Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat zouden jullie doen? Update Overleden.
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Wat zouden jullie doen? Update Gerard had gelijk. Opgeno
Het is gewoon gezellig hoor, buiten het janken dan.
Ik maak er geen ruzie over hoor met hem.
Tenslotte had ik zelf mijn poot stijf moeten houden. Dat heb ik ook tegen Gerard gezegd toen hij aan me vroeg of ik kwaad op hem was.
Het is nu eenmaal gebeurd en veranderen kunnen we het niet meer.
Tenslotte had ik zelf mijn poot stijf moeten houden. Dat heb ik ook tegen Gerard gezegd toen hij aan me vroeg of ik kwaad op hem was.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
blondie
- Zeer actief
Ik las het voor jouw reactie ook, en dacht, er klopt iets nietLongFields schreef:blondie schreef:.... achteraf is het een kont in de koe kijken.![]()
Sorry Blondie, maar deze is echt hilarisch!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Zo is hetgonnie schreef:Het is gewoon gezellig hoor, buiten het janken dan.
Wat naar dat ze zich duidelijk niet goed voelt
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Jee Gon wat verschrikkelijk voor je meissie.
Hoop dat je man beseft dat hij een gouden vrouw heeft.
Heel veel sterkte voor jullie x
Hoop dat je man beseft dat hij een gouden vrouw heeft.
Heel veel sterkte voor jullie x
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Wat een drama
Arme Tama..
Ik duim dat ze opknapt en dat je haar nog een tijdje bij je kunt hebben
Ik duim dat ze opknapt en dat je haar nog een tijdje bij je kunt hebben
-
gonnie
- Zeer actief
We zijn net terug van Tama.
Het is echt heel erg om te zien.
Haar HB is weer naar beneden gegaan. Ik zei dat ik haar gelijk in wilde laten slapen, maar dat wilde ze liever niet gelijk doen, de dierenarts zei dat je pas na 24 uur aan het infuus kan zeggen of het helpt of niet.
Heb me al voorbereid dat het morgen einde verhaal is.
Mijn schoondochter neemt morgen vrij, dus heb morgen alle tijd om me op Tama te richten.
Tama heeft gelukkig geen pijn zei de dierenarts. Al vraag ik me wel af hoe ze dat weet.
Ik ga me wel afvragen of het normaal is dat vrouwen niet serieus genomen worden.
Wat ik wil voor Tama doet schijnbaar niet terzake.
nou ja, in ieder geval wordt ze nu morgen wel ingeslapen als ze morgen niet opgeknapt is.
Het is echt heel erg om te zien.
Haar HB is weer naar beneden gegaan. Ik zei dat ik haar gelijk in wilde laten slapen, maar dat wilde ze liever niet gelijk doen, de dierenarts zei dat je pas na 24 uur aan het infuus kan zeggen of het helpt of niet.
Heb me al voorbereid dat het morgen einde verhaal is.
Mijn schoondochter neemt morgen vrij, dus heb morgen alle tijd om me op Tama te richten.
Tama heeft gelukkig geen pijn zei de dierenarts. Al vraag ik me wel af hoe ze dat weet.
Ik ga me wel afvragen of het normaal is dat vrouwen niet serieus genomen worden.
Wat ik wil voor Tama doet schijnbaar niet terzake.
nou ja, in ieder geval wordt ze nu morgen wel ingeslapen als ze morgen niet opgeknapt is.
Laatst gewijzigd door gonnie op 08 mar 2016 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Gonnie.
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Ik wens je heel veel sterkte met deze rotsituatie. 
- meriam
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Jeetje wat een drama
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
-
gonnie
- Zeer actief
Dank jullie, het is echt kloten.
Groetjes Gonnie.
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Wat een nare situatie, wens jullie veel sterkte en wijsheid!
De duimen draaien dat Tama weer helemaal opknapt en gezond wordt!
De duimen draaien dat Tama weer helemaal opknapt en gezond wordt!
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
-
tbeast
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
Wat een ellende zeg, dit had je nooit vantevoren kunnen bedenken. Ik weet zeker dat jullie het beste met haar voor hebben.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Wat klote. Ze zou van een dag spoelen toch al wel wat opgeknapt moeten zijn. En wat vreselijk dat de dierenarts je de keuze nu zo ontneemt 
- Feather__
- Zeer actief
Nee lieve Gonnie, dat is niet normaal dat er niet naar jou geluisterd wordt.
