Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even waanden wij ons in de Lion King

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Even waanden wij ons in de Lion King

Ongelezen bericht door sbientje »

Gisteren liep ik met Karel (en Pom, maar die komt in het stuk niet voor) door de wijk in aanbouw hier in de buurt. Er stond een mobiele hijskraan op straat, met van die extra poten voor stabiliteit (dit idee). Het leek me wel een leuk kunstje tussendoor als Charlie daar even tegenaan ging staan. Dat kan ie ook gewoon op commando, dus geen centje pijn. Ik stond aan de ene kant en hij was al omgelopen naar de andere kant van de poot. Hij deed het heel braaf, maar hij bleef niet echt staan. Dus ik wilde het nog een keer doen. Gaf hem nogmaals het commando en hij begint me toch te zeuren! Piepen, draaien, weglopen, terugkomen. Ik denk nog: waaarom doet ie nou ineens zo stom! "kom op jongen! je kan het!" en ineens neemt ie een enorme sprong en hij landt met zijn voorpoten bovenop die kraan, maar er was natuurlijk geen plek voor zijn achterhand. Dacht die oelewapper dus dat ie moest springen haha! Hij had zelf al bedacht dat het niet ging passen denk ik, vandaar de onrust, maar omdat ik hem aanmoedigde deed ie het toch maar..

In een reflex had ik hem opgevangen dus hij hing met zijn voorhand half over die poot, maar zijn achterhand hing gewoon naar beneden. Zolang ik hem vasthad viel ie niet, maar ja.. ik kreeg m ook niet in een andere positie.

Afbeelding

zoiets, dus :D Toen moest ik hem toch maar loslaten haha, en gelukkig kwam ie op zijn poten terecht. Erg opgelucht was ie, en ik heb hem nog even op iets laten springen waar ie WEL oppaste :D
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Even waanden wij ons in de Lion King

Ongelezen bericht door Lothian »

Haha, keek arme Karel ook zo benauwd? :D was gelukkig geen hoge val zo te zien.
Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Contacteer:

Lothian schreef:Haha, keek arme Karel ook zo benauwd? :D was gelukkig geen hoge val zo te zien.
Het viel wel mee idd, die poten waren 1.30 hoog ofzo maar hij bungelde al haha. Ik was alleen bang dat ie achterover zou vallen, maar dat gebeurde gelukkig niet.

Ja hij keek heel ongemakkelijk hihi, ik voelde me ook een beetje schuldig omdat ik hem nog aan had gemoedigd. " mama ik ga vallen! Help!"
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg

Ongelezen bericht door Nerazi »

Heb je hem ook wel zo dramatisch naar beneden gegooid als Scar dat deed? Haha. Ik zie Karel al in slowmotion naar beneden vallen :-D
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Waarom laat je 'm eigenlijk op een kraan springen :denken: of doe je dat ook met je eigen auto :Q:
sbientje
Zeer actief
Contacteer:

Apple schreef:Waarom laat je 'm eigenlijk op een kraan springen :denken: of doe je dat ook met je eigen auto :Q:
Misschien schrijf ik onduidelijk maar de bedoeling was met zijn poten tegen die uitschuifpoten opstaan. Wat mijn eigen auto daarmee te maken heeft ontgaat me :Q:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”