Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik had ook wel het idee dat het gebrek aan enthausiasme met de regen te maken had.Juist een prima eigenschap. Aan een instant allemansvriend heb je als waakhond geen ene donder.
Niet echt op de proef, maar zoals ik al schreef kan ik haar terugbrengen als er echt problemen zijn.Kruimel53 schreef:Kun je haar op proef meekrijgen? En zie je dat zelf zitten? Dan zou ik dat doen. Een hond in het asiel kan heel anders zijn dan een hond een tijdlang in je eigen huis. Met bv drie weken weet je nog niet 100% wat voor vlees je in de kuip hebt maar je weet wel meer en eventuele eigenaardigheden komen dan wel naar boven. Dan moet je wel de moed hebben om de hond terug te brengen als het écht niet past.
Ze werd omschreven als een wat meer opgewonde hond, dus dat zal wel naar boven komen als ze eenmaal op haar gemak is. Maar we hebben genoeg ruimte om haar lekker te laten rennen en genoeg tijd om met haar te spelen en wandelen, dus kan ze in iedergeval haar energie kwijt.
In huis kan ze in iedergeval voorlopig geen kwaad want daar staat enkel tijdelijke oude meuk vanwegen de verbouwing. Bovendien denk ik dat ze, net als wij, het grootste deel van de dag buiten zal doorbrengen.
We zullen zien, ik ben benieuwd en kijk naar d'r uit. We wachten op een paar zonnige dagen (waarschijnlijk begin volgende week) om haar te gaan halen, zodat we dan lekker met haar naar buiten kunnen.