Hij hoort gewoon naar je te luisteren als jij iets zegt te willen.
Ik hoop dat ze nog opknapt in de nacht maar anders wens ik je morgen heel veel sterkte.
Ik hoop dat ze nog opknapt in de nacht maar anders wens ik je morgen heel veel sterkte.

-
gonnie
- Zeer actief
Zeker, vreselijk. Kijk ik snap best dat ze een dierenleven willen redden, maar hier is volgens mij geen redden aan.crutz schreef:Wat klote. Ze zou van een dag spoelen toch al wel wat opgeknapt moeten zijn. En wat vreselijk dat de dierenarts je de keuze nu zo ontneemt
Morgenochtend om 8:30 moeten we bellen en als ze dan niet opgeknapt is, is het einde verhaal.
Maar mijn gevoel zei: doe het nu.
Ik ben zo iemand die rot dingen snel achter de rug wil hebben. Elke keer tussen hoop en vrees leven is ook niks.
Volgens mij denken ze dat ik van haar af wil. Natuurlijk omdat ik een jaar geleden al over inslapen sprak omdat ze zo angstig werd door haar staar. Gelukkig is door een dubbele dosis Zylkene daar de scherpe randjes vanaf gegaan.
Nikkie kan niet zo goed tegen de spanningen in huis. Ze ging vanmiddag in de knok met Jarah.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Haha, ik had het nu eigenlijk niet in het bijzonder over Gerard, ook de dierenartsen luisteren niet, ik wilde afgelopen woensdag Tama al laten inslapen, en toen we donderdag in Dordrecht waren wilde ik het ook, maar de dierenartsen wilden het nog een kans geven.Feather__ schreef:Nee lieve Gonnie, dat is niet normaal dat er niet naar jou geluisterd wordt.
Ja leuk, alleen jammer dat die nutteloze kansen ons heel veel geld kosten.
En dat Tama daardoor langer ongelukkig is. Maar dat schijnt niet erg te zijn.
Ik vind het heus niet erg om geld aan mijn honden uit te geven, maar dan moet het wel voor het bestwil van mijn honden zijn.
Groetjes Gonnie.
- Feather__
- Zeer actief
Ik had het ook over de dierenarts 
Ik ging er vanuit dat het een man was omdat je zei 'Ik ga me wel afvragen of het normaal is dat vrouwen niet serieus genomen worden.' En dat is het dus niet.
Ik bepaal bij de dierenarts, ten eerste omdat ik er meer verstand van heb dan mijn vriend en ten tweede omdat het nog 'mijn' dieren waren. (ik had ze meegenomen van huis uit en nu is Yin er die van ons is) Mijn vriend had en heeft er ook gewoon wat over te zeggen maar ik bepaal wanneer we naar de dierenarts gaan en waarom.
Zou wat zijn dat ze mijn vriend dan gaan aankijken die er geen verstand van heeft ipv mij. Nee nee, dat gebeurt niet.
En nee, het is dus niet normaal..
Ik ging er vanuit dat het een man was omdat je zei 'Ik ga me wel afvragen of het normaal is dat vrouwen niet serieus genomen worden.' En dat is het dus niet.
Ik bepaal bij de dierenarts, ten eerste omdat ik er meer verstand van heb dan mijn vriend en ten tweede omdat het nog 'mijn' dieren waren. (ik had ze meegenomen van huis uit en nu is Yin er die van ons is) Mijn vriend had en heeft er ook gewoon wat over te zeggen maar ik bepaal wanneer we naar de dierenarts gaan en waarom.
Zou wat zijn dat ze mijn vriend dan gaan aankijken die er geen verstand van heeft ipv mij. Nee nee, dat gebeurt niet.

-
Neeltje
Heel veel sterkte Gonnie, en, tenzij Tama morgenochtend natuurlijk wat is opgeknapt, zou ik de dierenarts toch even laten zien wie de baas is over Tama en wie beslist wat er maar haar gebeurt.
