Je wilde toch in eerste instantie Numa weg doen?Inge schreef:Misschien....
Ik twijfel enorm aan Seppe. Hij is een schat echt waar, maar imo totaal niet geschikt voor wat ik wil.
Hij is een beetje een "watje", vindt alles en iedereen leuk maar ik krijg hem niet echt warm voor het programma wat ik train. Ergens verwijt ik dat mezelf, ik heb een half jaar weinig tot niets met hem gedaan omdat ik weggegaan ben bij mijn oude club en even helemaal geen zin meer had in de KNPV. Nu ik weer rustig aan aan het trainen ben bij een nieuwe club loop ik tegen een aantal frustraties aan. ik heb mezelf voorgenomen hem een kans te geven (ik hou niet van opgeven), maar ik zie steeds meer dat ik hem er niet echt een plezier lijk te doen. Dus gedachten over herplaatsen komen steeds meer boven.
Maar toch vind ik dat lastig, het voelt ergens als falen. Terwijl hij denk ik elders gelukkiger zou zijn.![]()
Hier wordt hij behoorlijk onder de duim gehouden door Numa (hoewel ze het wel doorgaans goed kunnen vinden, het is meer mijn gevoel). En ergens gun ik hem een plek alleen of met een stabiele teef, zodat hij niet op zijn tenen hoeft te lopen.
Over een paar weken wordt hij geröntgend, voor die tijd gaat hij sowieso niet weg want ik wil niemand "opzadelen" met een hond die medisch niet ok is, al verwacht ik daar geen problemen.
Ik heb inmiddels een aanbod van een kennis wiens reu net gedekt heeft om een pup uit dat nest te nemen, maar hier komt niets bij zolang Seppe er is en ik nog niets besloten heb. Maar als ik de knoop doorhak. ben ik er nog niet uit of ik een reu of een teef zou willen. Ik heb gezegd nooit meer meerdere teven te willen, maar Biène is bijna 11 en wederom een reu bij Numa, met het risico dat hij weer onderdrukt wordt? Pfffff...................
Niemand die een enorm leuke xMH reu van net een jaar wil?Ongeleid projectiel
maar enorm sociaal naar mens en dier
Niet leuk dit...
We hadden heel even een klein 'misschientje', maar er was al zoveel animo dat ze al een huisje heeft.