Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
- Nachtuil
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Even voorstellen
Hallo,
Ik ben een gloednieuw, maar wel zeer geïnteresseerd en diervriendelijk lid sinds 1,5 dag en zou zo graag op een en ander reageren. Ben mijn leven lang al stapel op dieren en heb er dus ook altijd in mijn allernaaste omgeving, mijn huis, in mijn leven dus, gehad.
Ben te laat aan jullie forum gekomen, in mijn gevoel, terwijl ik eigenlijk al enige tijd geleden van een van jullie leden de tip kreeg, maar was zo druk met andere dingen, dat ik pas gisteren ineens de sprong waagde. Naar aanleiding o.a. van het bericht over de uitgehongerde hond, wat mijn hart diep en diep raakte en niet zomaar.
Vind dat jullie een zeer zorgvuldig en zinvol forum hebben en het ook helemaal OK dat er voorzichtig omgegaan wordt met 'nieuwelingen', laat ik dat voorop stellen. Heb zelfs al eens twee honden kunnen redden van mishandeling en die bij ons een lang leven in harmonie, warmte en liefde mochten volmaken. Chowchow die 14 jaar is geworden, nadat hij zijn eerste jaar ontzettend mishandeld werd, bij een baasje die daarom bekend stond, alsmaar weer nieuwe puppies kon halen, afschuwelijk. Olaf was een kanjer van een hond, maar heeft zijn hele leven voor sommigen dingen angst gehouden en dat mag je een hond niet aandoen. En zo ook een bouvier gevonden en nog met veel liefde en zorg kunnen redden.
Inmiddels hebben wij twee 'boomers' waarvan ik hoop dat ze heel oud worden!
Kortom ik kan me alleen maar THUIS voelen op jullie forum. En heb vannacht alles doorgelopen wat betreft www.hondenforum.nl.
In afwachting van jullie bevestiging, groeten Hetty (nachtuil)
www.hettywachter.nl
Ik ben een gloednieuw, maar wel zeer geïnteresseerd en diervriendelijk lid sinds 1,5 dag en zou zo graag op een en ander reageren. Ben mijn leven lang al stapel op dieren en heb er dus ook altijd in mijn allernaaste omgeving, mijn huis, in mijn leven dus, gehad.
Ben te laat aan jullie forum gekomen, in mijn gevoel, terwijl ik eigenlijk al enige tijd geleden van een van jullie leden de tip kreeg, maar was zo druk met andere dingen, dat ik pas gisteren ineens de sprong waagde. Naar aanleiding o.a. van het bericht over de uitgehongerde hond, wat mijn hart diep en diep raakte en niet zomaar.
Vind dat jullie een zeer zorgvuldig en zinvol forum hebben en het ook helemaal OK dat er voorzichtig omgegaan wordt met 'nieuwelingen', laat ik dat voorop stellen. Heb zelfs al eens twee honden kunnen redden van mishandeling en die bij ons een lang leven in harmonie, warmte en liefde mochten volmaken. Chowchow die 14 jaar is geworden, nadat hij zijn eerste jaar ontzettend mishandeld werd, bij een baasje die daarom bekend stond, alsmaar weer nieuwe puppies kon halen, afschuwelijk. Olaf was een kanjer van een hond, maar heeft zijn hele leven voor sommigen dingen angst gehouden en dat mag je een hond niet aandoen. En zo ook een bouvier gevonden en nog met veel liefde en zorg kunnen redden.
Inmiddels hebben wij twee 'boomers' waarvan ik hoop dat ze heel oud worden!
Kortom ik kan me alleen maar THUIS voelen op jullie forum. En heb vannacht alles doorgelopen wat betreft www.hondenforum.nl.
In afwachting van jullie bevestiging, groeten Hetty (nachtuil)
www.hettywachter.nl
- Ursula
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Nachtuil
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Snelle reactie!

Dieren, lezen en schrijven, natuur en koken, mijn belangrijkste hobby's en dus geen verplichting!
Dus vast tot ziens in de desbetreffende groepen.
- Nachtuil
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
En nu....
:cry2: :cry2: :cry2: Krijg ik mijn foto onder mijn handtekening er weer niet op, terwijl mij dat elders wel lukt, is ie te groot, volgens mij is dat onder handtekening niet echt aan de orde.
Doe eerst [img]dan foto[img] en dan OK. Heb uiteraard een foto van mijn eigen homepage afgehaald, via de url en elders lukte dat, maar doe misschien toch iets fout? Moet ik nu al gelijk hulp gaan vragen
Doe eerst [img]dan foto[img] en dan OK. Heb uiteraard een foto van mijn eigen homepage afgehaald, via de url en elders lukte dat, maar doe misschien toch iets fout? Moet ik nu al gelijk hulp gaan vragen

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:

Hij is te groot!

