Zooo schattig
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Cody is geadopteerd!
Moderator: moderatorteam
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
Re: Cody & Manu: best friends forever. filmpje p8
Manuma moet eigenlijk het filmpje dat je vanmorgen naar me stuurde hier neerzetten.
Zooo schattig
Zooo schattig

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
-
Manuma
- Zeer actief
Hier alvast één fototopic! http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 8#p7522678
Er volgt nog meer
En het filmpje dat Ingrid bedoelt:
Er volgt nog meer
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Aaah, wat lief, dat filmpje! 
- Feather__
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
Manuma
- Zeer actief
Re: Cody zoekt nog steeds een eigen baas
Cody zit nog steeds bij ons in de opvang.
Als we samen op de bank zitten, of apart, zie je twee grote oren en die bobbelneus boven de bankleuning uit komen, neemt hij een grote sprong en gaat naast ons liggen. Als je begint met kriebelen komt hij dichterbij gekropen en uiteindelijk heb je een grote, harige hond op schoot die zelfs durft te gaan slapen. Op dat gebied gaat hij dus echt vooruit.
Grote auto's zijn niet zo eng meer en onze eigen auto (inmiddels een hondenbus) is ook niet zo spannend meer maar juist leuk
Hij vindt het openen van de kofferbak nog wat eng maar hij springt er gelijk in en gaat enthousiast tussen zijn vriend en vriendin zitten kijken waar we nu weer naar toe gaan.
Ik ben begonnen met meer beweging voor Cody. Fietsen heb ik geprobeerd maar dat moet ik echt nog even uit mijn hoofd laten
Hij kan steeds beter met prikkels om gaan.
Gisteravond heb ik ze alledrie meegenomen naar het strand. Ik haat dat omdat ik dan als een havik op Manu moet letten die ik bezig moet houden omdat hij zich anders gaat vervelen en weet ik veel wat uit gaat vreten, en Uma raakt zo enthousiast dat ze soms gewoon de verkeerde kant op rent en mij kwijt is. En dan heb ik dus nog Cody aan de flexi.
Maar, het ging eigenlijk best goed. Cody was een stuiterbal. Ik heb nu spierpijn omdat ik zoveel met ze mee gerend heb.
Toen we in de schemering terug liepen door de duinen werd Uma razend enthousiast van alle weg hopsende konijnen en Cody stond alleen maar met zijn voorpoten te zwaaien naar haar. Hij dacht dat ze een spelletje deed. Het was overduidelijk dat hij helemaal NIKS begreep van jagen
Uma ging solo verder met dichtgeknepen ogen om zijn tenen te ontwijken.
Hoe hij buiten zo gericht is op mij en de honden, verdwijnt zodra we binnen komen.
Hij kruipt achter de deur en als ik die sluit wil hij gelijk wegduiken, de hal door naar de slaapkamer om daar onder het bed te verdwijnen. Meestal ga ik dan door de hurken, kalmeer ik hem wat en neem hem mee naar de woonkamer waar hij zijn mand heeft staan in een rustig hoekje. Hij vliegt daar naar toe en komt daar vervolgens niet meer vandaan. Tenzij ik dus op de bank plof.
We hebben hem nog nooit door de woonkamer zien lopen.
Inmiddels zetten we de drinkbak niet meer bij hem neer, maar aan de andere kant van de kamer. Ik hoor hem 's nachts of 's ochtends vroeg rond lopen en ik denk dat hij dan gaat drinken. Maar als wij thuis zijn doet hij dat dus niet. Wat hij doet als ik hem aan de riem door de woonkamer meeneem is zijn nagels uitzetten en zijn rug bollen. Wij hebben laminaat en hij glijdt dan weg, wat het verergert. Hij wil snel weg en door dat glijden lukt dat niet. Dus ik denk er nu over matten neer te leggen. Al is dat niet heel handig voor ons gezien wij niet zo'n grote woning hebben en zelf ook vaak door de kamer lopen.
Dan komen we bij mijn ouders met Pasen, zij hebben een houten vloer en een vierkante woonkamer. Dus vrij open. Wij hebben echt een stadswoning, vrij smal dus.
En daar loopt Cody kwispelend door de kamer, begint met Manu te spelen, komt bij iedereen knuffels halen. Hij is absoluut niet bang meer voor mensen. Het is echt het bewegen en de geluiden in huis, maar het lijkt wel of dat alleen bij onze woning zo is?
