Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Je zou die meiden toch.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Re: Je zou die meiden toch.

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

bouvierpoedel schreef:
JBK schreef:Dan zou het je sieren als je hem hier wat minder zou afzeiken...
Waarom is dat afzeiken .?
Ze vertelt gewoon zoals hij is op een eerlijke en realistische manier en schrijft ook eerlijk haar eigen aandeel daarin en dat niet iedereen perfect kan en hoeft te zijn.
Ik vind het niet bijzonder veel respect tonen als je zo op een openbaar forum over je partner praat.
Prima dat je er zo over denkt, maar dat hoort gewoon niet zo op internet.
Daarnaast ben je samen in een relatie. Actie / reactie. Als iets je niet aan staat bespreek dat dan samen...
Als dat bespreken niet meer lukt zou ik dus serieus relatietherapie overwegen.
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ik zou gruwelijk de balen hebben als mijn partner me op een openbaar forum zo zou beschrijven ;) Ook al is het gerechtvaardigd. Maar ik geloof niet dat je het uit valsheid doet ;) Je uit gewoon je frustraties.
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Apple schreef:
bouvierpoedel schreef:
Ze vertelt gewoon zoals hij is op een eerlijke en realistische manier en schrijft ook eerlijk haar eigen aandeel daarin en dat niet iedereen perfect kan en hoeft te zijn.
Ik vind het niet bijzonder veel respect tonen als je zo op een openbaar forum over je partner praat.
Daarnaast ben je samen in een relatie. Actie / reactie. Als iets je niet aan staat bespreek dat dan samen...
Nou, daarom dus. Mijn man zou me niet in dank afnemen als ik zo over hem zou schrijven. En andersom ook niet.
Het zou eerlijk en realistisch zijn als Gonnie het afgeven op hem zou laten lezen, maar ik heb niet het idee dat ze dat doet.
Roompie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Roompie »

Ik zou hem de meiden inderdaad niet meer uit wandelen laten nemen. En praat zoals je wilt over hem, jouw leven, jouw man, jouw keus.
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Nou ja, ik ben wat nuchterder: zoiets kan toch gebeuren?
Kaya is ooit ook tegen Puchu uitgevallen en toen had hij een gescheurd oor en moest onder narcose. Op dat moment baalde ik ook
als een stekker en had best kunnen zeggen 'ik moet geen honden meer' in mijn frustratie.

Ik zou er niet te moeilijk over doen en niet ineens zeggen dat hij de honden niet meer 'mag' uitlaten. Bovendien is hij een volwassen
vent (met wat kindse trekjes :mrgreen: ) en maakt hij dat zelf wel uit, lijkt mij.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Nanna schreef:Laat Gonnie maar lekker kankeren op Gerard hoor. Ik kan er altijd hartelijk om lachen :engel:
En we kunnen allemaal wel aankomen met respect en weet ik wat, ik denk dat het Gerard geen ene bal kan schelen dat hij hier over de tong gaat. We zijn niet allemaal hetzelfde.
Dus Gonnie, geen blad voor de mond hoor.
Hoe gaat het trouwens met Gerard? :mrgreen:
Wij lachen er ook altijd om hoor, wat ik hier vertel over hem zeg ik ook als ik met hem bij familie of kennissen ben, die lachen zich allemaal een kriek.

Gerard heeft zelfs eens tegen iemand gezegd, die het niet zo leuk vond hoe wij tegen elkaar praten, dat ons huwelijk perfect is. Hahahaha.

Het gaat best wel goed hoor, hij bekijkt nu constant filmpjes en er moet een foto komen van Tama in een fotolijst waar Kelly en Bijou ook in hangen. Dat is zijn manier om er mee om te gaan.

