Eigenlijk wordt ik er zelfs hebberig van haha

Geen idee hoe het uit zal zien als ze groter zijn, maar nu vind ik ze

http://link.marktplaats.nl/m1018291371

Moderator: moderatorteam
Langhaar.Leanne schreef:Ja dat ruwhaartje zag ik ook, maar nu snap ik niks van vererving, dus geen idee waar dat vandaan komt haha
Lijkt op een Akita kop.Apple schreef:Grappig, al zou het karakter me niet zo aansprekenShiba 's zijn toch vaak niet de vrolijkste thuis.
Wat ik wel apart vind, 1 van de pups lijkt heel ander haar te hebben, lijkt wel bijna ruwhaar
Hier een volwassen exemplaar (zegt Google)
Ja dat is waar, wie weet zijn die ook al niet geheel raszuiver.Marjoleine schreef:Hm, ik weet niet.
Straks hebben ze een shiba-karakter
Langhaar.Leanne schreef:Ja dat ruwhaartje zag ik ook, maar nu snap ik niks van vererving, dus geen idee waar dat vandaan komt haha
Ruwhaar kan niet en is het ook niet maar ik vermoed dat het langhaar is.
Dat zie je soms bij shiba's, van mopsen weet ik het niet.
Maar ja, wie zegt dat de ouders zuiver zijn?
Die langhaar is ook veel kleiner trouwens. Vreemd.
Ik had duidelijker moeten zijn. Mops 2.0 van uiterlijk. Karakter kan ik vanaf een foto niks over zeggen.kipo schreef:Shiba's zijn misschien niet altijd het zonnetje in huis, mopsen meestal wel. Die pups lijken mij mopsen 2.0 'new and improved'.
Ik denk dat het best leuke hondjes worden.kipo schreef:Ik had duidelijker moeten zijn. Mops 2.0 van uiterlijk. Karakter kan ik vanaf een foto niks over zeggen.kipo schreef:Shiba's zijn misschien niet altijd het zonnetje in huis, mopsen meestal wel. Die pups lijken mij mopsen 2.0 'new and improved'.
Nanna schreef:Als pup nog wel leuk, maar ja, als pup is álles haast leuk
Maar eenmaal volwassen vind ik het maar lillijkerds hoor
Ik vind ze hilarisch!dagmar88 schreef:Nanna schreef:Als pup nog wel leuk, maar ja, als pup is álles haast leuk
Maar eenmaal volwassen vind ik het maar lillijkerds hoor
Ach, voor een mopsmix hebben ze best geluk...
Och hemel, wat een gedrocht.Nanna schreef:Je hebt overal een publiek voor
Ik zie me hier echt niet mee lopen hoor