Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Je zou die meiden toch.
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Je zou die meiden toch.
Gerard belde net, Nikkie en Jarah hebben weer geknokt.
Hij had ze uitgelaten en er kwam een andere hond uit de lift, ze gaan dan nogal uit hun dak en Nikkie reageerde zich af op Jarah, Jarah heeft dus weer een kapot oor. Gerard heeft Nikkie opgesloten in de slaapkamer en ondertussen heeft Gerard Jarah haar wonden schoongemaakt.
Hij was zo boos, hij zei: van mij mogen ze allebei doodvallen, ik heb er genoeg van.
Maar hij heeft wel weer de dierenarts gebeld. Die zei dat hij het maar goed schoon moest maken.
Hij had ze uitgelaten en er kwam een andere hond uit de lift, ze gaan dan nogal uit hun dak en Nikkie reageerde zich af op Jarah, Jarah heeft dus weer een kapot oor. Gerard heeft Nikkie opgesloten in de slaapkamer en ondertussen heeft Gerard Jarah haar wonden schoongemaakt.
Hij was zo boos, hij zei: van mij mogen ze allebei doodvallen, ik heb er genoeg van.
Maar hij heeft wel weer de dierenarts gebeld. Die zei dat hij het maar goed schoon moest maken.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
Sterre
Re: Je zou die meiden toch.
Pfff Gonnie. Waardeloos weer. Hopelijk gaat het oor gauw dicht. Een oor is toch zo lastig te verbinden.
-
gonnie
- Zeer actief
Het valt gelukkig wel mee. Komt nu alleen nog een beetje wondvocht uit.
Nikkie is nog steeds pissig. Jarah niet, die is het nu wel weer vergeten.
Ben net even met ze naar buiten geweest.
Nikkie is nog steeds pissig. Jarah niet, die is het nu wel weer vergeten.
Ben net even met ze naar buiten geweest.
Groetjes Gonnie.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Het zijn ook wel hittepitjes he
flinke pot honingzalf en dan kun je het prima zelf behandelen, kan me de boosheid van je man ook wel een beetje voorstellen hoor hij rolt van het een in het ander met ze
beterschap in ieder geval en hopelijk heelt het allemaal voorspoedig
- dagmar88
- Zeer actief
Zo moeilijk kan het niet zijn twee hondjes van -+15m kilo niet in elkaar te laten vliegen, of zulke situaties te voorkomen.
Meneer kan beter boos zijn op zichzelf.
-
gonnie
- Zeer actief
Zei ik ook al, ik houd ze in de portiek altijd kort aan de lijn zodat ze niet bij elkaar kunnen komen, ik weet dat als ze uit hun dak gaan Nikkie zich op Jarah afreageert.
Echt vervelend.
Maar de verwondingen vallen mee hoor.
Mijn man heeft filmpjes van de honden zitten kijken dus hij zal wel verdrietig zijn geweest, Nikkie is altijd heel gevoelig voor zijn buien.
Nikkie heeft hem trouwens in zijn arm gebeten toen hij de riem af wilde doen.
Mijn man was boos op Jarah omdat zij Nikkie niet los wilde laten, ja, ze is niet gek ze weet dat Nikkie haar dan nog een keer pakt als ze loslaat.
Nikkie heeft nooit wat als Jarah haar bij de bil vast pakt, hooguit een kneuzing.
Een keer een paar gaten, maar dat kwam omdat Gerard Jarah aan haar riem naar achteren trok terwijl ze Nikkie vast had.
Na de loopsheden gebeurt het wel vaker. En dan kan het rustig weer heel lang niet gebeuren.
Nikkie is trouwens de enige die nog loops wordt.
Tama was ook een haaibaai, maar die begon nooit uit zich zelf.
Nikkie is wat dat betreft wel vervelend. Zij is echt een onruststoker.
Echt vervelend.
Maar de verwondingen vallen mee hoor.
