kan dat wel. :D
marian*
Erelid
Contacteer:

Tenmashi schreef:
Tenmashi schreef:En om de topicvraag te beantwoorden: in de tuin. :lol1: Mitzi valt uit naar andere honden dus ze mag lekker aan de flex snuffelen. Hoop wel een keer een mooi omheind stuk in de buurt te ontdekken waar ze los kan.
Vanmiddag gaan we naar een omheind hondenspeelveld en hebben we die een uur voor Mitzi alleen. :cheer: Kost wel een tientje maar voor af en toe kan dat wel. :D
:80:
Wat ben ik blij met alle losloopmogelijkheden hier :ok:
Afbeelding
Tenmashi
Zeer actief

marian* schreef:
Tenmashi schreef:
Mogelijkheden zat hier hoor, alleen niet geschikt voor een uitvallende hond die met gemak over die lage hekjes van de speelplaatsen springt. :ugh: Kiezen we natuurlijk zelf voor en ze heeft de tuin, maar een keertje betalen voor echt lekker loslopen is 't wel waard.
j.werkman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Heidewachtel

Ongelezen bericht door j.werkman »

De laatste jaren zijn ze bezig om de natuurgebieden aantrekkelijker te maken voor iedereen, om het draagvlak te vergroten, zeggen ze.
Overal verschijnen vreettentjes, voor iedere gebruiker een eigen paadje, leerpaadjes, speelplekjes voor kinderen, mountenbikepaadjes, die eerlijk waar bladvrij gehouden worden door bladblazers enz., enz.
Gevolg is dat de klachten toenemen en daarom ook de rondrijdende toezichthouders.

Ik heb jarenlang met mijn honden kunnen zwerven door natuurgebieden, honden blijven op het pad, weten wat er verwacht wordt en ik ben bezig met vogeltjes kijken, insecten en spinnen, paddo's enz. fotograferen, reptielen, alles wat er zich voordoet en tussendoor spelen met de hond. Dat ging altijd goed, toezichthouders zagen wel hoe het toeging en maakten zich niet druk.
Afgelopen jaar is dat drastisch veranderd, al verschillende keren aan moeten lijnen, zelfs op een druilerige dinsdagmorgen. Ze zeggen ook dat ze zien hoe we bezig zijn en dat het vervelend is, maar ja ze moeten wel, er wordt over alles erg veel geklaagd.

Ook de mogelijkheden om de hond legaal te laten zwemmen zijn er vrijwel niet meer vanaf begin april.
Ik vraag me af, waarom alles een soort pretpark moet worden.

Overigens heb ik ook nog nooit zoveel bomen omgehakt zien worden als de laatste jaren, als het in 1 bos zou zijn, dan kun je nog denken dat er iets niet goed is en hersteld moet worden, maar het is echt epidemisch.

Waar laat je je hond loslopen, tsja, in leuke natuurgebieden.

Ik ging ook altijd langs sloten en beken, alleen mijn bewegingsapparaat heeft te lijden van mijn leeftijd.

Oh, dit is geloof ik een baalstukje, ik moest maar eens weer naar buiten.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

nomo schreef:Gemeente Opsterland en Smallingerland hebben trouwens dezelfde regels. Binnen de bebouwde kom dienen de honden aangelijnd te zijn en moeten uitwerpselen worden opgeruimd. Alleen op aangewezen plaatsen binnen de bebouwde kom mogen ze los.
Buiten de bebouwde kom mogen ze, mits onder appél, loslopen.
Dat is landelijk zo tenzij anders bepaald.

Ik laat ze veel los, hier is heel veel losloosgebied en ook gedooggebied.
En ik ga veel naar het Erkemederstrand en dat soort plekken.

@Nomo en TS, Canadameer en zo, dat is toch losloop? Geen idee of dat erg uit jullie buurt is hoor, maar dat is strand(achtig).
Volgens mij is er wel meer daar, al ben ik al even weg dus precies weet ik het niet meer.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
marian*
Erelid
Contacteer:

Tenmashi schreef:
marian* schreef:
Tenmashi schreef:
Mogelijkheden zat hier hoor, alleen niet geschikt voor een uitvallende hond die met gemak over die lage hekjes van de speelplaatsen springt. :ugh: Kiezen we natuurlijk zelf voor en ze heeft de tuin, maar een keertje betalen voor echt lekker loslopen is 't wel waard.
Het spijt me maar ik noem dat geen loslopen. Ze is van de lijn ja,maar loslopen vind ik iets anders.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik denk dat mitzi er erg van zal genieten en dat het je tientje meer dan waard is.
goed hoor, dat je zo je verantwoording neemt :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik kijk waar het kan. Ik kan zo lopen dat ik niet veel honden tegenkom..vanmorgen bv geen hond gezien en daar hou ik wel van :cheer:
Afbeelding
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Lucie en Abra lopen enkel los in losloopgebieden , nooit hier in de buurt verder.
Micron en Sien lopen ook in losloopgebieden los maar ook even bij een snelle plasronde hier in de buurt.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

