En ik ben vooral trots op het plezier dat ze heeft in samenwerken, hoe pienter, enthousiast, grappig en lief ze is, hoe ze in het afgelopen jaar is gegroeid en hoe ze geniet van het leven.

Moderator: moderatorteam

O, leuk! Het is ook zo'n leuke cursus, Amy vond echt alles leuk wat we deden. Als Apie waren de balans- en coördinatieoefeningen natuurlijk wel favoriet.Nerazi schreef:Wat leuk! Gefeliciteerd allebei met dat prachtige diploma! Nila en ik zijn vorige week begonnen aan de cursus teambuilding. We zijn nu al erg enthousiast
Manuma schreef:Ik krijg kippenvel van het compliment van je trainer, het is zo waar!
Hoe ze vorig jaar in Nederland aan kwam en wat heb je je zorgen gemaakt om haar. En kijk nou wat een vrolijke doos het is geworden. Moet je nagaan wat er nog allemaal kan komen als jullie al zo ver zijn gekomen in slechts een jaar![]()
Gefeliciteerd met jullie diploma en een diepe buiging voor jou Diana!
Ja dat is ook ons plan! En Nila vindt ook alles geweldig om te doen, vorige week eerste les gehad en gisteravond stond ze al in de kofferbak te stuiterenDeDiana schreef: O, leuk! Het is ook zo'n leuke cursus, Amy vond echt alles leuk wat we deden. Als Apie waren de balans- en coördinatieoefeningen natuurlijk wel favoriet.En speuren gaat haar met die podenconeus ook erg goed af. We gaan nu door naar de basic agility.

Dank je! Wij trainen bij hondenschool Lingewaard in Bemmel.Ri@nne schreef:Wat goed!
Waar doe je die cursus ?