Mijn man heeft filmpjes van de honden zitten kijken dus hij zal wel verdrietig zijn geweest, Nikkie is altijd heel gevoelig voor zijn buien.
Nikkie heeft hem trouwens in zijn arm gebeten toen hij de riem af wilde doen.
Mijn man was boos op Jarah omdat zij Nikkie niet los wilde laten, ja, ze is niet gek ze weet dat Nikkie haar dan nog een keer pakt als ze loslaat.
Nikkie heeft nooit wat als Jarah haar bij de bil vast pakt, hooguit een kneuzing.
Een keer een paar gaten, maar dat kwam omdat Gerard Jarah aan haar riem naar achteren trok terwijl ze Nikkie vast had.
Na de loopsheden gebeurt het wel vaker. En dan kan het rustig weer heel lang niet gebeuren.
Nikkie is trouwens de enige die nog loops wordt.
Tama was ook een haaibaai, maar die begon nooit uit zich zelf.
Nikkie is wat dat betreft wel vervelend. Zij is echt een onruststoker.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Is ook wel zo, maar hij vertikt het om ze op te voeden. Hij loopt ze de godganse dag te voeren.S@ndr@ schreef:Het zijn ook wel hittepitjes heflinke pot honingzalf en dan kun je het prima zelf behandelen, kan me de boosheid van je man ook wel een beetje voorstellen hoor hij rolt van het een in het ander met ze
beterschap in ieder geval en hopelijk heelt het allemaal voorspoedig
Staat zijn plekje aan hen af.
En als ze zijn eten jatten wordt hij kwaad.
Ik kan gewoon mijn bord naast me op de bank zetten en op mijn gemak eten. Hij niet, soms hangen ze aan het andere eind van zijn boterham terwijl hij die boterham in zijn mond heeft.
Ik neem hierna echt geen honden meer, zolang mijn man nog leeft. Tenminste dat is mijn voornemen. Lijkt me wel verschrikkelijk saai.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Misschien zijn ze toch ook een beetje van slag nu Tama er niet meer is.
Groetjes Gonnie.
-
blondie
- Zeer actief
Volgens mij verzint Gerard dan weer wat anders om zich druk over te maken hoor Gonnie

-
gonnie
- Zeer actief
Dat zal vast wel. Maar zonder honden kan ik wat vaker de deur uit.
Groetjes Gonnie.
- Bonnie F
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Hmmm, en wat zou er gebeuren als je wat makkelijkere honden zou nemen?
We zijn niet allemaal geschikt om van die kleine felle ettertjes op te voeden.
Bij mij zou het vast ook een ramp worden.
We zijn niet allemaal geschikt om van die kleine felle ettertjes op te voeden.
Bij mij zou het vast ook een ramp worden.

Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
En niet meerdere honden maar 1 hond en niet meer. Gewoon 1 makkelijk leuk hondje die niet al te snel misbruik maakt van een eigenaar die niet zo streng is.
-
gonnie
- Zeer actief
Ik durf het gewoon niet meer aan, sinds Gerard niet meer werkt kan Jarah ineens niet meer alleen zijn.
Hij geeft ze veel te veel aandacht, hij is toen ook begonnen met de honden iets lekkers te geven als we thuis komen en Jarah gaat sinds die tijd in de gang liggen wachten, dus bij iedereen die over de galerij loopt denkt ze dat wij thuis komen en begint dan te blaffen en als er dan niemand naar binnen komt gaat ze huilen, en die anderen gingen ook meedoen.
We gaan nu overal apart naar toe. We kunnen niet samen naar de kinderen.
En daar heb ik geen zin meer in.
Ik weet honderd procent zeker dat hij het bij een volgende hond weer voor elkaar krijgt om een hond te verpesten.