En zijn arm doet zeer, waar Nikkie gisteren in gehangen heeft.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
gonnie
Zeer actief

JBK schreef:
Apple schreef:
bouvierpoedel schreef:
Nou, daarom dus. Mijn man zou me niet in dank afnemen als ik zo over hem zou schrijven. En andersom ook niet.
Het zou eerlijk en realistisch zijn als Gonnie het afgeven op hem zou laten lezen, maar ik heb niet het idee dat ze dat doet.
Mijn man wilt dat geeneens lezen, maar wees maar gerust wat ik hier zeg, vertel ik hem ook. Hij weet precies hoe ik erover denk.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Lemuria

Dan heb ik niks gezegd :ok:
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

gonnie schreef:
Zal het proberen, dat is dus een verkeerde karaktertrek van mij.
Beetje zeiken over je vent mag best hoor, doe ik ook zat.. wil niet zeggen dat ik niet van hem hou.
Soms helpt lekker van je af klagen, daarna haal je weer adem en je bent het kwijt en je gaat lekker weer verder.
Ik lees ook veel humor er tussen.. beetje relativeren mensen!
Afbeelding
gonnie
Zeer actief

Apple schreef:
bouvierpoedel schreef:

Om iets samen te bespreken moet je met zijn tweeën zijn, hij vindt het best zoals het gaat en als ik het erover heb hoe hij beter met de honden om kan gaan zegt hij dat het boekenwijsheid is.

Dus ik probeer er nu niet teveel aandacht meer aan te geven als hij de honden verwent.

Maar het is gewoon een feit.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

jacq1970 schreef:
gonnie schreef:
Zal het proberen, dat is dus een verkeerde karaktertrek van mij.
Beetje zeiken over je vent mag best hoor, doe ik ook zat.. wil niet zeggen dat ik niet van hem hou.
Soms helpt lekker van je af klagen, daarna haal je weer adem en je bent het kwijt en je gaat lekker weer verder.
Ik lees ook veel humor er tussen.. beetje relativeren mensen!
Wat ben ik blij dat niet iedereen het erg serieus neemt.

Het is ook allemaal niet zo serieus.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Ik zou heel veel zenuwen krijgen van jouw honden geloof ik :engel: Kom je rustig uit de lift na een wandeling staat daar een man met 2 in elkaar hangende, tetterende hondjes. Durft die man niet naar huis omdat zijn vrouw dan op het hondenforum gaat vertellen wat een kneus het wel niet is en dat effe herhaalt op het zondagse familiediner :engel:
Lemuria

Manuma schreef:Ik zou heel veel zenuwen krijgen van jouw honden geloof ik :engel: Kom je rustig uit de lift na een wandeling staat daar een man met 2 in elkaar hangende, tetterende hondjes. Durft die man niet naar huis omdat zijn vrouw dan op het hondenforum gaat vertellen wat een kneus het wel niet is en dat effe herhaalt op het zondagse famoliedin er :engel:
:LOL:
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

gonnie schreef: Dus ik probeer er nu niet teveel aandacht meer aan te geven als hij de honden verwent.

Dat herken ik ook bij mijn vriend, die is ook van alles aan het delen met Bowie, hij vind haar geweldig en koopt haar een soort van om met eten etc.. helaas voor mij vind hij een stuk wandelen dan weer niet nodig dus dat is mijn schone taak.
Gelukkig wil ik ook niet graag dat hij een eind met haar gaat lopen want ze flikt bij hem dingen die ze bij mij nooit zou doen, maar dat doet ze binnen ook... ik ben haar baas en dat laat ze duidelijk merken ook, ze weet hem perfect te vinden voor vreterij maar meer ook niet.. en buiten heeft ze schijt aan hem... dus ik doe het zelf wel.
Een tijd geleden kon ik haar niet uitlaten en ging Jan het doen, iets van 6 dagen.. daarna ging ik weer met haar weg en wat een draak was dat zeg.. gelukkig heel snel weer in het gareel maar jeetje wat kan iemand een hond verkloten in een korte tijd.
Afbeelding
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door Yara »

Ik vind het eerlijk gezegd altijd wel vermakelijk om te lezen. Als hij er niet mee zit dan zou ik me er ook niet druk om maken. Maar kan hij die honden dan niet gewoon apart uit laten als jij er niet bent?
Afbeelding
gonnie
Zeer actief