Je moet bij de laatste img een / ervoor zetten...dan komt alles goed!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- alma
- Zeer actief
- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
- Nachtuil
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
nog een vraagje???
Hallo Eline,
Nu wil ik ook nog graag reageren op bijvoorbeeld in dier en leed, op dit afgrijselijke gebeurtenis die Granny had geplaatst, kon daar niet in, alleen hierin, omdat ik geen special rechten had. Komt dat later, of moet ik dan weer iets anders doen. Heb wel steeds e.e.a. gelezen en ben verder eigenlijk niet zo dom, maar voel het me nu wel! Nou ja, als je mijn homepage ooit bekijkt, zie je dat ik over het algemeen redelijk overweg kan met mijn pc.
Alvast bedankt en ik zelf ook weer nog even kijken, dus dan moet DAT ook goedkomen. Omdat ik namelijk ook ergens wilde reageren op welke boeken ik het laatst las of nu lees
:
:
:
Nu wil ik ook nog graag reageren op bijvoorbeeld in dier en leed, op dit afgrijselijke gebeurtenis die Granny had geplaatst, kon daar niet in, alleen hierin, omdat ik geen special rechten had. Komt dat later, of moet ik dan weer iets anders doen. Heb wel steeds e.e.a. gelezen en ben verder eigenlijk niet zo dom, maar voel het me nu wel! Nou ja, als je mijn homepage ooit bekijkt, zie je dat ik over het algemeen redelijk overweg kan met mijn pc.
Alvast bedankt en ik zelf ook weer nog even kijken, dus dan moet DAT ook goedkomen. Omdat ik namelijk ook ergens wilde reageren op welke boeken ik het laatst las of nu lees

- Nachtuil
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ook overdag....

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Nachtuil
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
En ik had straf...
Hoi Roelfien,
Voor straf, voor mijn ongeduld :cry2: blokkeerde mijn pc en moest ik twee keer opnieuw starten. Ach ja, ik moet meestal voor anderen heel snel iets regelen, P&O enz. he!? Tikte nog een cruciale fout, schreef dat ik fan was van soaps, maar daar moest dus GEEN fan staan. Desondanks
voor je snelle hulp hoor!
Zal me hier inderdaad wel thuis voelen.
Fijne avond verder en tot regelmatige ontmoetingen in welke groep dan ook.
:
:
:
Voor straf, voor mijn ongeduld :cry2: blokkeerde mijn pc en moest ik twee keer opnieuw starten. Ach ja, ik moet meestal voor anderen heel snel iets regelen, P&O enz. he!? Tikte nog een cruciale fout, schreef dat ik fan was van soaps, maar daar moest dus GEEN fan staan. Desondanks

Zal me hier inderdaad wel thuis voelen.
Fijne avond verder en tot regelmatige ontmoetingen in welke groep dan ook.

- plop
- Zeer actief
- Nachtuil
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- cora
- Zeer actief
-
- Erelid
- Contacteer:
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Aantal honden: 1
- Nachtuil
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Nog steeds welkomsgroeten...
Hallo Leanne en Granny,
Tja, ik ben al zo snel ingeburgerd voor mijn gevoel, dat ik vergeet te kijken of er nog meer reacties in mijn kennismakingsbericht staat, dus bij deze ook jullie weer bedankt hoor.
Ja Sil, ik vind het zelf ook leuk om hier te zijn, heb al heel wat goede en leuke onderwerpen gezien, waarbij ik mij aan kan sluiten. Dus eigenlijk te laat gestart, maar beter laat dan nooit he?
En je ziet het, ik ben en blijf ook hier een nachtuil.
Tja, ik ben al zo snel ingeburgerd voor mijn gevoel, dat ik vergeet te kijken of er nog meer reacties in mijn kennismakingsbericht staat, dus bij deze ook jullie weer bedankt hoor.

Ja Sil, ik vind het zelf ook leuk om hier te zijn, heb al heel wat goede en leuke onderwerpen gezien, waarbij ik mij aan kan sluiten. Dus eigenlijk te laat gestart, maar beter laat dan nooit he?

En je ziet het, ik ben en blijf ook hier een nachtuil.

- Nachtuil
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
En natuurlijk ook....
Voor jou Cora ook natuurlijk een bedankje. Doet een mens goed zo welkom te zijn en zo snel al mee mogen doen, nou dat dank ik dus aan de snelle service van Roelfien.
:
:
:

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2