Hij gaat op elk gebied goed vooruit, maar hier blijven we echt op hangen.
Als we samen op de bank zitten, of apart, zie je twee grote oren en die bobbelneus boven de bankleuning uit komen, neemt hij een grote sprong en gaat naast ons liggen. Als je begint met kriebelen komt hij dichterbij gekropen en uiteindelijk heb je een grote, harige hond op schoot die zelfs durft te gaan slapen. Op dat gebied gaat hij dus echt vooruit.
Grote auto's zijn niet zo eng meer en onze eigen auto (inmiddels een hondenbus) is ook niet zo spannend meer maar juist leuk
Ik ben begonnen met meer beweging voor Cody. Fietsen heb ik geprobeerd maar dat moet ik echt nog even uit mijn hoofd laten
Hij kan steeds beter met prikkels om gaan.
Gisteravond heb ik ze alledrie meegenomen naar het strand. Ik haat dat omdat ik dan als een havik op Manu moet letten die ik bezig moet houden omdat hij zich anders gaat vervelen en weet ik veel wat uit gaat vreten, en Uma raakt zo enthousiast dat ze soms gewoon de verkeerde kant op rent en mij kwijt is. En dan heb ik dus nog Cody aan de flexi.
Maar, het ging eigenlijk best goed. Cody was een stuiterbal. Ik heb nu spierpijn omdat ik zoveel met ze mee gerend heb.
Toen we in de schemering terug liepen door de duinen werd Uma razend enthousiast van alle weg hopsende konijnen en Cody stond alleen maar met zijn voorpoten te zwaaien naar haar. Hij dacht dat ze een spelletje deed. Het was overduidelijk dat hij helemaal NIKS begreep van jagen
Hoe hij buiten zo gericht is op mij en de honden, verdwijnt zodra we binnen komen.
Hij kruipt achter de deur en als ik die sluit wil hij gelijk wegduiken, de hal door naar de slaapkamer om daar onder het bed te verdwijnen. Meestal ga ik dan door de hurken, kalmeer ik hem wat en neem hem mee naar de woonkamer waar hij zijn mand heeft staan in een rustig hoekje. Hij vliegt daar naar toe en komt daar vervolgens niet meer vandaan. Tenzij ik dus op de bank plof.
We hebben hem nog nooit door de woonkamer zien lopen.
Inmiddels zetten we de drinkbak niet meer bij hem neer, maar aan de andere kant van de kamer. Ik hoor hem 's nachts of 's ochtends vroeg rond lopen en ik denk dat hij dan gaat drinken. Maar als wij thuis zijn doet hij dat dus niet. Wat hij doet als ik hem aan de riem door de woonkamer meeneem is zijn nagels uitzetten en zijn rug bollen. Wij hebben laminaat en hij glijdt dan weg, wat het verergert. Hij wil snel weg en door dat glijden lukt dat niet. Dus ik denk er nu over matten neer te leggen. Al is dat niet heel handig voor ons gezien wij niet zo'n grote woning hebben en zelf ook vaak door de kamer lopen.
Dan komen we bij mijn ouders met Pasen, zij hebben een houten vloer en een vierkante woonkamer. Dus vrij open. Wij hebben echt een stadswoning, vrij smal dus.
En daar loopt Cody kwispelend door de kamer, begint met Manu te spelen, komt bij iedereen knuffels halen. Hij is absoluut niet bang meer voor mensen. Het is echt het bewegen en de geluiden in huis, maar het lijkt wel of dat alleen bij onze woning zo is?
Hij gaat op elk gebied goed vooruit, maar hier blijven we echt op hangen.
-
Manuma
- Zeer actief
Re: Cody zoekt nog steeds een eigen baas
Gisteravond had ik B gehoorzaamheidscursus met Manu, dan ga ik altijd even bij mijn ouders eten omdat zij dichtbij wonen en ik anders 40 minuten moet rijden.
Nu waren Uma en Cody ook mee naar hen, dus toen ik vertrok vroeg mijn zus of ze alsjeblieft mochten blijven. Dan kon ze Idols kijken met twee honden op schoot. Natuurlijk.
Na ruim een uur keerde ik terug om de twee op te halen.