Manuma schreef:Ik zou heel veel zenuwen krijgen van jouw honden geloof ik :engel: Kom je rustig uit de lift na een wandeling staat daar een man met 2 in elkaar hangende, tetterende hondjes. Durft die man niet naar huis omdat zijn vrouw dan op het hondenforum gaat vertellen wat een kneus het wel niet is en dat effe herhaalt op het zondagse familiediner :engel:
Hahahaha, hoe de honden zijn vertel ik meestal niet bij zijn familie, die beginnen dan gelijk dat ik ze in moet laten slapen, meestal begint Gerard over de honden.

En ik heb volgens mij nooit gezegd dat hij een kneus is, hij is alleen veel te gek op de honden en dat voor iemand die nooit geen honden wilde hebben.
Nou weet ik niet of je ergens te gek op kan zijn. Hahaha.

Een kneus is hij zeker niet, hij kan maken wat zijn ogen zien. Alleen de honden nemen hem niet serieus.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Hé, het maakt mij geen moer uit hoe Gonnie over haar man praat, hoor. Dat begrijpen jullie verkeerd. Ik snap het best, je moet toch ergens je hart kunnen luchten ;)
Ik ga me er alleen dingen door afvragen. Nou, en als dan blijkt dat het niet zo is, dan is dat prima, toch?
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
gonnie
Zeer actief

Yara schreef:Ik vind het eerlijk gezegd altijd wel vermakelijk om te lezen. Als hij er niet mee zit dan zou ik me er ook niet druk om maken. Maar kan hij die honden dan niet gewoon apart uit laten als jij er niet bent?
Dat zou kunnen. We zien wel. Hij kan ook de balkondeur even opengooien. Al doen ze het niet erg graag op het balkon. Dat doen ze echt alleen als ze hele hoge nood hebben.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
gonnie
Zeer actief

Miranda schreef:Hé, het maakt mij geen moer uit hoe Gonnie over haar man praat, hoor. Dat begrijpen jullie verkeerd. Ik snap het best, je moet toch ergens je hart kunnen luchten ;)
Ik ga me er alleen dingen door afvragen. Nou, en als dan blijkt dat het niet zo is, dan is dat prima, toch?

Snap het best hoor.

Soms zit het me even hoog, eerst kon ik er nog met mijn moeder over praten, zij bleef objectief en dat vond ik altijd heel erg fijn, ook al zei ik wat over Gerard dan gaf ze me geen gelijk ze luisterde gewoon.
En dat mis ik wel sinds ze dood is.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

jacq1970 schreef:
gonnie schreef: Dus ik probeer er nu niet teveel aandacht meer aan te geven als hij de honden verwent.

Dat herken ik ook bij mijn vriend, die is ook van alles aan het delen met Bowie, hij vind haar geweldig en koopt haar een soort van om met eten etc.. helaas voor mij vind hij een stuk wandelen dan weer niet nodig dus dat is mijn schone taak.
Gelukkig wil ik ook niet graag dat hij een eind met haar gaat lopen want ze flikt bij hem dingen die ze bij mij nooit zou doen, maar dat doet ze binnen ook... ik ben haar baas en dat laat ze duidelijk merken ook, ze weet hem perfect te vinden voor vreterij maar meer ook niet.. en buiten heeft ze schijt aan hem... dus ik doe het zelf wel.
Een tijd geleden kon ik haar niet uitlaten en ging Jan het doen, iets van 6 dagen.. daarna ging ik weer met haar weg en wat een draak was dat zeg.. gelukkig heel snel weer in het gareel maar jeetje wat kan iemand een hond verkloten in een korte tijd.
Mijn ex was precies zo en ik kan het niet hebben. Ik voed mijn honden niet voor de kat z'n kut op en wel de lusten, maar niet de lasten gaan we niet aan beginnen.
Kan ook niet met mijn honden, want niko hangt je in je stomme smoel als je denkt zonder moeite te doen wat te vertellen te hebben en de rest is ook tamelijk bedreven in het (spreekwoordelijk) afrukken van armen wanneer ze vingers krijgen.
Met een beetje sturing en consequent zijn, zijn het heerlijke brave honden.
:engel: Laten we zeggen dat hij andere ideeën had over wie er herplaatst moest worden dan ik en ik gelijk heb gekregen.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

gonnie schreef:
Miranda schreef:Hé, het maakt mij geen moer uit hoe Gonnie over haar man praat, hoor. Dat begrijpen jullie verkeerd. Ik snap het best, je moet toch ergens je hart kunnen luchten ;)

Snap het best hoor.