-
gonnie
- Zeer actief
Feather__ schreef:Ik had het ook over de dierenarts
O, oké. Wij hebben twee vrouwelijke dierenartsen en twee mannelijke.
En de dierenarts in Dordrecht was ook een vrouw. Die wilde Tama ook nog een kans geven, nadat ik zei dat ik haar niet langer wilde laten lijden en wilde laten inslapen.
Groetjes Gonnie.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
gonnie schreef:Haha, ik had het nu eigenlijk niet in het bijzonder over Gerard, ook de dierenartsen luisteren niet, ik wilde afgelopen woensdag Tama al laten inslapen, en toen we donderdag in Dordrecht waren wilde ik het ook, maar de dierenartsen wilden het nog een kans geven.Feather__ schreef:Nee lieve Gonnie, dat is niet normaal dat er niet naar jou geluisterd wordt.
Ja leuk, alleen jammer dat die nutteloze kansen ons heel veel geld kosten.
En dat Tama daardoor langer ongelukkig is. Maar dat schijnt niet erg te zijn.
Ik vind het heus niet erg om geld aan mijn honden uit te geven, maar dan moet het wel voor het bestwil van mijn honden zijn.
Gonnie ook in geval van de dierenarts is het niet normaal dat ze je niet serieus nemen
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Nee hoor ik had t ook gedaan... en accepteer dus dan ook geen tegencommentaar. Gelukkig weten ze dat hier maar daar zijn wel de nodige discussies aan voorafgegaan de afgelopen jaren. Ik vind t ook vreemd dat ze je die keuze ontnemen... het is jouw hond.gonnie schreef:Zeker, vreselijk. Kijk ik snap best dat ze een dierenleven willen redden, maar hier is volgens mij geen redden aan.crutz schreef:Wat klote. Ze zou van een dag spoelen toch al wel wat opgeknapt moeten zijn. En wat vreselijk dat de dierenarts je de keuze nu zo ontneemt
Morgenochtend om 8:30 moeten we bellen en als ze dan niet opgeknapt is, is het einde verhaal.
Maar mijn gevoel zei: doe het nu.
Ik ben zo iemand die rot dingen snel achter de rug wil hebben. Elke keer tussen hoop en vrees leven is ook niks.
Volgens mij denken ze dat ik van haar af wil. Natuurlijk omdat ik een jaar geleden al over inslapen sprak omdat ze zo angstig werd door haar staar. Gelukkig is door een dubbele dosis Zylkene daar de scherpe randjes vanaf gegaan.
Nikkie kan niet zo goed tegen de spanningen in huis. Ze ging vanmiddag in de knok met Jarah.
Sterkte in ieder geval en ik hoop op een klein wondertje

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
gonnie
- Zeer actief
Misschien heeft Nanna wel gelijk en sta ik te weinig op mijn strepen.
Groetjes Gonnie.
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
-
gonnie
- Zeer actief
Dank je.
Groetjes Gonnie.
- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
Is ook heel moeilijk hoor om op zo'n moment op je strepen te gaan staan. Want dan klinkt het net alsof je van je hond af wil (dat is natuurlijk niet zo, maar ja
)
Ik heb het ook een keer gehad met een van mijn honden. Ik was er al lang aan toe om haar in te laten slapen, maar de dierenarts wilde daar niet aan meewerken. We gaan nog even dit proberen en nog even dat proberen
en ik had zoiets van: Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, maar om dat echt letterlijk zo te zeggen vond ik heel moeilijk
Uiteindelijk heeft Ruby er toen nog een paar maanden rond gelopen en toen kwam ik een vervanger en die was het er wel mee eens dat ze ingeslapen werd. Ik ben eigenlijk ook iemand die de rotdingen gelijk achter de rug wil hebben, want je weet eigenlijk wel dat het onvermijdelijke moment toch komt, dan maar gelijk nu.