Ik liep naar boven, naar mijn zusjes' kamer en daar lag Uma bovenop mijn moeders' schoot. Cody nam enorme sprongen en ik kreeg al harige tenen in mijn mond geduwd en een kras op mijn wang van een vliegende nagel
"Hèhè, hij houdt nu eindelijk zijn kop" zei mijn zusje.
"Nou...".
"Hij heeft continue hard jankend heen en weer gedraafd bij de deur tot je terug kwam. Papa stuurde ons naar boven".
Intussen probeerde hij in me te kruipen, hard kwispelend, mompelend en zijn oren in zijn nek met grote ogen terwijl hij zijn potige lichaam in mijn schoot probeerde te nestelen. Hij liet me geen seconde meer met rust.
Ik heb wel meer gezien dat hij heel veel contact met me zoekt, vooral zodra we niet thuis zijn. Geen ander mens vindt hij zo belangrijk als ik.
Enkel Manu en Uma krijgen net zo veel enthousiasme en aandacht. Hij hangt heel erg aan het bekende. Wat hij met mijn vriend doet weet ik eerlijk gezegd niet, die loopt de standaard rondes met hem en ik ben degene die ze lang meeneemt of nieuwe en spannende dingen gaat doen.
Ik denk dat Cody bereid is alles te trotseren als jij maar met hem mee gaat en het hem laat geloven dat hij het kan.
We gaan dan ook begin mei beginnen met een gehoorzaamheidscursus.
En ik heb iets gedaan
Mijn broertje ging verhuizen dus die moest mijn grote auto lenen. Daarop besloten mijn moeder, zusje en ik een familie uitstapje te doen met Uma en Cody in bos Groenendael te Heemstede. Weer vlakbij hen maar normaal voor mij dik een uur rijden. Volledig omheind maar helaas springt Manu over de hekken dus die mocht thuis blijven.
Ik ben daar vaker geweest maar ik durfde Cody nooit los te klikken omdat hij nog zo kon schrikken en hij me dan niet opzocht. Dat was eigenlijk iets wat al een tijd niet meer gebeurd was. Toch durfde ik niet zo goed, ik twijfelde.
Op een gegeven moment kwamen er twee witte herders aan gerend die met Cody begonnen te spelen maar de flexi zat enorm in de weg.
De eigenaresse vroeg: "Kan hij niet los"?
"Jawel". En ik klikte de lijn los
Brrrrr. Ook al had ik er vertrouwen in, ik vond het rete spannend.
Cody zette het op een rennen dus mijn hart zat even in mijn keel. Maar toen ik enthousiast riep: "jaaa zo leuk hè Cootje Mallootje"! kwam hij weer aangedenderd met zijn tong achter hem aan wapperend.
Hij durfde alleen naar voren te lopen als Uma dat ook deed. Als Uma achter bleef liep Cody om mij heen te dansen. Hij heeft met twee Barzois gerend die hij nog aardig bij hield
Helemaal aan het einde van de wandeling, na zo'n anderhalf uur lopen, werd hij moe en hield het niet meer zo goed in de gaten. We liepen een groep Labradors tegemoet met 2 baasjes. Cody maakte kennis met twee heren en raakte daarna afgeleid door een geurtje. Ik besloot door te lopen, hij moet immers mij in de gaten houden en niet andersom (jaja, ik let op met cursus
Mijn Cody leek wel wat verward om zich heen te kijken en bleef even stilstaan
Nog eens roepen, nu draaide hij zich om maar er leek nog steeds geen kwartje te vallen. En vrolijk draaide hij weer om en huppelend en kwispelend verdween hij de hoek om terwijl hij zijn neus in de hand duwde van een van de Labrador mensen
Ik begon al die kant op te lopen toen Cody terug gehuppeld was naar het punt waar hij zojuist de hoek om was verdwenen. Hij keek me nu recht aan en leek heel vrolijk en enthousiast. Maar hij kwam nog steeds niet en stond wat verdwaasd te kijken. Totdat ik op een afstand van 20 meter was en hij me echt herkende. Joelend en springend kwam hij op me af en ik kreeg zelfs een kusje
Ik heb hem sindsdien niet meer losgelaten en ik doe dat ook zeer zeker niet zonder omheining eromheen. Maar het is wel fijn te zien dat hij het zeer waarschijnlijk gewoon goed gaat doen.