Soms zit het me even hoog, eerst kon ik er nog met mijn moeder over praten, zij bleef objectief en dat vond ik altijd heel erg fijn, ook al zei ik wat over Gerard dan gaf ze me geen gelijk ze luisterde gewoon.

Als jij dat nodig hebt dan doe je dat toch lekker.

Bij het lezen van de opvattingen over het huwelijk binnen je geloof kwamen er wel vraagtekens.
Je lijkt me nou niet bepaald een volgzaam tiepje met de man als hoofd van de vrouw. :mrgreen:
gonnie
Zeer actief

dagmar88 schreef:
gonnie schreef:

Snap het best hoor.

Als jij dat nodig hebt dan doe je dat toch lekker.

Bij het lezen van de opvattingen over het huwelijk binnen je geloof kwamen er wel vraagtekens.
Je lijkt me nou niet bepaald een volgzaam tiepje met de man als hoofd van de vrouw. :mrgreen:

Hahahaha, toen we pas getrouwd waren wel hoor. Ik was vroeger super zachtmoedig. Een geloofsgenote en vriendin van me werd vroeger misselijk van me zo lief vond ze me.

Dat is dus wel veranderd, sinds ik in de overgang ben ben ik niet meer zo lief.

Maar ik moest wel wat harder worden, want was vroeger veel te zachtaardig. Toen liet ik echt constant over me heen lopen.

Dus voor Gerard was dat ook wennen. Hahahaha.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Volgens mij ben jij nog steeds iemand die best veel laat gebeuren omdat je liever de lieve vrede bewaard.
Mij springt een ander topic voor ogen waarbij ik soms dacht dat je wel heel erg lief bleef naar anderen toe, en heel veel deed om dingen te ontwijken terwijl jij daar geen schuld aan had, eerder slachtoffer was.
Daar is niets mis mee hoor, hou me ten goede, heb er zelf geloof ik ook wel eens last van :mrgreen:

Hoop alleen dat de meiden elkaar niet meer in de haren vliegen, en dat Gerard gewoon eens wat dat aangaat de meiden duidelijk maakt dat het niet de bedoeling is. En dat hij stopt met continue naar de dierenarts rennen :tong:
gonnie
Zeer actief

Gerard is naar de dokter, zijn arm is nogal dik geworden.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

gonnie schreef:Gerard is naar de dokter, zijn arm is nogal dik geworden.
Wanneer was zijn laatste tetanus spuit?
gonnie
Zeer actief

Hij kan pas om vier uur terecht. Hij weet niet meer wanneer hij voor het laatst een tetanusprik gekregen heeft.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

gonnie schreef:Hij kan pas om vier uur terecht. Hij weet niet meer wanneer hij voor het laatst een tetanusprik gekregen heeft.
In ieder geval nog iets dat dik word. :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
gonnie
Zeer actief

Hahahahaha,

Hij belde net hij heeft antibiotica gekregen.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Als ik de verhalen van Gonnie lees, met name over haar man moet ik altijd een beetje aan Tini en Lau denken. :tongue:
https://www.youtube.com/watch?v=P3WcK9Y6w28

Jeroen en ik hebben ook vaak dat we totaal niet op 1 lijn zitten hoor, maar inderdaad ik heb me dingetjes en Jeroen net zo.
Kan me dus heel goed voorstellen dat je het soms gewoon even kwijt moet.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Beterschap voor je man Gonnie! Hoop dat hij snel wat minder last van zijn arm heeft.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”