Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Je zou die meiden toch.
Moderator: moderatorteam
-
Sterre
Re: Je zou die meiden toch.
Hopelijk heeft hij ook een tetanusvaccinatie gekregen? En beterschap voor hem natuurlijk.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Ja die heeft hij ook gekregen. En de dokter heeft gezegd dat hij voortaan meteen moet komen.
Hij zei dat in armen en benen gebeten worden gevaarlijker is dan bijvoorbeeld in je buik.
Misschien kreeg ik daarom in Oostenrijk wel gips toen ik in mijn hand was gebeten.
Hij zei dat in armen en benen gebeten worden gevaarlijker is dan bijvoorbeeld in je buik.
Misschien kreeg ik daarom in Oostenrijk wel gips toen ik in mijn hand was gebeten.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Sterre
gonnie schreef:Ja die heeft hij ook gekregen. En de dokter heeft gezegd dat hij voortaan meteen moet komen.
Dat is tegen mij ook gezegd toen ik door de kat van de buurvrouw in mijn onderarm gebeten werd. De arts zei toen dat bij beten in de onderarm altijd gelijk antibiotica en eventueel tetanus gegeven werd.
-
gonnie
- Zeer actief
Sterre schreef:gonnie schreef:Ja die heeft hij ook gekregen. En de dokter heeft gezegd dat hij voortaan meteen moet komen.
Dat is tegen mij ook gezegd toen ik door de kat van de buurvrouw in mijn onderarm gebeten werd. De arts zei toen dat bij beten in de onderarm altijd gelijk antibiotica en eventueel tetanus gegeven werd.
Ja, van beten van katten en honden zijn gevaarlijk. Van katten schijnbaar het gevaarlijkst.
Groetjes Gonnie.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
gonnie schreef:Miranda schreef:Hé, het maakt mij geen moer uit hoe Gonnie over haar man praat, hoor. Dat begrijpen jullie verkeerd. Ik snap het best, je moet toch ergens je hart kunnen luchten
Ik ga me er alleen dingen door afvragen. Nou, en als dan blijkt dat het niet zo is, dan is dat prima, toch?
Snap het best hoor.
Soms zit het me even hoog, eerst kon ik er nog met mijn moeder over praten, zij bleef objectief en dat vond ik altijd heel erg fijn, ook al zei ik wat over Gerard dan gaf ze me geen gelijk ze luisterde gewoon.
En dat mis ik wel sinds ze dood is.
Ik lees wel tussen de regels door
Je kunt flink kriegel worden als iemand het gewoon niet snapt en dus ook niet doet wat je uitlegt als je het over de honden hebt.
Lucht jij je hart maar
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik vind dat je veel teveel oorzaak gevolg relaties maakt. Je stelt eigenlijk dat veel problemen bij je honden door je man komen. Het geven van een snoepje bij thuiskomst doe ik altijd en mijn honden blaffen/blaften nooit. Dat je tref de andere teef niet los laat omdat ze anticiperen kan is wat mij betreft ook te ver gezocht. Ze kan niet bedenken hoe de andere hond is en wat zij moet doen. Dat is echt boven het niveau van honden. Ik vind dat je te streng bent over je man en naar je man. Ook naar jezelf als je door hem geen honden meer wil. Ken zat honden die probleemloos blijven bij wat hij doet trouwens.
-
gonnie
- Zeer actief
Toen mijn man nog werkte konden ze heel goed alleen blijven, het zal vast niet alleen dat snoepje zijn wat hij is gaan geven bij thuis komst. Maar ik denk wel dat het een van de oorzaken is, samen met het constant voeren en het constant aandacht geven. Hij maakt ze afhankelijk van hem.
Jarah is ontzettend gek van eten op het obsessieve af.
Maar goed dat niet alleen kunnen blijven vind ik nu niet zo heel groot probleem. Maar als de meiden er niet meer zijn wil ik het toch niet weer meemaken met een volgende hond.
En ik woon in een flat dus er lopen heel wat mensen langs ons raam. En elke keer als er iemand langs loopt begint ze dus.
Nu zijn de buren die er over klaagden weg, de anderen buren hebben nooit geklaagd maar toch ik vind het zelf geen fijn idee als ik weg dan dat die honden dan blaffen, het is geen uren achter elkaar dat ze blaffen of huilen. Maar ik bezorg mijn buren liever geen overlast.
Jarah is ontzettend gek van eten op het obsessieve af.
Maar goed dat niet alleen kunnen blijven vind ik nu niet zo heel groot probleem. Maar als de meiden er niet meer zijn wil ik het toch niet weer meemaken met een volgende hond.
En ik woon in een flat dus er lopen heel wat mensen langs ons raam. En elke keer als er iemand langs loopt begint ze dus.
Nu zijn de buren die er over klaagden weg, de anderen buren hebben nooit geklaagd maar toch ik vind het zelf geen fijn idee als ik weg dan dat die honden dan blaffen, het is geen uren achter elkaar dat ze blaffen of huilen. Maar ik bezorg mijn buren liever geen overlast.
