Nu kan ik met trots zeggen dat het hier thuis zo goed als weg is, en ook bij vreemden is het een behoorlijk stuk minder! Gelukkig heeft ze nooit gaten gemaakt, op mijn moeder na.
Ze is op weg de perfecte hond te worden, straks wordt ze nog saai.
Moderator: moderatorteam

Ja, toen heeft jóuw hond mij ook aan het huilen gemaakt, zeker met die inmiddels legendarische foto van jullie hereniging.Manuma schreef:
En Umadie heeft mijn wereld 2 weken lang op zijn kop gezet en zo doen janken dat ik chronisch koppijn had.
Zo, dat is erg. Zo jong nog.Heavy schreef:Toen mijn grote trots , mijn allereerste bruine mooie Schapendoes Oscar na een wandeling nog wat in de tuin snuffelde en blafte tegen een hond , vervolgens vreselijk begon te gillen en neerviel en toen ik bij hem was zijn laatste adem uitblies toen heb ik wekenlang gehuild .
Hij was pas 3 jaar

Heel herkenbaar dit alleen dan met mijn kat en de meneer stond voor de deur. Ik zei tegen die meneer als dit mijn ace is dan ga ik je zoenen. Toen begon mijn kat heel hard te mauwen en wist ik dat het mijn Ace was. Huilen dat ik heb gedaan ik was hem al 5 dagen aan het zoeken.Nanna schreef:Toen mijn kaninchenteckeltje was opgejaagd door een HUS en drie dagen zoek was. Dat gebeurde in de soesterduinen.
Na drie dagen belde een mevrouw uit Amersfoort en die zei " ik denk dat ik mooi nieuws voor u heb. Ik vind net uw hondje in mijn tuin". Ik kon dat beste mens niet eens antwoord geven, gaf zó de telefoon aan meneer Nanna en zette het op een brullen. Die mevrouw hoorde dat en begon toen ook
Idem hier, maar dan na twaalf jaar vermist te zijn. Mijn GrannyNikkielvis schreef:Heel herkenbaar dit alleen dan met mijn kat en de meneer stond voor de deur. Ik zei tegen die meneer als dit mijn ace is dan ga ik je zoenen. Toen begon mijn kat heel hard te mauwen en wist ik dat het mijn Ace was. Huilen dat ik heb gedaan ik was hem al 5 dagen aan het zoeken.
. Oh god ja. Ik heb dat normaal niet gauw, huilen om anderen, maar die foto deed wat en jankend heb ik dat topic weggeklikt.DeDiana schreef:Ja, toen heeft jóuw hond mij ook aan het huilen gemaakt, zeker met die inmiddels legendarische foto van jullie hereniging.Manuma schreef:
En Umadie heeft mijn wereld 2 weken lang op zijn kop gezet en zo doen janken dat ik chronisch koppijn had.