nou zeg dat wel..pff wat raar dat hij weg is...zo'n dier zit zo in het systeem,het is zelfs met 7 resterende honden gewoon anders en leeg...-Gaby- schreef:Het was een prachtige hond zeg en zo mooi en vitaal tot aan het einde. Wat een prachtige leeftijd ook! Maar dat maakt het verdriet niet minder. Zo'n fijne hond die zo lang deel uit heeft gemaakt van je leven en je routine, dat is wel even wennen als hij wegvalt...Heel veel sterkte met het verlies van Tino!

ja ik ga er vanuit dat hij ook een mooie eigen urn krijgt...dat tino weer echt een beetje thuis gaat komen...StellaViolet schreef:Ach gossie, Tino, dan toch na al die tijd. In je hoofd weet je dat er ooit zo'n topic gaat komen, maar ik genoot altijd van zijn topics op bokt.![]()
Hopelijk maakt de kunstenares er weer een prachtige urn van, net als die van Donnie en Joes.
Heel veel sterkte Kimmie, het blijft vreselijk, hoe oud ze ook worden.
en verder dank jullie wel voor alle lieve berichtjes...
we hebben vanmorgen tino naar het crematorium gebracht,gelukkig lag hij er zo rustig bij,gewoon te slapen,zoals tino was...ik heb hem heel veel geaait en gezegd dat we hem morgen weer komen ophalen, hij hoort gewoon thuis en bij ons..