Hij geeft ze veel te veel aandacht, hij is toen ook begonnen met de honden iets lekkers te geven als we thuis komen en Jarah gaat sinds die tijd in de gang liggen wachten, dus bij iedereen die over de galerij loopt denkt ze dat wij thuis komen en begint dan te blaffen en als er dan niemand naar binnen komt gaat ze huilen, en die anderen gingen ook meedoen.
Ik weet honderd procent zeker dat hij het bij een volgende hond weer voor elkaar krijgt om een hond te verpesten.
Groetjes Gonnie.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Ik denk ook wel dat de honden even moeten wennen aan de nieuwe roedel.
Jammer dat Gerard zelf niet ziet wat hij met de honden doet.

-
gonnie
- Zeer actief
Hij denkt dat ze niet van hem houden als hij ze niet overal hun zin in geeft.Pemba schreef:Ik denk ook wel dat de honden even moeten wennen aan de nieuwe roedel.
Woensdag moet ik weer oppassen, hij laat ze dan maar op het balkon plassen, heb liever niet dat hij ze dan uitlaat.
Het gekke is dat dit in al die jaren de eerste keer was dat ze elkaar in de haren vlogen terwijl Gerard alleen met ze is.
Moet wel zeggen, dat Gerard de honden pas sinds kort uitlaat als ik niet thuis ben, meestal moest ik het doen als ik thuis kwam.
Groetjes Gonnie.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Misschien kun je als de honden er niet meer zijn een stel Siamezen nemen. Die zijn ontzettend gezellig maar niet zo afhankelijk als een hond.gonnie schreef:Ik durf het gewoon niet meer aan, sinds Gerard niet meer werkt kan Jarah ineens niet meer alleen zijn.
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Tjonge, het is ook wel goede tijden, slechte tijden.
Maar misschien moet je een paar collies uit de Engelse lijnen nemen. Dat zijn van die ontzettend duffe, suffe en dociele hondjes die je niet kúnt verpesten. Al zou je het willen. Want daar zijn ze te stupide voor.
Je hebt wel wat werk aan de vachtverzorging, maar da's ook op te lossen met een flinke tondeuze. En ze zijn wel ontzettend lief. En decoratief (als je ze niet scheert, tenminste).
En sullig.
Heb ik dat al gezegd?

Maar misschien moet je een paar collies uit de Engelse lijnen nemen. Dat zijn van die ontzettend duffe, suffe en dociele hondjes die je niet kúnt verpesten. Al zou je het willen. Want daar zijn ze te stupide voor.
Je hebt wel wat werk aan de vachtverzorging, maar da's ook op te lossen met een flinke tondeuze. En ze zijn wel ontzettend lief. En decoratief (als je ze niet scheert, tenminste).
En sullig.
Heb ik dat al gezegd?

-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ik zou toch vooral een relatietherapeut aanraden 
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Nou, ik zou die vent eruit schoppen, maar dan zal ik wel een enorm kreng zijn.Apple schreef:Ik zou toch vooral een relatietherapeut aanraden
De liefde spat er in elk geval niet van af als je over hem praat, Gonnie
Houd je wel van hem?
Want volgens mij tolereer je hem nauwelijks
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
-
gonnie
- Zeer actief
lieke schreef:Tjonge, het is ook wel goede tijden, slechte tijden.![]()
En sullig.
Heb ik dat al gezegd?
Dat zou ook nog kunnen, die Pinschers zijn gewoon te bijdehand. Hahaha.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Natuurlijk hou ik van hem.
En het is gezellig genoeg. We zijn gewoon met zijn allen nog even van slag door de stress rondom Tama haar dood.
Ben doodmoe na al dat gedoe.
En het is gezellig genoeg. We zijn gewoon met zijn allen nog even van slag door de stress rondom Tama haar dood.
Groetjes Gonnie.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Snap Miranda haar vraag wel hoor. Vraag het me ook af en ook na dit antwoord.gonnie schreef:Natuurlijk hou ik van hem.
Ja je houdt van hem en het is gezellig genoeg. Gezellig genoeg??? Want alleen is slechter, alleen is minder gezellig?
