massam schreef:jaaahh!! echt super!
als het niet zo is zijn ze niet raszuiver!!
nee ff serieus! ik probeer te zeggen dat de vooroordelen ook de andere kant op gaan.
dat mijn stafford levensgevaarlijk is is 1 vooroordeel, maar dat alle labjes superbraaf zijn is er ook 1!
weet je hoe lullig een labeigenaar aangekeken wordt als hun lab een keer uitvalt! want het kost natuurlijk heel veel moeite om zo'n beest vals te krijgen!
bij mij halen ze alleen de schouders op want "het is te verwachten met zo'n hond"
allebei is niet leuk, maar ik lig er niet meer wakker van zolang ze me maar niet uitsluiten van iets triviaals als cursus!
Ik vind dat een hondenschool iedere hond moet kunnen trainen,er zijn natuurlijk verschillen in de rassen,maar dat weten ze onderhand toch wel?
En jeetje zeg of een staf een massa-moordenaar is?Vraag me af hoe die "trainers"tegen hun kids zijn met hun vooroordelen??
Kijk uit Jan-Jaap,daar loopt zo'n Pitbull die bijt mensen en kindjes dood en eten je op!Echt waar,papa?Ja echt waar Jan-Jaapje,Papa kan het weten want Papa heeft ze al zoveel op de cursus gehad!.......Pfff,eiekels!