Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zelf herken ik vaak forummers door het onderschrift dat ze hebben. Nu zitten er echt steeds weer prachtige onderschriften bij. Maar ik vind het altijd zo jammer als diegene dan een nieuw onderschrift neemt!
Daarom bij deze een topic voor alle onderschriften, zodat ook alle oude onderschriften bewaard blijven
Ik zal beginnen met mijn allereerste onderschrift hier op het forum:
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
hakunamatata schreef:Zelf herken ik vaak forummers door het onderschrift dat ze hebben. Nu zitten er echt steeds weer prachtige onderschriften bij. Maar ik vind het altijd zo jammer als diegene dan een nieuw onderschrift neemt!
Daarom bij deze een topic voor alle onderschriften, zodat ook alle oude onderschriften bewaard blijven
Ik zal beginnen met mijn allereerste onderschrift hier op het forum:
Dan moet ik 15 jaar teruggaan en ik weet echt niet meer welke het in al die jaren zijn geweest.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Neeltje schreef:Ik zie er echt het nut niet van in. Als ik ze wil terug zien, kijk ik wel op mijn computer, niet op een forum.
Vasthouden die gedachte en dan vooral met alles wat je post zure bom want daar zie ik in de regel het nut niet van in wat jij post.
Ik heb heel veel onderschriften niet meer, enkel mijn tekst is na de dood van Orson onveranderd gebleven itt tot de onderschriften.
Laat dat nu eens helemaal wederzijds zijn. Verder houd ik de eer aan mezelf en laat me niet verlagen tot je niveau door met schelden te beginnen, dat pas laat je ware aard zien.
hakunamatata schreef:Zelf herken ik vaak forummers door het onderschrift dat ze hebben.
Dus mij herken je niet?
Ik aan de avatar, die volgens mij al sinds jaar en dag hetzelfde is.
Mensen zonder zonder onderschrift én zonder avatar, dat is pas lastig (aangezien ik nooit naar de gebruikersnaam kijk).
Neeltje schreef:Dat gaat echt niet lukken, want zo gauw ik een nieuwe maak, haal ik de oude van de server af, dus staat deze nergens meer online.
Ze vraagt het aan het hele forum, niet alleen aan jou...
Voor mij is het gemakkelijk, deze al sinds jaren. Zelfs nu ze er beide niet meer zijn, ben niet zo goed in photoshopgefröbel. Daarom staan de hondjes er ook niet op
Ik heb altijd dezelfde. Heb wel eens geprobeerd een andere te plaatsen maar dat lukt me niet. Ben niet zo handig met computers en foto's. Dus ik laat het maar zo.
Neeltje schreef:Ik zie er echt het nut niet van in. Als ik ze wil terug zien, kijk ik wel op mijn computer, niet op een forum.
Vasthouden die gedachte en dan vooral met alles wat je post zure bom want daar zie ik in de regel het nut niet van in wat jij post.
Ik heb heel veel onderschriften niet meer, enkel mijn tekst is na de dood van Orson onveranderd gebleven itt tot de onderschriften.
Laat dat nu eens helemaal wederzijds zijn. Verder houd ik de eer aan mezelf en laat me niet verlagen tot je niveau door met schelden te beginnen, dat pas laat je ware aard zien.
Nee gelukkig is daar dan jouw ware aard , het zonnetje in huis was het toch meen ik me te herinneren
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Volgens mij heb ik er niet heel veel gehad. De oude staan ergens op een harde schijf, maar daar kan ik niet meer bij zonder computer Nu heb ik deze, vrij simpel.
Ik verander niet zo vaak.
Dit zijn de osjes die ik nog kan vinden.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Ik ben nog maar aan mijn 2e onderschrift toe, maar mijn eerste is mij zeer dierbaar.
Inmiddels is Bandit er ook al niet meer en heb ik nog maar 1 hond (die telt voor 3!! )