Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn hond poept niet!
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Mijn hond poept niet!
Mijn hond is vorige week geopereerd,maar vanaf die dag heeft hij al niet gepoept!!!! 8O
Ik ga steeds met hem naar buiten,maar hij wilt gewoon niet poepen!
Het is al een buitenbeentje,want poepen op straat doet hij dus echt niet al loop ik 3 uur buiten,maar aangezien ik alleen maar kort naar buiten mag met hem kan ik ook niet telang.
Ik ben al met hem naar het park geweest,wat ik eigenlijk al niks vond met allerlei honden,maar hij deed dus echt niks.
Hij is aan zijn knie geopereerd dus misschien is het dat het pijn doet met doorbukken?Wat kan ik hieraan doen,want ik ga me nu toch een beetje druk maken,de arts zegt dat hij heus vanzelf gaat.
Wie heeft dit ook gehad?Hellup! :U
Ik ga steeds met hem naar buiten,maar hij wilt gewoon niet poepen!
Het is al een buitenbeentje,want poepen op straat doet hij dus echt niet al loop ik 3 uur buiten,maar aangezien ik alleen maar kort naar buiten mag met hem kan ik ook niet telang.
Ik ben al met hem naar het park geweest,wat ik eigenlijk al niks vond met allerlei honden,maar hij deed dus echt niks.
Hij is aan zijn knie geopereerd dus misschien is het dat het pijn doet met doorbukken?Wat kan ik hieraan doen,want ik ga me nu toch een beetje druk maken,de arts zegt dat hij heus vanzelf gaat.
Wie heeft dit ook gehad?Hellup! :U
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- marjolijn
- Erelid
- Mol
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Zij is een Hij Molv.d Lupinehof schreef:hoe help je je hond? dus als ze plast ?
want dan gaat ze ook zitten
tuurlijk heeft ze er last van dat kan ook niet ander maar je moet haar wel helpen met op staan en zitten door middel van een handoek.
maar ga nu inderdaad eerst maar eens wat lacserent geven want ze zit nu goed vol.
mol

Heb al met een ontstopper aan zijn kont staan zuigen maar niks helpt.
Is een geintje maar het is niet echt leuk,hij reageerd ook niet op de olie.Dadelijk ga ik maar toch naar een park ondanks die honden daar,ik zal wel gelijk duidelijk maken dat die honden weg moeten maar je hebt er altijd eikels bij he?Dus ik ga maar effe proberen,beetje van 2 werelden,ik blijf dan maar weer met die handdoek ook lopen en als zijn poepert open gaat dan maar een beetje schipperen!
-
- Zeer actief
Nou ben dus langs 3 parken gereden,en eindelijk een lege plek,liep wel een bulldog maar ja die is al moe van het lopen zelf dus daar maakte ik me niet druk om.
En ja hoor meneer staat op het gras en Whoppaaaaaaaaaaa......komt er een bout uit,wauw!Hij wilt gewoon niet op straat poepen,alleen in het gras!
Maar gelukkig,want ik ging echt zorgen maken,een nette boxer 8O ,verwacht je toch ook niet? 
En ja hoor meneer staat op het gras en Whoppaaaaaaaaaaa......komt er een bout uit,wauw!Hij wilt gewoon niet op straat poepen,alleen in het gras!

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Owww hij is alweer geweest lees ik, mooi zo en hier willen ze ook alleen in het gras en het liefst bij bosjes 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Peet2
- Zeer actief
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
hahahaha heel herkenbaar... onze elmo die wil alleen in de bosjes.. dus echt alleen als er struiken staan.. waar die bovenop kan klimmen zodat die takjes aan zn kont kriebelen, en dan valt de poep er tussen in ..vink best netjes, hahaha.. geen kids die er in trappen
& ik hoef het niet op te ruimen haha..
Onze andere hond die gaat alleen maar op het gras, ook niet op de straat of zo .. sja... kheb het ze niet aangeleerd, maar vinden ze blijkbaar gewoon lekker..

Onze andere hond die gaat alleen maar op het gras, ook niet op de straat of zo .. sja... kheb het ze niet aangeleerd, maar vinden ze blijkbaar gewoon lekker..
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.