Er is blijkbaar nog een ras waar ik me in moet verdiepen

Moderator: moderatorteam

Leonie. schreef:Sinds wanneer staan er eigenlijk geen rassen meer aangegeven bij de profielinfo links op dit forum?
Koste wat het kost dient u te voorkomen dat deze hond in een gevecht verwikkeld raakt, dit zou namelijk zijn zorgvuldig weggefokte vechtlust wel eens kunnen activeren om vervolgens nooit meer weg te gaan.

Habibi schreef:1 aussie
2 shiba inu
3 wetter
Hmmm, makkelijk te motiveren, makkelijk met andere huisdieren, goed trainbaar, kleine middenmaat.
Niet echt helemaal mijn keuzes zeg maar.
Aardige test, wel jammer dat je weer verplicht gegevens moet geven voor je het resultaat ziet.

M@scha schreef:Habibi schreef:1 aussie
2 shiba inu
3 wetter
Hmmm, makkelijk te motiveren, makkelijk met andere huisdieren, goed trainbaar, kleine middenmaat.
Niet echt helemaal mijn keuzes zeg maar.
Aardige test, wel jammer dat je weer verplicht gegevens moet geven voor je het resultaat ziet.
piet janssen kreeg ook gewoon resultaten

Jaaa, maar er is volgens de test dus geen hond die voor meer dan 62,50 procent bij jouw wensen aansluitalinelaila schreef:1. Stafford met 62,50%
2. Bordeauxdog met 61,25%
3. Mastin Espanol met 61,25%
Bijzonder![]()
Zeker 2 en 3 zou ik nooit kiezen. Hooguit een leuke stafford uit het asiel (ja, die zitten er wel eens hoor).
WoepsM@scha schreef:sinds ik dat gesloopt hebik heb de eigenaar van het forum gevraagd het op te lossen maar nog geen antwoord gehad

Kruimel53 schreef:M@scha schreef:Koste wat het kost dient u te voorkomen dat deze hond in een gevecht verwikkeld raakt, dit zou namelijk zijn zorgvuldig weggefokte vechtlust wel eens kunnen activeren om vervolgens nooit meer weg te gaan.Hoe kun je in godesnaam iets activeren dat is weggefokt?