In januari met de jaarlijkse check, heb ik aan de dierenarts gevraagd wat dit was. Luna had er verder geen last van, maar het viel mij op dat er steeds meer nieuwe bij kwamen. Niet op 1 plek, juist verspreid. De dierenarts gaf aan dat het waarschijnlijk kankerbultjes waren. ( hij noemde een andere naam, waar ik even niet op kom. Maar aangezien ik niet wist wat dat betekende, zei hij dat het wellicht goedaardige gezwelletjes waren die waarschijnlijk verder geen kwaad konden).
Nou, prima. Ze is ouder en ze heeft er verder geen last van.
Nu kreeg ze een week of 2 geleden weer een nieuwe. Maar sinds een week is de hele plek rondom dat bultje dik, rood en schraal. Ik zie haar er niet aan krabben of likken, maar wellicht doet zij dit wanneer ik er niet ben. Haar huid is onder die rode plek een soort onregelmatig en bobbelig. het begon met een randje om het nieuwe bobbeltje en heeft zich nu uitgebreid tot een grotere plek. Toch, lijkt zij er geen last van te hebben. Ik ontsmet het nu dagelijks, maar het lijkt niet minder te worden ( het wordt juist groter) . Aangezien Luna angst en stress heeft bij de dierenarts en er geen last van lijkt te hebben, kijk ik het liever even aan. Zij is niet zo lang geleden ook al voor haar rug geweest en ik wil liever niet weer erheen. ( wat moet dat moet, maar ik probeer eerst even hier tips of ervaringen te krijgen)
Iemand enig idee? Dit bultje is trouwens meer een "driehoek" vorm dan een rondje zoals die andere bultjes. Maar wel even groot ( klein) en even hard. Bij de andere bultjes heeft zij dit nooit gehad.
Heeft iemand misschien ervaringen? Of tips?