Ik hoop voor jou dat ze toch nog wat opknapt en dat jij anders de dierenarts morgen wel kunt overhalen
Ik heb het ook een keer gehad met een van mijn honden. Ik was er al lang aan toe om haar in te laten slapen, maar de dierenarts wilde daar niet aan meewerken. We gaan nog even dit proberen en nog even dat proberen
Ik hoop voor jou dat ze toch nog wat opknapt en dat jij anders de dierenarts morgen wel kunt overhalen
-
gonnie
- Zeer actief
Jeannet schreef:Is ook heel moeilijk hoor om op zo'n moment op je strepen te gaan staan. Want dan klinkt het net alsof je van je hond af wil (dat is natuurlijk niet zo, maar ja)
Ik heb het ook een keer gehad met een van mijn honden. Ik was er al lang aan toe om haar in te laten slapen, maar de dierenarts wilde daar niet aan meewerken. We gaan nog even dit proberen en nog even dat proberenen ik had zoiets van: Ik ben er eigenlijk wel klaar mee, maar om dat echt letterlijk zo te zeggen vond ik heel moeilijk
Uiteindelijk heeft Ruby er toen nog een paar maanden rond gelopen en toen kwam ik een vervanger en die was het er wel mee eens dat ze ingeslapen werd. Ik ben eigenlijk ook iemand die de rotdingen gelijk achter de rug wil hebben, want je weet eigenlijk wel dat het onvermijdelijke moment toch komt, dan maar gelijk nu.
Ja, dat hebben we vanavond gelijk afgesproken, als er morgen geen verbetering inzit en ze niet opgeknapt is wordt ze gelijk ingeslapen. Als wij erbij zijn natuurlijk.
Als ze al niet zelf overlijd, ze zag er erbarmelijk uit. Lag te rillen en was erg suf.
De dierenarts zei dat Tama heel zwaar ging ademen als ze behandeld werd.
Ze heeft natuurlijk gewoon geen fut meer om de dierenartsen op te vreten.
Laatst gewijzigd door gonnie op 08 mar 2016 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Gonnie.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
JuistNanna schreef:Overhalen?
Je bent daar voor je hond en niet om de dierenarts ter wille te zijn die nog van alles wil.
Ik heb er werkelijk nog nooit ook maar 1 seconde van wakker gelegen van wat een dierenarts van me vond![]()
Ik heb met Charles destijds ook mijn poot stijfgehouden en toen ze hem dan na wat mitsen en maren in lieten slapen gaven ze me nog gelijk ook...
Heel veel sterkte morgen Gonnie
- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
Dat is dus iets wat ik heel moeilijk vind om op zo'n moment op mijn strepen te blijven staanOverhalen?
Je bent daar voor je hond en niet om de dierenarts ter wille te zijn die nog van alles wil.
Ik heb er werkelijk nog nooit ook maar 1 seconde van wakker gelegen van wat een dierenarts van me vond![]()
Ik heb met Charles destijds ook mijn poot stijfgehouden en toen ze hem dan na wat mitsen en maren in lieten slapen gaven ze me nog gelijk ook...
Gonnie, het klinkt niet heel gunstig allemaal. Mooiste zou zijn als ze uit zichzelf heen ging. Sterkte in ieder geval met deze situatie
- Suzanne
- Zeer actief
wat een nachtmerrie. Ik hoop dat het goed komt, wat de uitkomst ook is. Jullie willen allebei het beste voor elkaar en voor Tama. Heel veel sterkte.
-
gonnie
- Zeer actief
Heavy schreef:Zou het niet zo zijn dat de dierenarts nu alles nog wil proberen omdat het anders wel heel erg zuur is dat jullie veel geld kwijt zijn en een hond kwijt zijn?
Zou de dierenarts misschien wel meegegaan zijn in het inlaten slapen voor de operatie?
Ja, want toen ik donderdagochtend zei dat ik Tama in wilde laten slapen zei ze dat we nu zoveel voor haar hadden gedaan dat we haar nog een kans moesten geven.
En onze eigen dierenarts zei woensdagavond ook dat we haar nog een kans moesten geven.
Nee, dat zeker niet. Een dierenarts vroeg wel een jaar geleden toen Tama baarmoederontsteking had of ik haar in wilde laten slapen omdat ik al eerder had gezegd dat ik Tama niet nog een operatie aan wilde doen.
Maar om je hond in te laten slapen voor een baarmoederontsteking vond ik ook zo wat.
Laatst gewijzigd door gonnie op 08 mar 2016 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Gonnie.