Zeg dat wel.sonj@ schreef:Alle mensen, wat een moeilijke situatie. Sterkte.
Heel af en toe wordt ik het weleens zat dat ik altijd de sterkste moet zijn.
Moderator: moderatorteam
Zeg dat wel.sonj@ schreef:Alle mensen, wat een moeilijke situatie. Sterkte.
Akelige situatie. Ja je moet sterk zijn voor Tama, maar af en toe mag je best heel hard gillen en boos zijn, ergens waar zij het niet hoortgonnie schreef:Zeg dat wel.sonj@ schreef:Alle mensen, wat een moeilijke situatie. Sterkte.
Heel af en toe wordt ik het weleens zat dat ik altijd de sterkste moet zijn.

gonnie schreef:Gerard loopt jankend rond en vraagt steeds: laat je haar echt inslapen?
Ik: ja, wel als ze hetzelfde is als gisteren.
Is haar HB omhoog gegaan dan weet ik het nog niet, maar dat vertel ik hem nog niet.
Maar voor hetzelfde geld gaat die HB weer naar beneden als ze thuis is.
Ik ben wel hartstikke zenuwachtig.
Is niks voor mij om op mijn strepen te staan.
Maar ga het wel doen, in het belang van Tama, als ze nog net zo slecht is.
Bah. Sterkte met het afscheid. Hoop dat dat nog verder zonder problemen verlooptgonnie schreef:Doe ik hoor, ze kan geeneens lopen dan stort ze in en is ze buiten adem.
Dat hoop ik ook. Gerard zal er wel een heel drama van maken.crutz schreef:Bah. Sterkte met het afscheid. Hoop dat dat nog verder zonder problemen verlooptgonnie schreef:Doe ik hoor, ze kan geeneens lopen dan stort ze in en is ze buiten adem.![]()

gonnie schreef:Dank jullie voor jullie medeleven.
Is af en toe wel fijn, om hier mijn zorgen neer te plempen.

gonnie schreef:Dat hoop ik ook. Gerard zal er wel een heel drama van maken.crutz schreef:Bah. Sterkte met het afscheid. Hoop dat dat nog verder zonder problemen verlooptgonnie schreef:Doe ik hoor, ze kan geeneens lopen dan stort ze in en is ze buiten adem.![]()
Al heeft hij wel alvast een mandje achterin de auto gezet.
We moeten 11:00 met Nikkie bij de dierenarts zijn.
Daarna kunnen we bij Tama kijken. Of misschien wel daarvoor.

Ik had er vroeger ook last van dat ik me van alles liet aanpraten en aansmeren door de dierenarts. Dat was niet omdat ik dacht hij zal het wel weten maar meer omdat ik bang was dat ze zouden denken dat ik niet iets voor mijn hond over had als ik zou weigeren. Gelukkig sta ik tegenwoordig sterker in mijn schoenen en dat komt voor een groot deel door het lezen op het Hondenforum. En laat me dus niks meer aanpraten als ik er niet achter sta.malinois schreef:Mij ook maar ik hoor en lees dat wel vaker. De da heeft bij sommigen toch een soort status net als de huisarts bijv.
Als die t zegt zal t wel zo zijn...
Nu ben ik waarschijnlijk t andere uitsterste hij mag mij overtuigen want ik denk in 20 jaar honden best wel wat te weten over hun gezondheid en verzorging. Ze vielen hier bijna om toen ik 2 jaar geleden met Xena op de stoep stond met de boodschap dat ze gvs had en ik graag een cortisoneninjectie wilde voor dr... hoe ik dat kende want zij wisten t amper... maar ik had wel gelijk was de conclusie.

Dit dus, mijn hond dus ik bepaal!!crutz schreef:
Je bent er dus nog niet en hebt haar nog niet zelf gezien? Zou daar al op de stoep gestaan hebben en zeker ruim voor de afspraak gaan. Kom op zeg. Jullie meisje.