Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Draadloos uitlaten

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jits90
Zeer actief
Mijn ras(sen): Keeshond
Aantal honden: 3

Draadloos uitlaten

Ongelezen bericht door Jits90 »

Zou dit DE uitkomst zijn voor alle mensen die fulltime werken? :lol1:

https://www.youtube.com/watch?v=ikLfI15aJhM
Neeltje

Re: Draadloos uitlaten

Ongelezen bericht door Neeltje »

So what? Inkomsten zijn inkomsten. Als hij het niet doet, doet iemand anders het, en dan zal die ook wel weer niet goed genoeg zijn. Ik begrijp het niet waarom er altijd op mensen afgegeven moet worden. Als je het niet met zijn werkwijze eens bent prima, ik heb hem echter in mijn week training op zijn school niet anders leren kennen dan een inderdaad gedreven, maar heel aardige man. En er zijn er heel wat die nog wat van hem kunnen leren voor wat betreft het geven van lezingen.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Neeltje schreef:So what? Inkomsten zijn inkomsten. Als hij het niet doet, doet iemand anders het, en dan zal die ook wel weer niet goed genoeg zijn. Ik begrijp het niet waarom er altijd op mensen afgegeven moet worden. Als je het niet met zijn werkwijze eens bent prima, ik heb hem echter in mijn week training op zijn school niet anders leren kennen dan een inderdaad gedreven, maar heel aardige man. En er zijn er heel wat die nog wat van hem kunnen leren voor wat betreft het geven van lezingen.
Prima en inderdaad inkomsten zijn inkomsten. Maar iemand die omwille van te NIET diervriendelijk trainen geschorst is bij een organisatie die niet heel bekend staat om geen problemen te hebben met een wat hardere hand die dan de wijze die hij nu commercieel uitbuit gaat propageren kan ik niet heel erg serieus nemen als je het niet erg vind ;)
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

crutz schreef:
Neeltje schreef:So what? Inkomsten zijn inkomsten. Als hij het niet doet, doet iemand anders het, en dan zal die ook wel weer niet goed genoeg zijn. Ik begrijp het niet waarom er altijd op mensen afgegeven moet worden. Als je het niet met zijn werkwijze eens bent prima, ik heb hem echter in mijn week training op zijn school niet anders leren kennen dan een inderdaad gedreven, maar heel aardige man. En er zijn er heel wat die nog wat van hem kunnen leren voor wat betreft het geven van lezingen.
Prima en inderdaad inkomsten zijn inkomsten. Maar iemand die omwille van te NIET diervriendelijk trainen geschorst is bij een organisatie die niet heel bekend staat om geen problemen te hebben met een wat hardere hand die dan de wijze die hij nu commercieel uitbuit gaat propageren kan ik niet heel erg serieus nemen als je het niet erg vind ;)
Dat hoef je toch ook niet? Ieders eigen mening.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nouja vind het 3 x niets nada noppes.Dan nam ik maar geen hond.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Neeltje schreef:
crutz schreef:
Dat hoef je toch ook niet? Ieders eigen mening.
Nou hij maakt nu reklame voor iets wat heel ver van zijn eigen standpunten af staat.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Habibi »

Mwah. Vind de reclame niet grappig.
Vind het concept niet grappig.

Zie ook mensen die zo'n reclame zien bedenken dat hun hond zelf wel een rondje kan doen, mn omdat heer Gaus het tenslotte ook ziet zitten. (het soort mensen dat dus niet verder denkt dan dat, en die niet begrijpen dat dit als soort grap voor die app bedoeld is. En dat soort volk is er helaas zat)

Kortom, ik word er nog niet heel blij van.
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Habibi schreef:Mwah. Vind de reclame niet grappig.
Vind het concept niet grappig.

Zie ook mensen die zo'n reclame zien bedenken dat hun hond zelf wel een rondje kan doen, mn omdat heer Gaus het tenslotte ook ziet zitten. (het soort mensen dat dus niet verder denkt dan dat, en die niet begrijpen dat dit als soort grap voor die app bedoeld is. En dat soort volk is er helaas zat)

Kortom, ik word er nog niet heel blij van.
dat dus ook en er lopen al zoveel honden zonder al te veel toezicht op straat helaas
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”