Ik heb twee slechte filmpjes gemaakt, als ik filmde kon ik niet meer zelf kijken
- StephanieR
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Aantal honden: 2
Re: Cody's losloopdebuut
Ik denk dat Cody moet blijven

Groetjes Stephanie
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Dat is niet stout, dat is lief! Wat een heerlijke hond lijkt het me, snap niet dat nog niemand zich gemeld heeft.
-
Manuma
- Zeer actief
Het is wel stout, was hij maar vervelend
Ik heb zojuist het topic doorgelezen van zijn eerste dagen hier. Grappig want hij was echt nog wat bang van voorbijgangers en verkeer en dat is nu helemaal niet meer zo.
Terwijl hij toen nog door de woonkamer liep en dat nu dus niet doet.
Ik heb zojuist het topic doorgelezen van zijn eerste dagen hier. Grappig want hij was echt nog wat bang van voorbijgangers en verkeer en dat is nu helemaal niet meer zo.
Terwijl hij toen nog door de woonkamer liep en dat nu dus niet doet.
- Ingrid48
- Zeer actief
Cody doet het echt supergoed
Leuk is hij ook met Uma, echt een stelletje
Wel spannend om hem los te laten, maar hij moet echt zo nu en dan zijn eitje even kwijt. Daar heb je later in huis weer profijt van denk ik zo.
Ik snap ook echt niet dat er helemaal geen aanvragen zijn voor deze superleuke hond? Ik zal dit filmpje op Facebook laten zetten, wie weet
Wel spannend om hem los te laten, maar hij moet echt zo nu en dan zijn eitje even kwijt. Daar heb je later in huis weer profijt van denk ik zo.
Ik snap ook echt niet dat er helemaal geen aanvragen zijn voor deze superleuke hond? Ik zal dit filmpje op Facebook laten zetten, wie weet

Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- Hylos
- Zeer actief
-
Manuma
- Zeer actief
Ja hè. Heb ik eindelijk een hond die me belangrijk vindt en van me houdtHylos schreef:Ow, dan smelt je toch eigenlijk ook wel als een hond zó op je gesteld is.
Hij wil wel geaaid worden hoor, maar als ik in de buurt ben telt niks anders. Zo leuk om te zien en dat ook eens mee te mogen maken
Cody vindt dat hij en Uma een stel zijn maar Uma vindt hem veel te veel aanwezig
Ze liggen samen op de bank en delen de mand in de auto, dan ligt ze helemaal tegen hem aan gekropen maar buiten bespringt hij haar bijna als ze beweegt. Ze knijpt haar ogen al dicht als hij in de buurt komt
Ik ga dit weekend weer naar dat bos, wie weet gaat hij weer los, dat wacht ik even af.
Maar dan zal ik een langer en iets interactiever filmpje maken. Er worden dan ook weer nieuwe foto's gemaakt.
Ik vind het ook ongelofelijk dat er niemand voor hem komt.
Afgelopen dagen wel twee mensen gesproken tijdens een wandeling die erg gecharmeerd van hem waren maar helaas paste het hen ook niet op het moment. Ik wandel bewust iets meer op de plekken waar veel mensen met honden komen en begin dan een gesprek met toevallig de eigenaren van buitenlandse honden
- sanne86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 kruisingen
Wat een mooie update Manuma!!
Super hoe hij zich blijft ontwikkelen en heerlijk hoe die op jou durft te vertrouwen! (En jij op hem
)
Super hoe hij zich blijft ontwikkelen en heerlijk hoe die op jou durft te vertrouwen! (En jij op hem
-
Manuma
- Zeer actief
Ik heb trouwens vorige maand al een filmpje gemaakt van mijn zondagochtend. Het was eigenlijk een filmpje voor mijn moeder en zusje die de honden altijd zo missen
Daarom klets ik zoveel
Maar ik vind 'm zo leuk dat ik 'm hier ook even deel:
Wat een leven heb ik toch
Nog een filmpje van de mannen die Uma pesten:
En ik weet niet meer of ik deze al geplaatst had, Cody, Manu en een stok
Maar ik vind 'm zo leuk dat ik 'm hier ook even deel:
Wat een leven heb ik toch
Nog een filmpje van de mannen die Uma pesten:
En ik weet niet meer of ik deze al geplaatst had, Cody, Manu en een stok
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat die hond nog geen baas heeft gevonden
Als hij met die blije bek en die kromme rug op je af komt rennen of langs Uma vliegt...
de pretletter!
Als hij met die blije bek en die kromme rug op je af komt rennen of langs Uma vliegt...
- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Hylos
- Zeer actief
Haha dat filmpje op bed! Wat genieten zeg. Ze kunnen wel erg goed samen zeker, Manu en Cody. 

- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Kai is helemaal fan van het zondagochtend-filmpje.
Bij ieder woord wat je zegt draait hij met z'n kopje en gaat achter de laptop kijken...
Bij ieder woord wat je zegt draait hij met z'n kopje en gaat achter de laptop kijken...
- xTessa
- Actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik heb dit hele topic nu doorgelezen en wauw wat heeft hij een groei doorgemaakt. Echt een hele leuke hond is het. Denk alleen niet dat Beau oud en wijs genoeg is nu om een goede hond naast Cody te zijn en ik denk dat ik ook nog niet genoeg kennis heb om Cody op te vangen. Maar wat een heerlijk beestje is het <3
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
Raar dat hij in huis zo "apart"doet.. is er iets waar hij bang van is, het geluid van de vloer of wat dan ook... moet een verklaring voor zijn natuurlijk.
Maar jeetje wat een leukerd zeg, lijkt me echt een heerlijke hond !
-
Manuma
- Zeer actief
Die moet er zijn zou je zeggen.. Ik zoek nog steeds.jacq1970 schreef:Raar dat hij in huis zo "apart"doet.. is er iets waar hij bang van is, het geluid van de vloer of wat dan ook... moet een verklaring voor zijn natuurlijk.
Eerst dachten we aan een smalle ruimte als oorzaak, onze woonkamer is vrij smal (stad hè), maar toen liep hij in andere woningen en kamers die net zo smal zijn wel gemakkelijk.
Toen laminaat, maar bij anderen loopt hij op laminaat te kwispelen.
Het enige wat ik nu kan bedenken is dat wij onder- en bovenburen hebben. En naast ons ook. Maar waarom zou hij dan zo bevriezen en de kamer oversteken zó eng vinden?
Ik ben een beetje ten einde raad. Het ligt aan ons huis, dat is zeker. Ik zie het bij geen enkele andere woning of ruimte waar we komen, dan is het een heel andere hond. Maar wát dan?
Ze zijn vandaag begonnen met het dak renoveren, dus een hoop gezeul, gesleep, mensen op een steiger voor het raam. Dus ik had verwacht dat hij gepikeerd zou zijn en dan wandelt hij vanochtend redelijk rustig richting de voordeur om mee te gaan wandelen
Ik ga proberen het te filmen dit weekend, kunnen jullie meekijken want hier heb ik echt even hulp en nieuw inzicht bij nodig.
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Bij mij thuis doet Cody het ook he Nik..
Ik snap het ook niet, want hij doet het verder zo enorm goed!
-
Manuma
- Zeer actief
De oversteek van jouw woonkamer naar de keuken, maar hij steekt wel over zonder aan de riem te zitten en hij doet dat in veel mindere mate dan wanneer hij bij ons thuis is.Sulluna schreef:Bij mij thuis doet Cody het ook he Nik..
Mijn moeder heeft ook vaak bij ons thuis gezeten en Cody bij haar thuis. En laatst kwam precies voor waar ik zo mee rondloop en toen pas snapte ze wat ik bedoelde. Ze was ook erg verbaasd.
Het is niet een beetje onhandig glijden, het is echt vluchten en als Bambi op het ijs.
Jij hebt Cody ook nooit in die staat gezien. Pas als je het ziet snap je hoe raar het is denk ik.
Cody is bij jou thuis vele malen vrijer dan bij ons. Hij volgt mij daar, loopt rond, dat doet hij bij ons thuis echt niet. Dan zit hij zo in zijn mand geplakt als dinsdagavond.
- Sulluna
- Zeer actief
Oh, ik dacht dat je dat weg rennen bedoelde, dat heeft hij hier ook een paar keer gedaan. Maar hij steekt inderdaad wel gewoon over hier en is binnen ook echt wel actief hier ( als in, rond bewegen) en bij jullie ligt hij inderdaad altijd in de mand. Gek eigenlijk he? Ik snap het ook niet. Want ik vind echt niet dat hij er bang uit ziet bij jullie, totaal niet juist. Ik zie verder geen stress o.i.d. heel vreemd.Manuma schreef:De oversteek van jouw woonkamer naar de keuken, maar hij steekt wel over zonder aan de riem te zitten en hij doet dat in veel mindere mate dan wanneer hij bij ons thuis is.Sulluna schreef:Bij mij thuis doet Cody het ook he Nik..
