Ik spreek zelf 5 worden Italiaans dus daar kom ik ook niet verder mee
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Italiaans
Moderator: moderatorteam
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Italiaans
Is er toevallig iemand die goed Italiaans spreekt? Ik heb een stuk tekst (lang) wat ik graag vanuit het Italiaans naar het Nederlands vertaald wil hebben. Met vertaal sites kom ik niet veel verder, omdat de zinsopbouw totaal anders is en sommige woorden worden niet vertaald.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- heimwee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
- Aantal honden: 1
Re: Italiaans
Ik spreek iets meer dan 5 woorden, lang niet vloeiend oid maar de zaken emails die ik in t Italiaans krijg gaan prima en ik heb er twee jaar gewoond
.
Wat voor een tekst is het? En moet het een 100% nauwkeurige vertaling worden? Anders wil ik wil best een poging wagen?
Wat voor een tekst is het? En moet het een 100% nauwkeurige vertaling worden? Anders wil ik wil best een poging wagen?

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is een lange tekst van een Professor die met stamcel therapie voor dieren bezig is. Hij heeft een van mijn honden van chronisch nierfalen daarmee gered.heimwee schreef:Ik spreek iets meer dan 5 woorden, lang niet vloeiend oid maar de zaken emails die ik in t Italiaans krijg gaan prima en ik heb er twee jaar gewoond.
Alleen komt hij uit Rome en heeft hij een lang stuk geplaats op FB ik gok over het verloop van het onderzoek, maar daar kom ik niet echt achter met mijn 5 woorden
Het hoeft zeker niet 100% nauwkeurig, maar de strekking van zijn tekst zou ik graag willen lezen. En dat lukt niet goed met vertaalsites.
Het is wel echt een behoorlijke lap tekst
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
bram en thijs schreef:Nee. Maar ik kan het wel heel goed eten.
Hahahahaha ja daar ben ik ook heel erg goed in
- heimwee
- Zeer actief
Heb je een linkje? Ik weet niet of mijn Italiaans toereikend is voor het onderwerp maar wik er best een poging aan wagen. Het klinkt iig interessantDemi schreef:heimwee schreef:Ik spreek iets meer dan 5 woorden, lang niet vloeiend oid maar de zaken emails die ik in t Italiaans krijg gaan prima en ik heb er twee jaar gewoond.
Het is een lange tekst van een Professor die met stamcel therapie voor dieren bezig is. Hij heeft een van mijn honden van chronisch nierfalen daarmee gered.
Alleen komt hij uit Rome en heeft hij een lang stuk geplaats op FB ik gok over het verloop van het onderzoek, maar daar kom ik niet echt achter met mijn 5 woorden![]()
Het hoeft zeker niet 100% nauwkeurig, maar de strekking van zijn tekst zou ik graag willen lezen. En dat lukt niet goed met vertaalsites.
Het is wel echt een behoorlijke lap tekst![]()

- heimwee
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Contacteer:
Linkje gaat niet lukken, hij heeft zijn FB pagina afgeschermd staan. PB doe ik je niet aan, dat is heel veel scrollen haha, kan je mij je email sturen in een pb? Dan stuur ik je de tekst via de mail en mocht het te lastig of te lang zijn snap ik datheimwee schreef:Heb je een linkje? Ik weet niet of mijn Italiaans toereikend is voor het onderwerp maar wik er best een poging aan wagen. Het klinkt iig interessantDemi schreef:heimwee schreef:Ik spreek iets meer dan 5 woorden, lang niet vloeiend oid maar de zaken emails die ik in t Italiaans krijg gaan prima en ik heb er twee jaar gewoond.
Het is een lange tekst van een Professor die met stamcel therapie voor dieren bezig is. Hij heeft een van mijn honden van chronisch nierfalen daarmee gered.
Alleen komt hij uit Rome en heeft hij een lang stuk geplaats op FB ik gok over het verloop van het onderzoek, maar daar kom ik niet echt achter met mijn 5 woorden![]()
Het is wel echt een behoorlijke lap tekst![]()