Nu maar duimen dat ze weer helemaal opknapt
Ik had een tijdje terug een topic geopend "wat kost een hond" (of zoiets), misschien moeten we eens een topic openen wat besteden we aan onze honden
Moderator: moderatorteam
Zou geeneens weten hoe ik dat moet doen.jome schreef:Wat een ellende allemaal, fijn dat ze weer thuis is
Kan je zelf geen injectie voor pijnstilling of wat dan ook geven?
Ik kreeg lang geleden, als arme student, wel spuiten morfine mee voor mijn teckeltje na een spoedoperatie en ze ook niet wilde eten. Fluitje van een cent om te zetten, ik had het zo geleerd. Maar het mag geloof ik niet want toen ik er bij mijn huidige da een paar jaar geleden om vroeg mocht het niet.gonnie schreef: Kan elke leek dat?
Ja, ze drinkt wel. Misschien is het niet goed, maar heb daarnet de antibiotica tot poeder geplet en samen met wat melk in een spuitje gedaan en het in haar mondhoeken gespoten, drupsgewijs. Ze slikte wel. Ze is zeker blij dat ze thuis is want normaal laat ze dat echt niet toe.Frolic schreef:Dat is echt wel een goeie omschrijvingIzzie_Anneke schreef:Fijn dat ze weer thuis is!
En blijkbaar is jouw man een bekend fenomeen op het forum .![]()
Fijn dat het beter gaat met Tama.
Wil ze wel drinken? Als die urine zo donker is denk ik van niet, maar ze heeft toch ook infuus gehad daar?

Zolang het onderhuids kan, kan elke leek dat.gonnie schreef:Zou geeneens weten hoe ik dat moet doen.jome schreef:Wat een ellende allemaal, fijn dat ze weer thuis is
Kan je zelf geen injectie voor pijnstilling of wat dan ook geven?
Kan elke leek dat?
Is zeker naar.Tineke schreef:Ik zou nu toch eens zo duidelijk tegen Gerard zijn dat ze oren gaan wapperen. Is hij nu helemaal betoeterd om kwaad te worden op een zieke hond, alsof ze dat doet om hem te pesten![]()
Ik hoop dat ze zich snel weer wat beter gaat voelen en zal ophouden met janken want ,al is het niet van pijn, lijkt me dat toch wel naar om aan te moeten horen.

bouvierpoedel schreef:Gonnie je bent een lieverd maar soms word ik gewoon naar en misselijk hoe ongelooflijk inlevend, inschikkelijk ,begrijpend en wegcijferend je bent. Haast deprimerend alsof je alle keus ontnomen is.

Ja maar laat dr nou eerst eens bijkomen.. dat is ze niet dat kan niet in 2 dagen. Geef dr nou eerst eens rust. Maak desnoids een foto en mail/app deze naar de dagonnie schreef:Ze kan gewoon lopen hoor. We kregen een brief mee dat we de wond in de gaten moesten houden. En de wond ziet er best vreemd uit.