Nu ging hij al snel op zijn plek liggen en lag te bekijken wat wij aan het doen waren. En bekeek de katten die stiekem om het hoekje van de bank keken..
We hebben hem nog steeds niet horen blaffen. Gistermiddag en gisteravond was hij een aantal keren flink in slaap. Ik denk dat het ook de rust nu even is. In de twee weken asiel is natuurlijk altijd drukte om hem heen geweest.
Hij lijkt niet heel waaks maar houdt wel alles in de gaten. Als er buiten een vreemde kat loopt, houdt hij die helemaal in de gaten totdat die van het erf af is. We hebben ook veel ramen en hij kan alles dus heel goed zien.
Hij is wel heel alert. Gisteravond kwam er een personeelslid het erf op, om zijn auto te parkeren. Hij merkte m wel op maar had niet het idee dat hij moest aanslaan of zo. Helemaal goed dus. Gisteravond hem dus alleen beneden achtergelaten, de katten zijn altijd buiten 's nachts.
Ik heb de hele nacht er een beetje op gelegen, steeds luisterde ik of ik niets hoorde.
De krant wordt hier bezorgd tussen 0500-0600. De brievenbus zit in de voordeur. De deuren staan beneden open dus hij kan overal komen. Maar ook de krantenbezorger kon ongestoord zijn gang gaan.
Ik denk dat hij pas aanslaat als ze zijn speeltje mee willen nemen
Als wij gaan eten gaat hij uit zich zelf gewoon op zijn plek liggen. Hij heeft de eettafel dan niet eens in het zicht. Hij is zo braaf en luistert zo goed.
Echt een lot uit de loterij!
Bij het asiel zeiden ze al dat hij na een dag of 10 ons waarschijnlijk wat meer gaat uitproberen. We zullen zien!
Aan de papieren konden we nu zien dat hij de afgelopen jaren in Tilburg heeft gewoond. Moet hij vast even wennen aan al het Fries om zich heen