Mijn moeder heeft ook vaak bij ons thuis gezeten en Cody bij haar thuis. En laatst kwam precies voor waar ik zo mee rondloop en toen pas snapte ze wat ik bedoelde. Ze was ook erg verbaasd.
Het is niet een beetje onhandig glijden, het is echt vluchten en als Bambi op het ijs.
Jij hebt Cody ook nooit in die staat gezien. Pas als je het ziet snap je hoe raar het is denk ik.
Cody is bij jou thuis vele malen vrijer dan bij ons. Hij volgt mij daar, loopt rond, dat doet hij bij ons thuis echt niet. Dan zit hij zo in zijn mand geplakt als dinsdagavond.
-
Manuma
- Zeer actief
Ja, soms wordt het hem even teveel en rent hij weg waarna hij dan toch weer te nieuwsgierig is 
Maar dat vertoont hij inderdaad bij jou, bij mijn ouders, maar dat echte glijden en in zijn mand liggen en niks anders doen qua bewegen vind ik zo vreemd.
Ik zal hem dit weekend wel heel veel filmen en er een topic over openen. Ik heb echt geen ideeën meer.
Maar dat vertoont hij inderdaad bij jou, bij mijn ouders, maar dat echte glijden en in zijn mand liggen en niks anders doen qua bewegen vind ik zo vreemd.
Ik zal hem dit weekend wel heel veel filmen en er een topic over openen. Ik heb echt geen ideeën meer.
- Ingrid48
- Zeer actief
heel apart, ik ben benieuwd naar het filmpje!

Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
-
Manuma
- Zeer actief
Sterker nog, ik film hem wel bij ons thuis, bij mijn ouders en hoe hij buiten is. Dan kun je echte Cody zien vs onze thuis-Cody. Er zitten hier zoveel ervaren mensen, ik ben heel benieuwd. We proberen al van alles en zetten daarin ook heus wel door maar niks werkt goed genoeg.
-
Manuma
- Zeer actief
Zie hier hoe Cody door ons huis overstak:
We hebben nu dat deel waar hij over moet steken afgeplakt met een antislip mat die je normaal gebruikt bij het klussen in huis. Het ligt pas sinds gisteravond maar ik zie nu al grote verbetering! Hij leek er blij mee te zijn want hij stak nu wel drie keer over
Nog steeds niet ontspannen maar in elk geval uit zichzelf.
En ik glim! Ik ben apetrots! Ik besloot Cody in zijn eentje mee te nemen naar het omheinde losloopgebied.
Eens kijken hoe hij dat aan zou pakken. Het blijkt dat Cody andere honden nog een beetje eng vindt als hij alleen mee is, hij heeft zo kunnen steunen op die twee mormels van mij dat hij zich nu een beetje onzeker voelde. Als er een hond aan kwam nam hij ruimte en loopt er met een grote boog omheen. We gaan daar dus mee oefenen
Ik klets heel veel omdat ik jullie of men Cody wat wil laten leren kennen en alleen een hupsende hond in beeld ook zo saai is
Nou, kijk zelf maar
We hebben nu dat deel waar hij over moet steken afgeplakt met een antislip mat die je normaal gebruikt bij het klussen in huis. Het ligt pas sinds gisteravond maar ik zie nu al grote verbetering! Hij leek er blij mee te zijn want hij stak nu wel drie keer over
En ik glim! Ik ben apetrots! Ik besloot Cody in zijn eentje mee te nemen naar het omheinde losloopgebied.
Eens kijken hoe hij dat aan zou pakken. Het blijkt dat Cody andere honden nog een beetje eng vindt als hij alleen mee is, hij heeft zo kunnen steunen op die twee mormels van mij dat hij zich nu een beetje onzeker voelde. Als er een hond aan kwam nam hij ruimte en loopt er met een grote boog omheen. We gaan daar dus mee oefenen
Ik klets heel veel omdat ik jullie of men Cody wat wil laten leren kennen en alleen een hupsende hond in beeld ook zo saai is
Nou, kijk zelf maar
- Sulluna
- Zeer actief
Ik ben zo trots op jullie! Echt waar, Cody treft het maar met jullie, had zich geen betere opvang kunnen wensen.
- xTessa
- Actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever