Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dat moment dat je je realiseert... hij is groot!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Shiloh86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Aantal honden: 1

Dat moment dat je je realiseert... hij is groot!

Ongelezen bericht door Shiloh86 »

Wie met een grote hond die hem van pup heeft zien opgroeien herkent dat moment?

Al maanden roepen mensen tegen mij "jeutje, hij wordt wel groot he!?"

En ik alsmaar denk, tja, gewoon herder maatje toch? Voor mij was Duke altijd mijn eigen kleine puppy. Hij groeit, en is in de hoogte inmiddels een flinke kerel geworden. Maar ik vind hem nog altijd klein en "mijn puppy".

Het eerste moment dat ik me realiseerde dat hij toch wel flink werd, was het moment een maand of 2 geleden dat hij naast de mechel kruising (zit wat labrador in), van mijn vriendin stond en hij iets hoger was. Ik vond haar hond vroeger altijd erg groot en wilde zelf eigenlijk niet zo'n grote hond. Nu vind ik die hond gewoon klein :O: ! Wilde bijna vragen of ze hem soms te lang in de droogtrommel had gestopt?

Het tweede moment was dit weekend. Ik ging dit weekend naar mijn ouders en hun hond Nikki vond ik altijd een grote hond. Mooi hoog op de poten en zo.

En nu... wat is ze KLEIN :O: .... uuuh, ohnee, crisis, dat betekend dat Duke toch echt wel heel groot is geworden :schrik:

Mijn puppy :love:
Afbeelding
Bink2009
Zeer actief

Re: Dat moment dat je je realiseert... hij is groot!

Ongelezen bericht door Bink2009 »

Haha leuk geschreven.

Vond Bink altijd meevallen/normale maat tot ik hem naast "echte" Amerikaanse Staffords zag, toen had ik pas door hoe nep hij is, ze konden bijna onder hem door lopen :LOL: (ok, waren wel teefjes)
heimwee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder

Ongelezen bericht door heimwee »

Toen ik in de verte een man met een witte herder zag lopen en dacht, jeetje wat een grote mooie hond is dat! Kalev is echt nog niet zo groot en ik hoop dat hij niet zo groot wordt..

Even later bleken het (toen ik dichterbij kwam) mijn vriend & Kalev te zijn, oops...
Afbeelding
Javierrrr
Zeer actief
Mijn ras(sen): Javier: Montero Valdueza
Merlijn: Mastin
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Javierrrr »

Zeer herkenbaar. We blijven Merlijn hardnekkig het kleintje noemen, terwijl anderen zeggen dat het zo'n joekel is. Dus toch maar eens zijn schofthoogte gemeten. Bleek die inmiddels 83 cm te zijn LOL
Perle
Zeer actief
Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Perle »

Yep, herkenbaar!

Eigenaars van een Duitse Dog die bij ons komt zwemmen, al van puppy, en nu is hij bijna een jaar, zeggen telkens: 'goh, nu zien we weer hoe hij gegroeid is, we kunnen dat afmeten als hij zo langs jou staat'. :mrgreen:
Beide eigenaars zijn heel groot, dus dan valt het hun zo niet op, maar ik ben maar een dropje in vergelijking met hun hoogte :oeps: .
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik vind Kiki een middelmaatje maar toen ik haar laatst naast een Drentenreu zag staan en zij iets hoger op de poten bleek te staan heb ik die mening bijgesteld naar wat anderen van haar vinden.
Best groot dus :engel:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Linx
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Crested
Middenslag Poedel
Mechelaar
Hollandse Herder
Golden Retriever
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linx »

heimwee schreef:Toen ik in de verte een man met een witte herder zag lopen en dacht, jeetje wat een grote mooie hond is dat! Kalev is echt nog niet zo groot en ik hoop dat hij niet zo groot wordt..

Even later bleken het (toen ik dichterbij kwam) mijn vriend & Kalev te zijn, oops...
Dat is best wel erg haha! :mrgreen:

Ik herken het ook wel. Onze Hollander lijkt nog zo iel, maar als hij naast onze Mechel (teefje) staat lijkt hij toch
ineens best groot... :Q:
:I: Luca, Amy*, Sora, Linx*, Lea, Jayden, Hayley, Killian*, Mason en Hype :I:
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Herkenbaar :mrgreen: Ik vind Izzy nog wel eens klein en druk, maar vergeleken bij de Chihuahua's van m'n moeder is ze een goedloeierige kolos. Niks geen puppenmeisje meer...
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Haha heel herkenbaar!

Ik was stiekem op de foto gezet bij een wandeling. Toen ik die zag was ik ook verbaasd over mijn ooit kleine pupje met grote oren:
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Elco was opeens groter dan de twee volwassen Markiesje-teefjes hier paar honderd meter vandaan...
Maar echt groot wordt hij nooit, vergeleken met Paco. Paco was wel opeens groot naast Elco (Paco kwam bij mijn schoonouders een paar weken voor Elco bij ons kwam), terwijl hij eerst maar klein leek, vergeleken met Boomer, die een paar maanden voor Paco's komst overleden was
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Ik had het vroeger altijd andersom. Ik had 2 teckels en ging regelmatig een week of meer zonder honden logeren bij familie in het buitenland met een grote poedel reu.
Als ik dan thuiskwam kon je me standaard opvegen van het lachen over die kleine korte pootjes van de teckels :Q: Zeker in vergelijk met de lange stelten van een poedel waren die pootjes altijd vreselijk gekrompen in 2 weken.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Mijn honden zijn over t algemeen niet zo groot. Dat verwachte ik dus ook niet bij Xygan. Tot we 2 maten tuigjes in 1 maand nodig hadden.
En meneer met 7 maanden al prima in t tuig paste die Xavi pas met 1 jaar oud paste en toen nog wat ruim was....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Geen last van, het is en blijft een ukkepuk.
Als we een rasgenoot tegen komen zie ik nog beter hoe klein hij in vergelijking eigenlijk is :mrgreen:
Cindy52
Zeer actief
Mijn ras(sen): mastin espagnol

Ongelezen bericht door Cindy52 »

Het is nog steeds de baby qua gedrag, qua formaat zag ik het pas echt goed toen we bij de da waren. Ja het is een bakbeest geworden, 60 kilo nu en nog in de groei.
lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door lucie »

Shiloh86 schreef:Wie met een grote hond die hem van pup heeft zien opgroeien herkent dat moment?

Al maanden roepen mensen tegen mij "jeutje, hij wordt wel groot he!?"

En ik alsmaar denk, tja, gewoon herder maatje toch? Voor mij was Duke altijd mijn eigen kleine puppy. Hij groeit, en is in de hoogte inmiddels een flinke kerel geworden. Maar ik vind hem nog altijd klein en "mijn puppy".

Het eerste moment dat ik me realiseerde dat hij toch wel flink werd, was het moment een maand of 2 geleden dat hij naast de mechel kruising (zit wat labrador in), van mijn vriendin stond en hij iets hoger was. Ik vond haar hond vroeger altijd erg groot en wilde zelf eigenlijk niet zo'n grote hond. Nu vind ik die hond gewoon klein :O: ! Wilde bijna vragen of ze hem soms te lang in de droogtrommel had gestopt?

Het tweede moment was dit weekend. Ik ging dit weekend naar mijn ouders en hun hond Nikki vond ik altijd een grote hond. Mooi hoog op de poten en zo.

En nu... wat is ze KLEIN :O: .... uuuh, ohnee, crisis, dat betekend dat Duke toch echt wel heel groot is geworden :schrik:

Mijn puppy :love:
wel een foto graag :lol1:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”