Groetjes Gonnie.
-
Manuma
- Zeer actief
En een ander ras?
-
gonnie
- Zeer actief
Het gaat wel, hij is pas gisteravond met de antibiotica begonnen, hij moest het ongeveer om de 8 uur een pil innemen en dan moest hij s'nachts wakker worden. Had hem gezegd dat hij gelijk moest beginnen met innemen, maar eigenwijs he.
Dan zoekt hij het maar uit.
Ik wil eventueel in de toekomst wel een ander ras, maar Gerard vindt ze leuk dus die wilt weer een Pinscher. Misschien een dwerg dan die maakt maar kleine gaatjes. Hahahaha.
Ik wil eventueel in de toekomst wel een ander ras, maar Gerard vindt ze leuk dus die wilt weer een Pinscher. Misschien een dwerg dan die maakt maar kleine gaatjes. Hahahaha.
Groetjes Gonnie.
- dagmar88
- Zeer actief
Manuma schreef:En een ander ras?
Iets voor hem. Een lelijke oude shih tzu die hij de hele dag op schoot hapjes kan voeren zonder dat het beest hem naar de strot vliegt.
Neem je er voor jezelf een nog leuk terriertje bij.
-
gonnie
- Zeer actief
Hahahaha, ik vind grote honden leuk. Maar omdat Gerard geen honden wilde dacht ik dat ik maar bescheiden moest beginnen.dagmar88 schreef:Manuma schreef:En een ander ras?
Iets voor hem. Een lelijke oude shih tzu die hij de hele dag op schoot hapjes kan voeren zonder dat het beest hem naar de strot vliegt.
Neem je er voor jezelf een nog leuk terriertje bij.
Of een Basenji, die wilde ik eerst hebben, maar die kreeg ik niet omdat mijn man toen niet mee ging om te kijken bij de fokker. En dat vertelde ze me pas nadat ik 7 maanden op de wachtlijst had gestaan en ik eens ging bellen wanneer ik wat hoorde.
Groetjes Gonnie.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik denk dat hij iets wil wat bekent is dus ik zou hem kennis laten maken met een ras dat heel wat makkelijker is dan een hittepitje- onbekent maakt onbemind, maar dat kun je ondervangen dusgonnie schreef:Het gaat wel, hij is pas gisteravond met de antibiotica begonnen, hij moest het ongeveer om de 8 uur een pil innemen en dan moest hij s'nachts wakker worden. Had hem gezegd dat hij gelijk moest beginnen met innemen, maar eigenwijs he.
-
gonnie
- Zeer actief
Misschien ga ik wel eerst een poosje op honden van de buren passen of zo tegen die tijd.S@ndr@ schreef:Ik denk dat hij iets wil wat bekent is dus ik zou hem kennis laten maken met een ras dat heel wat makkelijker is dan een hittepitje- onbekent maakt onbemind, maar dat kun je ondervangen dusgonnie schreef:Het gaat wel, hij is pas gisteravond met de antibiotica begonnen, hij moest het ongeveer om de 8 uur een pil innemen en dan moest hij s'nachts wakker worden. Had hem gezegd dat hij gelijk moest beginnen met innemen, maar eigenwijs he.
Of honden opvangen. Dan is het tijdelijk en kan hij zien welk ras hij eventueel ook leuk vindt.
Groetjes Gonnie.
-
S@ndr@
- Zeer actief
precies, strak plan 
- dagmar88
- Zeer actief
gonnie schreef: Hahahaha, ik vind grote honden leuk. Maar omdat Gerard geen honden wilde dacht ik dat ik maar bescheiden moest beginnen.
Daar kan hij zijn lol mee op, die kun je nooit te veel verwennen en lelijk doen tegen de baas kennen ze niet
En hem er zich niet te veel mee laten bemoeien.
"Ik ga een hond ophalen, ga je mee?".
-
gonnie
- Zeer actief
dagmar88 schreef:gonnie schreef: Hahahaha, ik vind grote honden leuk. Maar omdat Gerard geen honden wilde dacht ik dat ik maar bescheiden moest beginnen.
Een sociale asielstafford van boven de drie.
Daar kan hij zijn lol mee op, die kun je nooit te veel verwennen en lelijk doen tegen de baas kennen ze niet
En hem er zich niet te veel mee laten bemoeien.
"Ik ga een hond ophalen, ga je mee?".
Hahahaha, heb 20 jaar geleden eens gezegd voor de grap dat ik een pup had opgehaald. Toen hij in huis ging zoeken waar de pup was, heb ik het uiteindelijk gewoon gedaan.
Ben met mijn moeder met de trein naar Amsterdam gegaan en daar onze eerste Pinscher opgehaald.
Had wel gezegd dat ik het ging doen.
Groetjes Gonnie.