Snap dat alles met Tama een behoorlijke impact heeft gehad maar de vraag of je wel gek op hem bent speelt ook al van voor die tijd bij hoe je over hem schrijft door m'n hoofd.
-
JBK
Ook voor het drama van de afgelopen tijd was je vaak niet bijzonder over je man te spreken.gonnie schreef:Natuurlijk hou ik van hem.
Maar deze discussie is al eens vaker hier gevoerd.
Ik zou zo in ieder geval niet kunnen leven, als jij dat wel kunt, dan vind ik het knap.
-
gonnie
- Zeer actief
Alleen is helemaal niet slechter, ik zou heel goed alleen kunnen zijn.crutz schreef:Snap Miranda haar vraag wel hoor. Vraag het me ook af en ook na dit antwoord.gonnie schreef:Natuurlijk hou ik van hem.
Ja je houdt van hem en het is gezellig genoeg. Gezellig genoeg??? Want alleen is slechter, alleen is minder gezellig?
Snap dat alles met Tama een behoorlijke impact heeft gehad maar de vraag of je wel gek op hem bent speelt ook al van voor die tijd bij hoe je over hem schrijft door m'n hoofd.
Maar ik ga niet bij mijn man weg, alleen omdat sommige karaktertrekken me niet bevallen.
Ik heb ook trekken die hem niet bevallen.
Ben b.v. een hele slechte huisvrouw, en ik ben nogal een huismus, terwijl mijn man graag de deur uitgaat.
Perfecte mensen bestaan nou eenmaal niet.
Ik kan ook nogal eigenwijs zijn. En ik ben erg gemakzuchtig.
Gerard doet ook genoeg dingen die wel heel erg lief zijn. Hij doet b.v. (Sinds hij niet meer werkt) de boodschappen, doet meestal de was. En soms neemt hij ineens iets lekkers voor me mee, alleen soms ook iets wat ik niet lust. Hahahaha. Hij kookt altijd.
Zoals tompoezen die lust ik niet, zegt hij er staan tompoezen in de ijskast voor je. Lief van hem, maar ik hoef ze niet.
En zo zijn er nog wel wat dingen die hij voor me doet.
Hij kan ook heel lief zijn hoor.
Groetjes Gonnie.
-
JBK
Dan zou het je sieren als je hem hier wat minder zou afzeiken...
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ik zou hem niet meer met ze laten lopen, kennelijk is hij niet in staat om dit op veilige manier te doen.
Zo moeilijk is het niet om hondjes aan de lijn elkaar niet aan te laten vliegen.
De rest is al zo vaak besproken, jou keuzes en dat zou ik dan ook niet steeds ter sprake brengen.
Zo moeilijk is het niet om hondjes aan de lijn elkaar niet aan te laten vliegen.
De rest is al zo vaak besproken, jou keuzes en dat zou ik dan ook niet steeds ter sprake brengen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
gonnie
- Zeer actief
Zal het proberen, dat is dus een verkeerde karaktertrek van mij.JBK schreef:Dan zou het je sieren als je hem hier wat minder zou afzeiken...
Groetjes Gonnie.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Waarom is dat afzeiken .?JBK schreef:Dan zou het je sieren als je hem hier wat minder zou afzeiken...
Ze vertelt gewoon zoals hij is op een eerlijke en realistische manier en schrijft ook eerlijk haar eigen aandeel daarin en dat niet iedereen perfect kan en hoeft te zijn.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- dagmar88
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Waarom is dat afzeiken .?JBK schreef:Dan zou het je sieren als je hem hier wat minder zou afzeiken...
Ze vertelt gewoon zoals hij is op een eerlijke en realistische manier en schrijft ook eerlijk haar eigen aandeel daarin en dat niet iedereen perfect kan en hoeft te zijn.
Als ze het nergens meer kwijt kan gooit ze hem dalijk echt door het raam.