Daar waar ik het vertrouwd vind. Of dat nou overeenkomt met de bepaalde losloopgebieden of niet. Een boete zou ik dan ook voor lief nemen. Dat is het gevolg van het niet volgen van de regeltjes.

Aan de andere kant kan ik in een heel druk losloopgebied weer gerust mijn hond aan de lijn houden als ik het niet vertrouw. Los of aangelijnd, ik probeer er altijd voor te zorgen dat andere mensen geen last hebben van mijn hond.
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

Hier lopen ze in natuurgebieden bijna overal los, tenzij expliciet staat aangegeven dat honden aan de lijn moeten, vaak i.v.m. grazers.
In de wijk lopen ze standaard aangelijnd omdat het hier stikt van de konijnen en die prikkel echt te groot is.

Losloopgebieden kom ik door de weeks geregeld. In het weekend is dat echt niet leuk. Verzamelplaats voor ongeleide projectielen waarvan de baas aan de andere kant van het wandelgebied loopt.
Maar gelukkig hebben we keuze genoeg hier.
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Hier is het afhankelijk van het jaargetijde. 1 april-31 juli is er een aanlijnplicht in bos en bosrand. Verder zijn ze zo'n beetje vogelvrij, al mag een jager bv wel een hond schieten als die een hond alleen op pad ziet.
Layla zit veel aan de lijn, zeker nu, Didge kan veel meer los, nu ook gewoon boven de boomgrens, of wanneer er een loslopende hond aankomt.
Afbeelding
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Diem loopt nooit los. Hij is gewoon niet betrouwbaar genoeg en heeft te veel gevaarlijke hobby's. Ik neem het risico niet meer na te veel 'dat ging maar net goed' momenten. Het blijven proberen en eindeloos trainen ontnam mij alle plezier in het wandelen met hem. Hij loopt lekker aan een lange lijn en mag dan doen wat hij wil, ik wacht wel als hij een tijdje met zijn neus in de wind staat, een konijnenhol inspecteert of even het water in wil. Past hem veel beter dan continue met hem trainen, daar werd onze relatie echt niet beter van.

Mies loopt los waar ik denk dat het verantwoord is en de kans op een boete of overlast klein is.
Ik de losloopparken in de stad zitten veel eenden en mag Mies alleen los als ik tijd en zin heb om daarna de eendenpoep uit haar vacht te halen. (meestal max 2x per week :wink: ) In het officiële losloopbos kan ze niet altijd overal los wegens broedende vogels te dicht bij het pad. Langs het kanaal mag het niet maar doe ik het wel want ik zou niet weten wat ze er kwaad kan. Rond deze tijd komen de schapen ook met hun verplaatsbare afzetting dus (water)vogels kiezen hopelijk toch de overkant of gaan dieper de polder in voor broedactiviteiten. Mies vangt er iig alleen muizen. Op het hondenstrand kan ze ook los maar daar komen we niet vaak want dan heb ik te veel buurtende reuen bij Diem.
Afbeelding
Tenmashi
Zeer actief

renee-uk schreef:ik denk dat mitzi er erg van zal genieten en dat het je tientje meer dan waard is.
Bedankt! Mitzi vond het prachtig en wij ook, zeker voor herhaling vatbaar! :D Echt super fijn om haar zo vrij te zien rondscharrelen en rennen en op onderzoek uit gaan en ahhh! :I:

Het gaat om hondenspeelveld Go-Shintaku trouwens, is hier op 't forum al een paar keer genoemd.
marian*
Erelid
Contacteer:

Tenmashi schreef:
renee-uk schreef:ik denk dat mitzi er erg van zal genieten en dat het je tientje meer dan waard is.
Bedankt! Mitzi vond het prachtig en wij ook, zeker voor herhaling vatbaar! :D Echt super fijn om haar zo vrij te zien rondscharrelen en rennen en op onderzoek uit gaan en ahhh! :I:

Het gaat om hondenspeelveld Go-Shintaku trouwens, is hier op 't forum al een paar keer genoemd.

Mooi veld :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”